Surprise Me
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Gus Polinski - Polka king of the midwest
Miltähän kuulostaisi valmennusryhmä Karri Kivi - Jarno Pikkarainen - Alpo Suhonen..?
Suprise Me kirjoitti:Miltähän kuulostaisi valmennusryhmä Karri Kivi - Jarno Pikkarainen - Alpo Suhonen..?
Jos Kivi on päävalmentaja, ja Suhosen rooli huomattavasti nykyistä pienempi, niin homma saattaisi jopa toimia. Kuulostaa itse asiassa aika hyvältä. Alpolla on omat hyvät puolensa, ja Kivi toisi uusia tuulia. Silti edelleen sitä mieltä, että ainoastaan mv-valmentaja Lehtonen sekä tj Hirsimäki saavat jatkaa. Hallituksesta ainakin Ahola ulos, tai jollei ulos, niin uusi pj kehiin.
Eiköhän Alpo ole jo nähty. Herran valmennustyylillä ja Porin Ässillä on ihan yhtä paljon yhteistä kuin mämmillä ja lihapullilla. Tuo Porilaisen hulluuden lopettamispuheet olivat taas ihan tajutonta settiä. Ilman hulluutta pelaisimme Mestiksessä. Suhonen voisi saada porttikiellon Poriin.
Eiköhän Alpo ole jo nähty. Herran valmennustyylillä ja Porin Ässillä on ihan yhtä paljon yhteistä kuin mämmillä ja lihapullilla. Tuo Porilaisen hulluuden lopettamispuheet olivat taas ihan tajutonta settiä. Ilman hulluutta pelaisimme Mestiksessä. Suhonen voisi saada porttikiellon Poriin.
Alpo toimii taustalla ja on henkisenä menttorina nuorelle parivaljakolle.
OAlpo toimii taustalla ja on henkisenä menttorina nuorelle parivaljakolle.
Alpoa ei tässä kaupungissa enää kaivata joten näkemiin. Mitkä olisivat ne herran teesit joilla hän voisi toimia tulevan koutsin mentorina? "Jääkiekko on aistillinen ja kehollinen laji"? Ei helkutti, mies on todellakin menneen talven lumia ja suuren luokan itkijä.
Niin, ei ole Alpo ole mun suosikkini. Sen verran kuitenkin uskon, että mies pystyy jollakin tavoin auttamaan Karri Kiveä.
Jatkoajan voima on tuntematon? Ensin fanien "vaatimuksesta" Ahola pihalle ja sitten Kivi valmentajaksi (ok, toistaiseksi vain 2. valmentaja), mutta uskon vahvasti, että viimeistään ensi kauden jälkeen päävalmentajamme on Kivi...
Pitäisi varmaan perustaa Paakkolanvaara Ässiin ketju? ;-)
Ässien päävalmentaja Alpo Suhonen suhtautui valtataisteluun rauhallisesti.
"Se ei hetkauta minua, enkä halua sitä sen enempää kommentoida. Jatkan töitäni normaalisti. Toukokuun 5. päivänä aloitamme valmistautumisen tulevaan kauteen. Karri Kivi tulee kakkosvalmentajaksi.
Ei tuo nyt kauhean huonolta kuulosta, ei ollenkaan. Vaikka itse olen ollut äänekkäimpiä Alpon poispotkijoita niin tällä miehityksellä eteenpäin meneminen ei kuulosta kyllä ollenkaan huonolta.
Kaski & Co. voisi soittaa samalla Joensuuhun, ja ostaa Pikkaraisen ulos. Siinä olisi Karrille helvetin hyvä kaveri. Nuori ja kunnianhimoinen. Suhonen - Kivi - Pikkarainen. Vielä ehtisi..Itseasiassa kuulostaa erittäin hyvältä tuo Suhonen-Kivi kaksikko vaihtoaitiossa. Alpo vetää suuria linjoja, ja Karri hoitaa penkkikoutsaamisen ja pitää pojat hereillä. Näin ainakin itse kuvittelisin työnjaon menevän. Loistavaa.
Kaski & Co. voisi soittaa samalla Joensuuhun, ja ostaa Pikkaraisen ulos. Siinä olisi Karrille helvetin hyvä kaveri. Nuori ja kunnianhimoinen. Suhonen - Kivi - Pikkarainen. Vielä ehtisi..
En usko, että Helavirta lähtee. Pikkaraisen ottaisin mieluummin. Vaikuttaa luupaavalta ja lahjakkaalta kaverilta. Vähän saman tyylinen mies, kuin Kivi.Eikö Helavirta kelpaisi penkin taakse?
Lähteekö Pikkarainen kotikaupungistaan vastuullisesta roolista?
Liigapykälä kai miehen sopimuksessa on.
SK julkaisi täällä, että Kivellä vuoden soppari Ässien kanssa.
Mielenkiintoinen yhtälö, kun Kivi jo ilmoitti ettei kakkoseksi aio lähteä. Olisikohan Alpolle annettu mahdollisuus jatkaa, jos hyväksyy Kiven kakkoseksi ja muuten "näytetty stokan ovia".