Pääsyliput

  • 18 382
  • 61

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anteeksi maalaisuuteni, mutta tarkoittako böndetön sama kuin pisteetön? Kaikki vastustajat ovat kuitenkin liigan 8 parhaan joukossa.

Hyvää markkinointia, jos pisteitä tulee. Muussa tapauksessa ehkä ei. Ei sillä että haluaisin mitenkään pistää paineita.

Saat anteeksi, kaikista ei ole stadilaisiksi ;). Kiitos mielenkiinnostasi markkinointiamme kohtaan. Itseluottamus on hyvästä ja tänä vuonna jopa tilastot tukevat kampanjaamme: 16 kotiottelua, joista 11 voittoa. Suuri osa jopa muuten kohtuullisen ylivoimaisia voittoja. Tilastot näyttävät tasapelien kohdalla neljää ja tappioita on tähän mennessä kertynyt hulppeat YKSI.

En pidä mitenkään järin todennäköisenä sitä, että tämä markkinointikampanja menisi pelillisestikään reisille... Kaikkihan on toki mahdollista, mutta tällä kertaa myös todennäköisyydet ovat puolellamme.

Tervetuloa Nordikselle toteamaan asia omin silmin. Meillä on sellainen kiva "Böndetön Tammikuu"-kampanja, joka tarjoaa loistavaa jääkiekkoviihdettä hyvinkin kilpailukykyiseen hintaan.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Todella mielenkiintoista tuo joulukortin mukana tulleet liput. Kaikki muut tuntuvat saaneen ne, mutta en minä. Tarkistin kirjekuorenkin, ettei ole jäänyt huomaamatta. Kai olen ollut liian kriittinen tai olen muuten vaan alemmassa arvossa. En saanut muuten viime vuonnakaan ja niitä muistaakseni silloin jo jaettiin.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Todella mielenkiintoista tuo joulukortin mukana tulleet liput. Kaikki muut tuntuvat saaneen ne, mutta en minä.

No mä sain pelkän tyhjän kirjekuoren :)...siis ihan oikeesti tyhjän kuoren, jota ei oltu koskaan edes suljettu (se tarranauha oli yhä kiinni kuoressa), eli ehkä siellä on jotain lippuja ollu, mutta perille ne ei ainakaan tullu.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
No mä sain pelkän tyhjän kirjekuoren :)...siis ihan oikeesti tyhjän kuoren, jota ei oltu koskaan edes suljettu (se tarranauha oli yhä kiinni kuoressa), eli ehkä siellä on jotain lippuja ollu, mutta perille ne ei ainakaan tullu.

Kuori auki eikä edes korttia. No huh huh!!! Laita ihmeessä officelle viestiä.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anteeksi maalaisuuteni, mutta tarkoittako böndetön sama kuin pisteetön? Kaikki vastustajat ovat kuitenkin liigan 8 parhaan joukossa.

Hyvää markkinointia, jos pisteitä tulee. Muussa tapauksessa ehkä ei. Ei sillä että haluaisin mitenkään pistää paineita.

Bönde = Maaseutu. Toisin sanoen älä lähde maaseudulle ( stadin ulkopuolelle )katsomaan hyvää kiekkoa.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Tulikos muille skidiklubilaisille muuta, kuin tuo joulukortti? Ajattelin vain, kun viime vuonna taisi tulla lippu johonkin peliin ja jotain muuta pientä, nyt tuli molemmille vain kortti.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Tulikos muille skidiklubilaisille muuta, kuin tuo joulukortti? Ajattelin vain, kun viime vuonna taisi tulla lippu johonkin peliin ja jotain muuta pientä, nyt tuli molemmille vain kortti.

Eipä tullut muuta. Kortti tosin oli kieltämättä hieno, mutta olisihan sieltä voinut jotain muutakin tulla... Lippuja meilläkin vähän odoteltiin.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Mulle tuli kortti ja kaksi lippua kalpa-peliin.
En siis skidiklubiin kuulu, vaan normi kausikortti vaan.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulikos muille skidiklubilaisille muuta, kuin tuo joulukortti? Ajattelin vain, kun viime vuonna taisi tulla lippu johonkin peliin ja jotain muuta pientä, nyt tuli molemmille vain kortti.

Meitsi sai kortin ja liput ja Skidiklubilainen sai pelkän kortin. Skidiklubilainen sai omat lippunsa jokin aika sitten, kun maksoimme jäsenmaksun. Mukana tuli siis Skidiklubi-t-paita, jäsenkortti ja "ihailijakuva" sekä kaksi lippua yhteen otteluun, vierekkäisille paikoille. Uskoisin, että kaikki muutkin Skidiklubilaiset saavat luvatut ottelulippunsa fanipakettinsa mukana, eikä erikseen joululahjaksi.

Ja eikös nuo joulukortit ole Paten ja muiden postittamia? Tällaisessa uskossa ainakin itse olen. Voi toki olla, että olen väärässä. Notta, jos COLHC1980 olet kuule Patelle rumasti sanonut? Tai vielä pahempaa, katsonut pahasti ;)))?
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Notta, jos COLHC1980 olet kuule Patelle rumasti sanonut? Tai vielä pahempaa, katsonut pahasti ;)))?

Täytyy vetää Pate siltaan torstain pelissä! Varmaan suivaantui, kun en päässyt postittamaan joulukortteja. Kiitokseksi sain sitten pelkän kortin.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Joulutervehdyksiä tuli kahdessa osassa, kausikorttilaiset saivat omansa toimistolta ja Fan Club-jäsenet faniklubilta. Ymmärtääkseni mukana ollut vaparit (office) tai jäsenkirje (FC)
 
Viimeksi muokattu:

Porvari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Voisiko joku fiksumpi neuvoa.

1. Valitsen Lippupalvelusta 14,50 maksavan lipun katsomokarttaa käyttäen.

2. Painan "vahvista".

3. Seuraavassa ikkunassa kerrotaan:

Välisumma 15.50 EUR
Verkkokauppamaksu 1.00 EUR
Yhteensä 16.50 EUR

Huom! Verkkokauppamaksu on lisätty lippujen hintaan.
Huom! Lipun hintaan lisätään toimituskulu valitsemasi toimitustavan perusteella. Lippukaupat/R-kioskit perivät lisäksi omat toimituskulunsa noudon yhteydessä.

Tuo v*tun verkkokauppamaksu täytyy toki maksaa, mutta mistä tuo toinen euro on tullut? Siitä ei ole tietääkseni mitään mainintaa missään. Onko hinnastoon lisätty euron JYP-ottelulisä vai mistä on kyse?

Jällen kerran, ei välttämättä ole fygystä kiinni mutta vituttaa tuollainen toiminta jossa lähes kolmasosa lipun hinnasta on toimituskuluja ja kaikkea ei kerrota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös