Pääsylippujen, kausikorttien ja kioskituotteiden hinnat kaudella 2008-09

  • 3 746
  • 32

Fordél

Jäsen
No onhan toki 1 euro nakista todella kova hinta ei siitä pääse yli eikä ympäri, mutta mielestäni nakin hinnalla ei nyt pitäisi olla mitään vaikutusta KooKoon yleisömääriin. Mulle on ihan yksi lysti vaikka nakit maksaisivat KooKoon pelissä 5 euroa, silti menisin peliin ja söisin nakit sitten vaikka kotona. Jos joku kokee kioskien hinnat liian korkeaksi, niin ottakoon eväät mukaan jos ei pysty olemaan 2 ja ½ tuntia syömättä.

Niin ei tässä kait kukaan olekaan sanonut, että nakkien hinnalla olisi jotain vaikutusta yleisömääriin; se on ihan sun omaa hajatelmaa. Tässä vain yksinkertaisesti on todettu, että kioskien hinnat ovat nouseet todella paljon ja halusin tiedustella, että oletko samaa mieltä.

Tämä nakkikohta taitaakin olla ainoa missä Wiipurilta on löytynyt jopa pientä kritiikin poikasta KooKoota kohtaan. Alkaa poikakin oppimaan tavoille!
 

Wiipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin ei tässä kait kukaan olekaan sanonut, että nakkien hinnalla olisi jotain vaikutusta yleisömääriin; se on ihan sun omaa hajatelmaa. Tässä vain yksinkertaisesti on todettu, että kioskien hinnat ovat nouseet todella paljon ja halusin tiedustella, että oletko samaa mieltä.

Tämä nakkikohta taitaakin olla ainoa missä Wiipurilta on löytynyt jopa pientä kritiikin poikasta KooKoota kohtaan. Alkaa poikakin oppimaan tavoille!

Keskustelu lähti liikkeelle alla mainitusta KKtigin viestistä. Miten tuo kioskin hinnoittelupolitiikka olisi omaa hajatelmaani? Tuossahan KKtig nimenomaan kirjoittaa kioskin hinnoista ja kysyy perää, että näinkö yleisöä meinataan saada peleihin.

EDIT. Kausikorttien hinnat näyttävät olevan sika-tasoa. Kaiken lisäksi niin on myös kioskien hinnat. Lipuista ei tiedä vielä, mutta näinkö meinataan saada yleisöä sinne peleihin?

Oletin kuitenkin itse, että tuossa viestissä kritisoitiin lähinnä kausikorttien hintoja, koska en nyt kuvitellut että kenelläkään peleissä käynti voi olla kiinni kioskin hinnoista. Se lienee kuitenkin yksi helvatin hailee maksaako nakki jäähallissa euron vai 80 senttiä. Kyseenalaistin heti tuon KKtigin viestin kausikorttien sekä myös yksittäislippujen hintojen osalta verrattuna muihin mestisjoukkueisiin. Olen aikaisemmin tässä ketjussa tuonut faktat esiin lippujen ja kausikorttien hinnoista ja todennut KooKoon hinnoittelun olen jopa maltillisemmasta päästä mestiksessä. KKtig ei kuitenkaan ole mitenkään pystynyt perustelemaan miksi KooKoolla olisi sikakalliit lippujen ja kausarien hinnat.

Ja edelleen lisäisin, että vaikka myönsinkin, että toki 1 euro nakista on paljon, niin en suinkaan kritisoinut KooKoota siitä. Elintarvikkeiden hinnat ovat nousseet kaikkialla. Ravintolahinnat vieläkin enemmän. Lisäksi tuskinpa Arto Sirvö sen enempää kuin Mikko Romokaan on ollut lainkaan päättämässä jostakin nakkien ja lihisten hinnoista. Uskoisin heillä olevan tärkeämpääkin tekemistä.

Käsittääkseni junnujen vanhemmat tekevät kioskeissa vapaaehtoistyötä palkatta ja kioskin tuotolla tuotetaan nimenomaan KooKoon junioritoimintaa. Ja vaikka tuotot menisivätkin edustusjoukkueelle niin mielelläni ostan lihapiirakan parilla nakilla juoman kera jatkossakin, jos sen turvin KooKoohon saadaan jatkossakin Jarno Kultasen tasoisia vahvistuksia.
 
Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Ja edelleen lisäisin, että vaikka myönsinkin, että toki 1 euro nakista on paljon, niin en suinkaan kritisoinut KooKoota siitä. Elintarvikkeiden hinnat ovat nousseet kaikkialla. Ravintolahinnat vieläkin enemmän. Lisäksi tuskinpa Arto Sirvö sen enempää kuin Mikko Romokaan on ollut lainkaan päättämässä jostakin nakkien ja lihisten hinnoista. Uskoisin heillä olevan tärkeämpääkin tekemistä.

Käsittääkseni junnujen vanhemmat tekevät kioskeissa vapaaehtoistyötä palkatta ja kioskin tuotolla tuotetaan nimenomaan KooKoon junioritoimintaa. Ja vaikka tuotot menisivätkin edustusjoukkueelle niin mielelläni ostan lihapiirakan parilla nakilla juoman kera jatkossakin, jos sen turvin KooKoohon saadaan jatkossakin Jarno Kultasen tasoisia vahvistuksia.

Eli et sittenkään kritisoinut KooKoon toimintaa eli ensimmäinen poikkipuolinen sana jää edelleen odottamaan itseään. No ei siinä mitään, jee jee -meininkikin on ihan kivaa.

Vaikka keskustelu tuntuukin koomiselta niin todetaan vielä se ja jonka varmasti itsekin hyvin tiedät, että nakin hinnan kaksikertaistamista ei voida selittää millään ruuan hinnan nousulla. Osa tulee siitä, mutta suurempi osa on pelkkää rahastamista. Toki se raha menee junnujen hyväksi, mutta kylmä fakta on myös se, että tällaisilla köyhillä katsojilla kuten allekirjoittanut, ei ole enää varaa ostella kioskituotteita. Harmi sinänsä, sillä olisin mielelläni olisin tukenut KooKoon juniorityötä.

Niin ja käsittääkseni ne rahat tosiaan menee edelleen alkoholimyyntiä lukuunottamatta junnuille (korjatkaa jos olen taas väärässä), joten suoranaisesti sillä ei auteta KooKoo hankkimaan jatkossakin Kultasen kaltaisia vahvistuksia. Välillisesti tietysti tuetaan KooKoon junnuja tuottamaan uusia kultasia.
 

Wiipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eli et sittenkään kritisoinut KooKoon toimintaa eli ensimmäinen poikkipuolinen sana jää edelleen odottamaan itseään. No ei siinä mitään, jee jee -meininkikin on ihan kivaa.

Niin ja käsittääkseni ne rahat tosiaan menee edelleen alkoholimyyntiä lukuunottamatta junnuille (korjatkaa jos olen taas väärässä), joten suoranaisesti sillä ei auteta KooKoo hankkimaan jatkossakin Kultasen kaltaisia vahvistuksia. Välillisesti tietysti tuetaan KooKoon junnuja tuottamaan uusia kultasia.

No arvostellaan nyt sitten Kouvolan Kiekko ry:n junioritoimintaa ja sen varainhankinnasta vastaavia henkilöitä, koska ovat siis kuulemma nostaneet nakin hinnan yhteen euroon. Hävetkää nakkimafiosot! Täytyy myöntää, etten kyllä itse edes muista mitä nakit viime kaudella maksoivat. Kaikein kaikkiaan koomistahan tämä alkaa olemaan, jos kausikorttien myyntimääriä aletaan vertailemaan nakkien hintoihin. Kouvolan Edustuskiekko ry:n johtokunnalla ei kuitenkaan käsittääkseni ole mitään tekemistä nakkien hinnan nousun kanssa, kuten Doc Jokekrikin totesi niin yhdessäkään KooKoon johtokunnassa ei koko asiasta ole puolta minuuttia kauemmin kautta kohti edes keskusteltu.
 

Fordél

Jäsen
No arvostellaan nyt sitten Kouvolan Kiekko ry:n junioritoimintaa ja sen varainhankinnasta vastaavia henkilöitä, koska ovat siis kuulemma nostaneet nakin hinnan yhteen euroon. Hävetkää nakkimafiosot!

Hienoa! Toivottavasti helpotti. Mua ainakin ketuttaa edelleen, että jää legendaariset lihislärpäkkeet ja nakit ostamatta.

Täytyy myöntää, etten kyllä itse edes muista mitä nakit viime kaudella maksoivat. Kaikein kaikkiaan koomistahan tämä alkaa olemaan, jos kausikorttien myyntimääriä aletaan vertailemaan nakkien hintoihin. Kouvolan Edustuskiekko ry:n johtokunnalla ei kuitenkaan käsittääkseni ole mitään tekemistä nakkien hinnan nousun kanssa, kuten Doc Jokekrikin totesi niin yhdessäkään KooKoon johtokunnassa ei koko asiasta ole puolta minuuttia kauemmin kautta kohti edes keskusteltu.

Nakki maksoi viime kaudella 50 senttiä. Itse en ole vertaillut kausikorttien myyntimäärää nakkien hintoihin vaan olen vain todennut, että kioskien hintojen korotus on suoraan sanottuna perseestä. Oli siitä vastuussa sitten Sir Viö, junnut tai vaikka itse Sir Jokkeri niin siitä saa varmasti täällä avoimessa keskustelupalstalla siihen varatussa ketjussa keskustella, joten se jatkukoot.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oletin kuitenkin itse, että tuossa viestissä kritisoitiin lähinnä kausikorttien hintoja, koska en nyt kuvitellut että kenelläkään peleissä käynti voi olla kiinni kioskin hinnoista. Se lienee kuitenkin yksi helvatin hailee maksaako nakki jäähallissa euron vai 80 senttiä.

Tämä keskustelu nakkien osalta on lähinnä naurettavaa, mutta siitä huolimatta kiinnostavaa. Tai ehkä juuri siksi, kuten eräs urheiluselostaja voisi sanoa.

Itse olen nähnyt Kouvolalaista jääkiekkoyleisöä sen verran paljon että väitän että vaikka nakkien hinnoilla ei olisi suoranaista vaikutusta yleisömääriin niin sillä on selkeä negatiivinen vaikutus jokkueen ja pelitapahtuman imagoon. (ja kioskimyyntiin.) Voi sitä valituksen määrää joka kauden alkupuolella kuuluukaan hallin käytäviltä. Siinä unohtuu betonin väriset hallinseinät monelta kun pääsee valittamaan nousseista hinnoista. Sama ilmiö tapahtui silloin muutamia vuosia sitten kun lippujen hintoja korotettiin ensimmäistä kertaa vuosiin.

Toinen asia mitä hintojen muutoksessa ei oltu otettu huomioon on se, että juomien hintojenkorotus 1 -> 1,60 hankaloitti ja hidasti myyntiä huomattavasti. Nyt pitää sekä myyjien että asiakkaiden nysvätä pikkukolikoiden kanssa kun ennen pääsi fiksusti tasarahalla osti melkein mitä tahansa. Ensimmäisessä harjoituspelissä ei ainakaan ollut myyjillä sen enempää laskutaitoa kuin vaihtorahojakaan. Kohta on kioskimyynti samaa tasoa lipunmyynnin kanssa. No, jonotettiin sitä neuvostoliitossakin.

Minulla KooKoon kannattaminen muuttui 2,1€ kalliimmaksi peliä kohti, joten eiköhän tässä vielä ole varaa ostaa se sama perusannos kuin ennenkin. Silti ärsyttää maksaa euro yhdestä nakista. Se on sitten eri juttu jääkö annos joskus ostamatta sen vuoksi että erätauko ei nykynopeudella riitä jonottamiseen.

Kausikorttien ja lippujen hinnat ovat mielestäni kohdallaan, vaikka nykysysteemi eri lippukategorioineen onkin "tyhjässä" hallissa aika turha.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Nyt olisi hyvä vielä aloittaa jonkinlainen markkinointikampanja kausikorttien myynnin vauhdittamiseksi. Kouvolassa järjestetään jälleen 16.8.2008 Taiteiden Yö-tapahtuma ja silloin porukkaa on odotettavissa jälleen tuhansittain keskustan alueella järjestettäviin tapahtumiin. Tuonne kannattaisi pistää pystyyn KooKoon info-piste, josta voi varata/lunastaa kausikortteja. Yksi otollinen paikka, missä KooKoon kannattaisi olla myös mukana, on KPL:n loppusarjan pelit. KPL:n pelaajathan esiteltiin talvella KooKoon peleissä eli nyt homma kannattaa järjestää toisin päin ja KPL:n peliin puoliajalla KooKoon pelaajien esittely sekä myös Kopla-Klubin viereen KooKoon infopiste, jossa voi varata/lunastaa kausikortteja.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kouvolassa järjestetään jälleen 16.8.2008 Taiteiden Yö-tapahtuma ja silloin porukkaa on odotettavissa jälleen tuhansittain keskustan alueella järjestettäviin tapahtumiin. Tuonne kannattaisi pistää pystyyn KooKoon info-piste, josta voi varata/lunastaa kausikortteja.

Voisikohan tämänkin palstan KooKoo-kirjoittajien joukosta löytyä vapaaehtoisia esimerkinkaltaiseen toimintaan jo tämän kertaalleen linkittämäni uutisen hengessä? Olettaen siis, että toimiston väki saattaisi nukkua onnensa ohitse juuri mainitun Yön osalta. Pienessä alkuiltayön nousussa, siis asiakkaiden osalta, noita kortteja saattaisi mennäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös