Pääsylippu opiskelijakortilla: 5 euroa!

  • 6 662
  • 39

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Haa! Ovat muuttaneet tiedustelujen jälkeen siis sivuiltansa lippuhaitarin vastaamaan "totuutta". Ihmeellistä sekoilua lippupalvelulta. Korostan vielä, että minulle sanottiin sekä palvelupisteestä että tuolta lippupalvelun nettisivuilta omin silmin tutkailleena, että hinnat ovat alkaen 5 euroa joka peliin.

Sain sähköpostitse myös vastauksen:

Hei !

7.11 otteluun joka on "Jokeripäivä" yläkerran yläriveille pääsee opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet sekä lapset á 5 euroa.

Ystävällisin terveisin

Marjo Nikkilä
LIPPUPALVELU OY - TICKET SERVICE FINLAND
Pälkäneentie 19 A, 00510 Helsinki
Puh. 09 6138 6200
Fax. 09 6138 6229
Gsm 0400 788 559
marjo.nikkila@lippupalvelu.fi

Tuo ei lainkaan vastannut kysymykseeni, joka kuului:

"Hei!


Haluaisin varmistaa Stockmannin myyntipisteestänne saamani tiedon:

Hartwall Areenan yläkatsomon ylimmille riveille pääsee Jokerien kotiotteluissa viidellä eurolla. Onko totta?


Kiitos vastauksesta jo etukäteen!"

Jos ilmoittaa taholla tai toisella (tässä tapauksessa jopa kahdella), että liput ovat joka peliin 5 euroa opiskelijakortilla, onko asiakas juridisesti oikeutettu myös saamaan lippunsa tällä hinnalla?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti MC61
Jos ilmoittaa taholla tai toisella (tässä tapauksessa jopa kahdella), että liput ovat joka peliin 5 euroa opiskelijakortilla, onko asiakas juridisesti oikeutettu myös saamaan lippunsa tällä hinnalla?
No eipä tietenkään. Vaikka se oli poliisi tai mikä tahansa viranomainen joka tuon sanoisi, ei se silti mihinkään oikeuttaisi. Suomessa saa vapaasti antaa virheellistä tietoa. Eri asia sitten, onko se järkevää.

Onko kukaan kääntynyt Jokerien toimiston puoleen asiassa ? Sieltä olen ainakin itse saanut aina selkeän ja oikean vastauksen kysymyksiini.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti bozik
Onko kukaan kääntynyt Jokerien toimiston puoleen asiassa ? Sieltä olen ainakin itse saanut aina selkeän ja oikean vastauksen kysymyksiini.
En tiedä onko näin toimittu, mutta tuota opiskelija-alennusta kannattaisin ehdottomasti runkosarjamatseihin yläkatsomon osalle (vaikka itse en moisesta enää hyödy). Saataisiin kenties muutamasata lisäkatsoja halliin. Eiköhän viestit mene täältäkin perille, kun Masa näitä kuitenkin toimistolla lukee. Toki palautetta toimistolle saa ja pitää antaa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sam#9, vähän tätä itsekin ajattelin. Eli tilanne saattaa olla se, että tällä hetkellä tuollaisia 5 euron lippuja ei ole, mutta ehkäpä niitä tulisi, jos kysyntä on riittävää. Olen ihan varma, että tällaisissa asioissa Jokerit on kiitollinen kaikesta asiallisesta palautteesta ja ehdotuksista. En todellakaan pitäisi mahdottomana, että Masa tästä vaikka laittaisi homman kuntoon ja jatkossa hallissa on lisää katsojia.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Samansuuntaisia ajatuksia tässä mullakin heräili, kun olemme asialla spekuloineet. Femman liput käyttöön vaan!

Pannaan Jokeritoimiston palauteluukku kuumaksi, siskot ja veljet!
 

Kelju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, JM Aaltonen
Katselin tuossa muiden joukkueiden lipunhintoja, ja tällaista huomasin:

Jokerit, Blues ja HIFK ovat ainoat joukkueet, jotka eivät ota lapsia ja opiskelijoita millään tavalla huomioon. Sitten vielä ihmetellään, kun katsomot täyttyvät lähinnä pikkutakkibisnesmiehistä. Kuinkahan monella alaikäisellä on mahdollisuus maksaa jatkuvasti 13€ lätkämatsista? Lähes kaikissa muissa halleissa opiskelija pääsee sisään (seisomapaikoille tosin) 7-8€:lla.

Tietysti on Jokerien kotihallikin isompi ja paikat parempia, mutta hinta on yksinkertaisesti liian iso suurelle osalle katsojista. Lisäksi pysäköinti maksaa 5€. Jonkinlaista opiskelija-alennusta kaivataan kipeästi. Tuo 5€ olikin täysin utopistinen haave, mutta 10€:akin piippuhyllypaikasta olisi vähän parempi kuin nykyinen kiskurihinta. Seisomapaikkojahan Hartwallille ei tule.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ei kai tuo nyt olisi kauheasti keneltäkään pois jos opiskelijat pääsisivät sinne viidellä eurolla. Vai onko biznizmiehet laskeneet niin, että jos ei kerta ole varaa ostaa kallista lippua, niin tuskinpa se sitten muutenkaan tuo rahaa halliin, vaan päinvastoin tuo lisää kuluja kun joudutaan hommaamaan lisää henkilökuntaa halliin.

Ainakin sivullekirjoittanutta pistää hiukan vituttamaan se, että maksaa täyden hinnan umpipaskasta kiekkonyhjäyksestä ja kun käyt kaljahanalla, niin siellä lojuu pöydät täynnä lippuja joissa lukee vain "Eila Kaisla katsomot 3xx-3xx" ja hinta 0 euroa. Onhan se tietty kiva että sinne sitten saadaa edes puoliväkisin raahattua ilmaislipuilla väkeä. (niin, onhan se otteluisäntä tietty maksanut niistä jotain, mutta kuitenkin)
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Viestin lähetti Kelju
€:lla.

. Lisäksi pysäköinti maksaa 5€. Jonkinlaista opiskelija-alennusta kaivataan kipeästi. Tuo 5€ olikin täysin utopistinen haave, mutta 10€:akin piippuhyllypaikasta olisi vähän parempi kuin nykyinen kiskurihinta. Seisomapaikkojahan Hartwallille ei tule.

Itse jätän autoni aina Käpylän Liikunpuiston/Messukeskuksen hiekkakentille. Sieltä kävelee max 5min Areenalle ja pois pääsy Mäkelänkadulle on helppo, ei ruuhkia.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kiekkoleijona
Miten Hartwall Areenan Club katsomot eroavat muista katsomoista?

Periaatteessa ainoastaan sillä tavalla, että pääsee siihen raflaan (nimeä nyt en muista). Club-paikkoja on myös myyty firmoille ja yksityishenkilöille sillä periaatteella että heillä on etuosto-oikeus aivan kaikkiin Areenalla järjestettäviin tapahtumiin, omalle paikalle siis.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Kävin hakemassa tänään Lippupalvelusta kuusi lippua ja sanoivat ettei opiskelijuutta tarvitse heille todistaa mitenkään. Ovella sitten saattaa olla joku syynäämässä.
 

Etsijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mikse
Kävin hakemassa tänään Lippupalvelusta kuusi lippua ja sanoivat ettei opiskelijuutta tarvitse heille todistaa mitenkään. Ovella sitten saattaa olla joku syynäämässä.

Mihin otteluun ostit liput? Kiinnostaa vaan pääseekö jokaiseen otteluun tuolla todella halvalla 5 euron hinnalla, vaiko pelkästään sunnuntain TPS-matsiin.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Viestin lähetti FtB
Mihin otteluun ostit liput? Kiinnostaa vaan pääseekö jokaiseen otteluun tuolla todella halvalla 5 euron hinnalla, vaiko pelkästään sunnuntain TPS-matsiin.

Joo siis sunnuntain Tepsi-matsiin.
 

jokerimesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, San Jose Sharks
Opiskelija-alennus

Eli haluaisin nyt olla täysin varma kyseisestä asiasta...saako Jokereiden KAIKKIIN runkosarjapeleihin tällä kaudella lippuja hintaan 5euroa...?
Itse ymmärsin että ei saa, mutta haluan varmistua asiasta. Eli onko jollain 100% varmaa tietoa?
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Opiskelija-alennus

Viestin lähetti jokerimesta
Eli haluaisin nyt olla täysin varma kyseisestä asiasta...saako Jokereiden KAIKKIIN runkosarjapeleihin tällä kaudella lippuja hintaan 5euroa...?
Itse ymmärsin että ei saa, mutta haluan varmistua asiasta. Eli onko jollain 100% varmaa tietoa?

Ei saa. Mitään säännöllistä opiskelija-alennusta ei ole, eli ilmeisesti 5 euron tarjoushinta oli voimassa vain siinä yhdessä pelissä.

Näin ainakin viime viikonloppuna Areenan lipunmyynnistä todettiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös