Viestin lähetti smasa
Miksi "soiva" pätkä on vain noin 15 sekuntia pitkä? Miksi biisin kuuluminen pään sisällä loppuu sitten, kun sen on kokonaan kuunnellut? Ja tärkein kysymys, MIKSI PÄÄSSÄ SOIVA BIISI ON AINA JOKO ÄÄRIMMÄISEN TYPERÄ TAI SITÄ EI OLE OIKEASTI KUULLUT VUOSIIN?
Tuo 15 sekunnin junnaava pätkä on ikävän tuttua, yleensä se on kertosäe. Mitään muuta osaa biisistä ei osaa ja tuon kertsinkin yleensä enemmän tai vähemmän omilla sanoilla. Kaikkein rasittavinta on kun alkaa vaivaamaan, miten helkutissa ne sanat OIKEASTI meni.
Tuosta loppumisesta en sitten enää olekkaan yhtään samaa mieltä. Ei ainakaan minun päänsisänen jukeboxini
lakkaa soittamasta kyseistä biisiä kun sen kuulee kokonaan, jämähtää vain entistä pahemmin!
Ja sitten taas - tuohan on suorastaan ikuisuus kysymys. Miksi ne yleensä on niitä tekisi-mieli-ampua-pää-tohjoksi -biisejä jotka alkaa junnaamaan, äyks =S.
Ilmiö on siis valitettavan tuttu, joskin viime aikoina olen siltä välttynyt ihan kiitettävästi. Mitä nyt Smakin Nousen tuppaa jämähtämään päänuppiin aina kun sen vahingossa sattuu jostain kuulemaan.
Biisi olisi ilman laulua ihan okei, mutta ne sanat saa minut lähinnä raivon partaalle.
"Minä olen silti ihminen, minä tahtoisin kertoa sinulleeeeee, tahtoisin keeeertoaaaaaa..." ja sitä samaa koko prkleen biisi. Kertoa mitä?! Voisiko joku kertoa minulle mitä ideaa niissä lyriikoissa on kun minä
en ymmärrä!
Eniten viimeaikoina on kuitenkin päässä pyörinyt 69 eyesin Lady Luck kun tuota Savage Gardenia innostuin jokin aika sitten kuuntelemaan.
Onhan se aika, öh
virkistävä biisi ;) Alkaa väkistenkin hymyilyttään kun se alkaa nupissa soida.
"I wasn't born under the lucky star
I'm a gambler love's the game
I'm gonna get you no matter what it takes
Lady Luck - you're a lipstick junkie
Lady Luck - you made me love-sick monkey"