Päässä soi...

  • 24 892
  • 240
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin uskomattoman kauhean hirveän kohtalokkaan inhottavan oksettavalta kun se tuntuukin, niin minulla soi tänään Mamban "vielä on kesää jäljellä" biisi päässä. Onneksi se meni ohi...toistaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Voi vittujen kevät!

Kyllä sitä on aikojen saatossa ehtinyt päässä soida toinen toista kamalampi renkutus, mutta tämä viimeisin on kyllä jo pohjanoteeraus:

Taivas lyö tulta yläpuolellamme
Kaikuu kallioilla ääni totuuden
Verivalan taika on aina suojanamme
Tuo merkki metallisen veljeyden

Pitää oikeasti kohta heittäytyä rekan alle...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ämsee koppa, koppakuoriainen, koppa koppa koppa koppa koppakuoriainen, ämsee koppa, koppakuoriainen, koppa koppa koppa koppa koppakuoriainen, ämsee koppa, koppakuoriainen, koppa koppa koppa koppa koppakuoriainen...

Seinä? Tuossa. Otsa? Tässä. Liitä ne voimakkaasti yhteen. Ja uudelleen. Ja uudelleen. Ja uudelleen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
MTV:n onkos se nyt Jamban soittoäänimainos, missä se tipu hoilottaa sitä laulua.Se nimittäin soi päässä ja kohta joudun varmaan tilaamaan sen soittoääneksi, että saan mielenrauhan.
 

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti smasa
Miksi "soiva" pätkä on vain noin 15 sekuntia pitkä? Miksi biisin kuuluminen pään sisällä loppuu sitten, kun sen on kokonaan kuunnellut? Ja tärkein kysymys, MIKSI PÄÄSSÄ SOIVA BIISI ON AINA JOKO ÄÄRIMMÄISEN TYPERÄ TAI SITÄ EI OLE OIKEASTI KUULLUT VUOSIIN?

Tuo 15 sekunnin junnaava pätkä on ikävän tuttua, yleensä se on kertosäe. Mitään muuta osaa biisistä ei osaa ja tuon kertsinkin yleensä enemmän tai vähemmän omilla sanoilla. Kaikkein rasittavinta on kun alkaa vaivaamaan, miten helkutissa ne sanat OIKEASTI meni.

Tuosta loppumisesta en sitten enää olekkaan yhtään samaa mieltä. Ei ainakaan minun päänsisänen jukeboxini lakkaa soittamasta kyseistä biisiä kun sen kuulee kokonaan, jämähtää vain entistä pahemmin!

Ja sitten taas - tuohan on suorastaan ikuisuus kysymys. Miksi ne yleensä on niitä tekisi-mieli-ampua-pää-tohjoksi -biisejä jotka alkaa junnaamaan, äyks =S.

Ilmiö on siis valitettavan tuttu, joskin viime aikoina olen siltä välttynyt ihan kiitettävästi. Mitä nyt Smakin Nousen tuppaa jämähtämään päänuppiin aina kun sen vahingossa sattuu jostain kuulemaan.
Biisi olisi ilman laulua ihan okei, mutta ne sanat saa minut lähinnä raivon partaalle. "Minä olen silti ihminen, minä tahtoisin kertoa sinulleeeeee, tahtoisin keeeertoaaaaaa..." ja sitä samaa koko prkleen biisi. Kertoa mitä?! Voisiko joku kertoa minulle mitä ideaa niissä lyriikoissa on kun minä en ymmärrä!

Eniten viimeaikoina on kuitenkin päässä pyörinyt 69 eyesin Lady Luck kun tuota Savage Gardenia innostuin jokin aika sitten kuuntelemaan.
Onhan se aika, öh virkistävä biisi ;) Alkaa väkistenkin hymyilyttään kun se alkaa nupissa soida.


"I wasn't born under the lucky star
I'm a gambler love's the game
I'm gonna get you no matter what it takes

Lady Luck - you're a lipstick junkie
Lady Luck - you made me love-sick monkey"
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Laiska ja tyhmä ja saamaton... varsinainen riesa! Näkyy monen muunkin jatkolaisen päässä sama värssy olevan soimassa =) Muista mainittakoon se Sirkesalon parempi aika -renkutus
 

emppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ja ne muut pikku seurat.
Päässä soi kolmatta päivää Bloodpit: Out to find you:n kertosäe...

Tulee ihan vainoharhanen olo...
 

Idefix

Jäsen
Päiväni Murmelina

Tällä viikolla on joka aamu vielä sängyssä lojuessa alkanut pyöriä päässä Miljoonasateen Lelukaupan Häät:
"Helga on lelukaupan kaunein nukke, pariisilainen ja posliinihelmat...."

Koskaan en ole ko. bändistä tai biisistä erityisemmin pitänyt, mutta nyt tuo on jostakin ilmestynyt päähän.
 

Mzt_t

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, JYP
Martinin Tony on luritellut kallossani kolme tai neljä päivää putkeen Black Sabbathin The Shiningiä, vaikka olen yrittänyt karkoittaa sitä kaikella mahdollisella Jaakko Teposta lähtien. Sitkee äijä tuo Tony. Nyt se on taas menossa väliosaan... Bells will take their toll on your way out... Vaihda Tony jo seuraavaan biisiin, jookosta?
 

Rocco

Jäsen
Bowling for Soup: 1985

"...Bruce Springsteen, Madonna, way before Nirvana, there was U2, and Blondie, and music still on MTV. Her two kids in high school they tell her that she’s uncool, cuz she's still preoccupied with 19, 19, 1985..."
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Vähän väliä soi Särkynyt Enkeli:

tää kaikki sattui liian lujaa pieneen enkeliin
joka kaiken turhaan antaneena särkyi asfalttiin
nyt hän yksin valvoo ja laiturilla odottaa
että laiva saapuu ja sirpaleet pois kuljettaa
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Tällä hetkellä päässä soi...

The Killersin Somebody Told Me.

"Well somebody told me, You had a boyfriend, Who looked like a girlfriend..."

Ja ikävästi soikin...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Mahtiankka


Günther & Samantha Fox: Touch Me
"Touch me, touch me, I wanna feel your body, your heartbeat next to mine"


No nyt on alkanut tämä biisi soimaan päässä sunnuntaista lähtien. Kiitos kuuluu alle 10-vuotiaalle kakaralle joka Xbox Livessa Halo 2:ta pelatessa alkoi hoilaamaan klaanimatsissa sitä. Onneksi totteli käskyä ja meni laulamaan vastustajien lähettyville.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Viestin lähetti Ohmi
Oooo, kesän lapsi mä oon, oooo villi luonteeni on...

Otan osaa.

Yksi takuuvarma renkutus, joka päähän kuulemisen jälkeen jää pyörimään on Jonna Kososen: "Jos mä en sua saa, mä en huoli ketään muuta, jos mä en sua saa, voo-oo-oo..."...Ja uudelleen...ja uudelleen. Tuo riivaa yleensä koko päivän aamusta iltaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kyllä, O-Zonen Dragostea Din Tei! Sillä se päivä lähtee hyvin käyntiin.

Vaihtelevalla menestyksellä aivojukeboxi tuntuu soittavan mitä milloinkin. Yhtenäistä linjaa ei juuri ole.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Olin hieman nuorempana yhden kesän elintarvikesiivoojana paikallisessa teurastuslaitoksessa. Siivosin yhdessä vaiheessa pitkään yhtä tiettyä aluetta ja siivoaminen tapahtui aina samassa järjestyksessä. Alue oli muodoltaan ikäänkuin käytävä, jossa edettiin systemaattisesti eteenpäin. Elintarvikesiivouksesta tietämättömille kerrottakoon, että se tapahtuu kumipuku päällä, korvasuojaimet korvissa ja lasit silmillä. Pesuvälineenä on korkeapaineletku josta suihkuaa kuumaa vettä. Tämä aiheuttaa sen, että siivotessa ei kuule mitään ja näkökenttä on noin pari metriä eteenpäin johtuen vesihöyrystä. Olo on siis kuin turkkilaisessa saunassa juoksumatolla kuulosuojaimet päässä.

Sitten asiaan. Yhdessä kohdassa aluetta näkökenttään sattui joka päivä molli(sellainen iso kuljetus astia), joka oli täynnä sian sorkkia. Samalla kertaa alkoi päässä soimaan Popedan biisi, jossa lauletaan: "kuka vei porstuasta porkat pois, sian sorkat". Biisi soi päässä yleensä vähintään työpäivän loppuun ja työsuhteen loppupuolella se alkoi olla jo suht rasittavaa. Erityisesti siitä teki rasittavaa se, että en tosiaan muistanut biisistä muuta kuin nuo aiemmin mainitsemani sanat. Tuo kohta biisistä siis toistui loputtomasti päässäni. Onneksi se on ohi nyt.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Tänään on soinut päässä koko ajan Kotiteollisuuden Kuningas mammona. Alkaa jo vähän rasittamaan, toisaalta biisi on kyllä loistava miehekkäällä ottellaan. Kuningas mammona tosin on nyt muutenkin ajankohtainen asia kun noita Petteri Nokelaisen siirtoasioita lueskelee.

No, voisi päässä soida jotain huonompaakin, kuten viime aikoina silloin tällöin soinut järkyttävän paska Apulannan Pahempi toistaan.

Ja viime aikoina on myös soinut tasaisesti kaksi Stam1nan kappaletta, Ristiriita ja Väkivaltakunta. Eipä haittaa.
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Eilen oli vaikeuksia nukkua kun päässä soi Lapinlahden Lintujen biisi Perse repeatillä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Saakeli! Yhtäkkiä huomasin, että Keliksen "Milkshake" soi päässä. Niin, eikä tämä biisi oikein edusta edes allekirjoittaneen musiikkimakua.

Tahdon jakaa ilon kanssanne, joten ottakaapa sample täältä
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
U2 - Sometimes You Can't Make It On Your Own tällä kertaa.

Onneksi kyseessä on oikeasti hyvä biisi. Muuten vituttaisi.

Toinen päähän repeatille jäänyt biisi on Yölinnun TV:n kokoinen haitari. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös