OldTimeHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
No ei se päässyt, mutta puolue paransi asemiaan, joten hukkaan ei ääni mennyt.
Viestin lähetti Designer
En tiedä, pääsikö. En nähkääs muista, ketä äänestin.
Viestin lähetti Snakster
Eipä päässyt ei. Ehdokkaani tuli SDP:n riveistä ja äänestin eritoten puoluetta. Lisäksi täytyy todeta, että kaupunkilaisena, kunnallisen sektorin naisvaltaisen matalapalkka-alan edustajana ja tulevana lapsiperheen päänä olen hieman huolissani vaalien tuloksista keskustan suhteen.
Viestin lähetti msg
Älä huoli, Anneli lupasi lapsiperheilla kaikkea hyvää.
Pitäisikö tänään jo lähetää sähköpostia ja kysyä tuleeko kotihoidontuen ja lapsilisien korotus jo tässä kuussa vai vasta huhtikuussa?
Viestin lähetti TBK
Suomi elää suurelta osalta vieläkin mestsästä. Ilmeisesti et ymmärrä kuinka paljon paperiteollisuus työllistää ihmisiä Suomessa. Se ei näy suoraan yhtiöiden työntekijä määrissä, se ei ole loppujenlopuksi kovin suuri, mutta jos kyetään ymmärtämään kuinka moni pienempi yritys toimii paperitellisuuden varjolla, niin se on isoluku se.
Viestin lähetti Kattila
Tärkeintä on, että suurimmalla budjetilla vaaleihin lähtenyt ihrakasa jäi rannalle... tai hetkinen... olisiko se voinut tarkoittaa muiden toimien syrjään jättämistä? Siinä tapauksessa olisin kalervolle hänen menestyksensä suonut.
Viestin lähetti MadMan
Myös äänestämättä jättäminen on kannanotto. Vaikkakin tämä ylensä laitetaan laiskuuden pikkiin, niin sen takia - ainakin minun mielestä - on parempi jättää tyhjä lappu kuin jättää äänestämättä.
Itse kirjoitinkin, että tyhjän lapun jättäminen on mielestäni kannattavampaa. Kyllähän tuo äänestämättä jättäminen on sinänsä toiminut, koska ainakin politikot puhuvat siitä miten saataisiin ihmiset äänestämään. Mikäli ihmiset eivät äänestä, niin kertoo se, että jossain on jotain pielessä. Onko ongelmana se, että ei löydy sopivaa ehdokasta mieleisen puolueen alta. Tietenkin tunne, että ääni on vain yksi muutamasta miljoonasta vähentää kiinnostusta äänestää.Viestin lähetti Tatzka
Silloin ei ole myöskään oikeutta valittaa.
Äänestämällä on tehnyt kaikkensa ja on syytä valittaa, jos homma ei toimi. Minusta ei ole suurta vaivaa, raahata itseänsä postiin tai Vaalipaikalle....
Viestin lähetti Tatzka
Eli Kepuhan ei jäänyt rannalle, eikä kummola ollut edustajana Kepulla?