Parin päivän takaisten Ässäkuittailujesi jälkeen, tämä sun viestisi saa hymyn huulille. Se omaan nilkkaan osuminen tapahtui kyllä aivan oikeaan paikkaan, tälläkin kertaa:) Nyt ollaan niiiin asiallisia ja ja puhutaan urheilun voitosta yms. Hah, Lukko on kauden suurin pettymys, sillä ei noilla miljoonilla saisi joutua karsintaan! Ässien taaperrus ei ole mitään verrattuna Lukkoon, puolet kalliimpi joukkue ja ihan yhtä syvällä, jos ei tällä hetkellä jopa syvemmällä.
Kyllä mä olen koko kauden puhunut urheilun voitosta ja liigan aukeamisesta. Tottakai se harmittaa, että oma joukkue joutuu liigapaikastaan pelaamaan, mutta täysin oikein se on. Kyllä se on väärin, että kauden perseillyt joukkue voi myydä pelaajiaan ilman pelkoa putoamisesta. Ei noilla esityksillä olisi playoff-paikkaa ansaittukaan, vaan se meni täysin oikeaan osoitteeseen.
Nuo kuittailuni täällä lähtivät kateus-keskustelusta ja en edelleenkään osaa olla kateellinen Porin Ässille. Päinvastoin tuntuu tuo Lukon nerokas taloustoiminta olevan edelleen joillekin vaikea pala nieltäväksi.
Lukko on ollut pettymys ja kausi on mennyt pieleen. Luuletko, että ajattelen jotenkin toisin? Minulle on aivan sama miten Ässät taapertaa, mutta turha sielläkään on henkseleitä paukutella - samassa kusessa olette tekin. Oli joukkueeseen käytetty rahaa kuinka paljon vähemmän tahansa.
Vittuilla saa takaisin ja otetaan ne vastaan. Ehkä yv-laatikko on parempi tapa.