Pääseekö Ässät pudotuspeleihin?

  • 43 068
  • 159

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Tulihan se sieltä - the kausi. Hienoa, että se lämmittää vieläkin. Mä koitan lämmittää mieltäni ajatuksella tulevaisuudesta. Tämä ketju kannattanee lyödä lukkoon tai lisätä otsikkoon kaudella 2009-2010.

Miltäs se tulevaisuus näyttää? Saisikohan tulevaisuudessa jostain lukon budjettiin muutaman millin lisää, jos sillä sitten vaikka kympin sakkiin?

Hyviä playoutteja.

Kiitos samoin! Onnea Eetu-ketuille Lappeenrantaan!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Miltäs se tulevaisuus näyttää? Saisikohan tulevaisuudessa jostain lukon budjettiin muutaman millin lisää, jos sillä sitten vaikka kympin sakkiin?

Onkos Hespelerille kertynyt jotain antipatioita allekirjoittanutta kohtaan? ;) Tulevaisuus näyttää juuri nyt aika synkältä, mutta pelataan ne playoutit ensin. Porissakin. Lukon organisaatiolle tämä kausi on totaalinen rimanalitus sitä on turha kieltää. Sen näkee kannattajien reaktioista - Raumalla ollaan maansa myyneitä ja Porissa ollaan tyytyväisiä.
 

johnlee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
uuh tyytyväisiä mihin :)

Perustakaa honeyt oma ketju tai laitelkaa privaa ku niin on asiaa toisillenne :)

Sama kait se on ku oam suosikki jää pois mahiksista edetä mitallipeleihin oli sitten minkälaiset odotukset ennen kautta tai minkälainen rosteri vaan.

Kaikkihan sitä haluaa menestyä myös omassa elämässään tai hmm ainakin itse haluan :)

Dodiin pitääpä ruveta odottelemaan tuleeko niitä ns. kovia kettuja meillekin :)
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sen näkee kannattajien reaktioista - Raumalla ollaan maansa myyneitä ja Porissa ollaan tyytyväisiä.
Tämähän johtuu ainoastaan erilaisesta draamankaaresta näiden kahden joukkueen välillä. Lukon paikka kympin sakissa näytti jossain vaiheessa lähes sinetöidyltä ja Lukko-fanitkin alkoivat katsoa jo siihen ylempänä olevaan viivaan (joku taisi puhua jopa Mestareiden liigasta). Ässillä taas näytti kausi melkein taputetulta jo tammikuussa, mutta sieltä nousu taistelemaan playoff -paikasta oli kuitenkin positiivinen asia. Pelicans -pelin jälkeen vitutti armottomasti. Tiesin, että sauma jätettiin käyttämättä, joten hyvin tässä on pystynyt sulattelemaan jo reilun viikon.

Mutta kyllähän sinäkin Lukon positiivisuusketjussa sanoit, että on hieno asia, kun runkosarjan viimeisissä peleissä on vielä panosta. Oletko siis vähään tyytyväinen? ;)
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Onkos Hespelerille kertynyt jotain antipatioita allekirjoittanutta kohtaan? ;) .

Ei suinkaan. Pori-Rauma sota elää, ja voi hyvin maailmanloppuun saakka, ja kun niin ahkerasti olet jaksanut täälläkin puolella kuittejasi heitellä, niin vastaillaan nyt kun aihetta on. Älä pahoita mieltäsi, vaikka varmasti tekee kipeää.

Nimim. johnleeltä ihan komeasti kairattu viesti kera parin hymiön.

Mutta täysin väärä ketju tälle aiheelle, joten stop.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mutta kyllähän sinäkin Lukon positiivisuusketjussa sanoit, että on hieno asia, kun runkosarjan viimeisissä peleissä on vielä panosta. Oletko siis vähään tyytyväinen? ;)

Kyllä, olen tyytyväinen että liigassa on panosta ja jännitystä viimeisille kierroksille asti. Mielestäni se on urheilun voitto. Paska homma toki, että se on oma joukkue joka joutuu pelaamaan paikastaan liigakartalla. Mutta näinhän sen pitää mennä - ne pelaavat liigaa,jotka ansaitsevat sen.

Sama se on edessä Porissakin, mutta lähtökohdat ovat Lukkoon verraten varmasti joukkueen sisälläkin paljon helpommat.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Jupsteri, mee ny tonne omalle puolelle. :D <- Hymiö ihan sitä varten, että mä oikeasti tykkään sun panoksesta tällä foorumilla, mutta välillä menee Ässäin puolella yli.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä, olen tyytyväinen että liigassa on panosta ja jännitystä viimeisille kierroksille asti. Mielestäni se on urheilun voitto. Paska homma toki, että se on oma joukkue joka joutuu pelaamaan paikastaan liigakartalla. Mutta näinhän sen pitää mennä - ne pelaavat liigaa,jotka ansaitsevat sen.

Sama se on edessä Porissakin, mutta lähtökohdat ovat Lukkoon verraten varmasti joukkueen sisälläkin paljon helpommat.

Parin päivän takaisten Ässäkuittailujesi jälkeen, tämä sun viestisi saa hymyn huulille. Se omaan nilkkaan osuminen tapahtui kyllä aivan oikeaan paikkaan, tälläkin kertaa:) Nyt ollaan niiiin asiallisia ja ja puhutaan urheilun voitosta yms. Hah, Lukko on kauden suurin pettymys, sillä ei noilla miljoonilla saisi joutua karsintaan! Ässien taaperrus ei ole mitään verrattuna Lukkoon, puolet kalliimpi joukkue ja ihan yhtä syvällä, jos ei tällä hetkellä jopa syvemmällä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Parin päivän takaisten Ässäkuittailujesi jälkeen, tämä sun viestisi saa hymyn huulille. Se omaan nilkkaan osuminen tapahtui kyllä aivan oikeaan paikkaan, tälläkin kertaa:) Nyt ollaan niiiin asiallisia ja ja puhutaan urheilun voitosta yms. Hah, Lukko on kauden suurin pettymys, sillä ei noilla miljoonilla saisi joutua karsintaan! Ässien taaperrus ei ole mitään verrattuna Lukkoon, puolet kalliimpi joukkue ja ihan yhtä syvällä, jos ei tällä hetkellä jopa syvemmällä.

Kyllä mä olen koko kauden puhunut urheilun voitosta ja liigan aukeamisesta. Tottakai se harmittaa, että oma joukkue joutuu liigapaikastaan pelaamaan, mutta täysin oikein se on. Kyllä se on väärin, että kauden perseillyt joukkue voi myydä pelaajiaan ilman pelkoa putoamisesta. Ei noilla esityksillä olisi playoff-paikkaa ansaittukaan, vaan se meni täysin oikeaan osoitteeseen.

Nuo kuittailuni täällä lähtivät kateus-keskustelusta ja en edelleenkään osaa olla kateellinen Porin Ässille. Päinvastoin tuntuu tuo Lukon nerokas taloustoiminta olevan edelleen joillekin vaikea pala nieltäväksi.

Lukko on ollut pettymys ja kausi on mennyt pieleen. Luuletko, että ajattelen jotenkin toisin? Minulle on aivan sama miten Ässät taapertaa, mutta turha sielläkään on henkseleitä paukutella - samassa kusessa olette tekin. Oli joukkueeseen käytetty rahaa kuinka paljon vähemmän tahansa.

Vittuilla saa takaisin ja otetaan ne vastaan. Ehkä yv-laatikko on parempi tapa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös