Päällikkö Jokinen Jukurien päävalmentajana

  • 107 739
  • 337

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Näinköhän torilla sijaitseva patsas joudutaan päivittämään ensi keväänä.

Ei nyt sentään. Kalevankankaalla on tilaa ja sitä paitsi teräksen maailmanmarkkinahinta on tällä hetkellä korkea. Oljesta saadaan ja polttaminenkin onnistuu nopeasti.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tämä kannattaa kuunnella. Rehellistä puhetta OJ:lta.

 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä kannattaa kuunnella. Rehellistä puhetta OJ:lta.


Olen aina tykännyt Ollista, pidän hänen tavastaan ajatella jääkiekosta ja toki savolaista on aina leppoisaa kuunnella. Ei olisi uskonut aikanaan, miten fiksu tyyppi hänestä kasvaa.

Tämä haastattelu taas oli kyllä ihan 100% Porttilaa. Intron pystyi juuri kuuntelemaan naama punaisena, mutta kun mikrofoni löysi tiensä puhelimen kaiuttimeen, niin oli pakko keskeyttää. Luulisi, että noilla kilometreillä saisi aikaiseksi vähän laadukkaampaa ”kontenttia”.
 

Randalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
OJ nosti aika Westerlundilaisia teemoja esiin! Käsittääkseni Päällikkö arvostaa Erkkaa erittäin paljon, joten siinä mielessä ei ihmekään jos sieltä on jotain ajatuksia omallekin valmennusuralle tarttunut.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
OJ nosti aika Westerlundilaisia teemoja esiin! Käsittääkseni Päällikkö arvostaa Erkkaa erittäin paljon, joten siinä mielessä ei ihmekään jos sieltä on jotain ajatuksia omallekin valmennusuralle tarttunut.
Ja Piällikköhän voitti nimenomaan Erkan alaisuudessa pelaajauransa ainoan Suomen mestaruuden, ratkaisi sen toki itse.
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Mikä tuon Jokisen silmiin on mennyt? Eihän ne pysy auki puolta sekuntia pidempään kerrallaan. Olisi ehkä syytä käydä silmälääkärillä.
 

chubster

Jäsen
Mikä tuon Jokisen silmiin on mennyt? Eihän ne pysy auki puolta sekuntia pidempään kerrallaan. Olisi ehkä syytä käydä silmälääkärillä.

Tulit varmaati juuri oikeaan paikkaan, jatkoajan keskustelupalstalle, kysymään tätä. Sitten kun selviää, niin tiedusteletko palstalta samalla syyn siihen miksi Sami Kapasen ei tarvitse räpäyttää silmiään ollenkaan, kiitos!
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Tulit varmaati juuri oikeaan paikkaan, jatkoajan keskustelupalstalle, kysymään tätä. Sitten kun selviää, niin tiedusteletko palstalta samalla syyn siihen miksi Sami Kapasen ei tarvitse räpäyttää silmiään ollenkaan, kiitos!
Kapanen ei kärsi silmien poikkeuksellisesta kuivuudesta päinvastoin kuin Jokinen,joka ilmeisesti kärsii.
 

chubster

Jäsen
Kapanen ei kärsi silmien poikkeuksellisesta kuivuudesta päinvastoin kuin Jokinen,joka ilmeisesti kärsii.
On se Sami vaan uskomattoman poikkeuksellinen yksilö!

Jokinen sen sijaan ainakin tuloksellisesti myös valmentaja aloittanut yllättävänkin hyvin. Jukureiden pelissä on vielä reilusti tekemistä, mutta lähtökohtiin nähden itse olen ainakin positiivisesti yllättynyt!
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
On se Sami vaan uskomattoman poikkeuksellinen yksilö!

Jokinen sen sijaan ainakin tuloksellisesti myös valmentaja aloittanut yllättävänkin hyvin. Jukureiden pelissä on vielä reilusti tekemistä, mutta lähtökohtiin nähden itse olen ainakin positiivisesti yllättynyt!
Samaa mieltä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Noinko huonolla tolalla on pelaajien perustaidot ja tekeminen? Jokinen tökkii tietoisesti vierumäkeläistä lehtikasaa ja hyvä, että kääntää. Kyllä sinne lehtereille väkeä saapuu, kun tuote on tiptop.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Noinko huonolla tolalla on pelaajien perustaidot ja tekeminen? Jokinen tökkii tietoisesti vierumäkeläistä lehtikasaa ja hyvä, että kääntää. Kyllä sinne lehtereille väkeä saapuu, kun tuote on tiptop.
Heitellään kyllä aikaisemmat valmentajat Heimobussin alle melko huolella. Kärkkäillä mielipiteillä saadaan kyllä näkyvyyttä, hyvä hyvä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
– Jos Jukurit kiinnostaa, niin se on hieno asia pelaajille. Tämä on koko homman suola. Ei tämä ole minulle uutta. Pelaajillemme tämä on toki uutta, mutta he ovat oppineet hiljalleen käsittelemään median painetta.

– Se on hienoa, että kirjoitetaan ja tulee vähän kritiikkiä. Tämä on viihdebisnestä. Asioista pitää uskaltaa puhua ääneen.

Ihan fiksujakin se OJ höpisee.
 

Gameson

Jäsen
"Haluan nähdä stop & go -hokia. Pitää pystyä tekemään pieniä käännöksiä eikä mitään pitkiä kusilenkkejä." OJ

Hyvä juttu Iltiksessä!

Kiinnostava haastattelu muutenkin. OJ puhui esim. kamppailupelaamisen harjoittelusta. Tämä on ehkä jopa isoin muutos aiempaan pelaajien paremman tason lisäksi.

Jukurit oikeasti voittaa kaksinkamppailuja, eikä joudu pitkäksi aikaa omiin pyörimään.

Olen myös pistänyt merkille, että Jukurit on hieman tiivistänyt pakkaansa, eikä pystyyn luistella täysin samalla innolla.
 

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Posit täältä Jokisen Ollille. Nyt ei selitellä eikä viisastella median edessä. Kerrotaan asiat niin kuin ne on. Kaukana on ne ajat, 'kun pelattiin hyvin ja kopissa on erinomainen tunnelma ja otetaan ne hyvät asiat matkaan', vaikka taululla se 0-6 tappio.

Luulen, että ottelutapahtuman maksajat / tukijat tykkää uudesta linjasta ihan eri tavalla.
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täytyy kyllä hattua nostaa Ollille. Rahaa on niin ettei sonnalle taivu, kämppä siellä missä palmupuut on puita vaan, mutta mies tosiaan päättää lähteä liigavalmentajaksi Mikkeliin. Ensimmäinen pääsarjapesti ilman minkäänlaista kokemusta. Paljonhan tuota ihmeteltiin ja varoiteltiin, että kyyti on kylmää ja siltähän se nyt alkaa vaikuttaa. Aidosti olisin toivonut toisenlaista starttia.
 
Täytyy kyllä hattua nostaa Ollille. Rahaa on niin ettei sonnalle taivu, kämppä siellä missä palmupuut on puita vaan, mutta mies tosiaan päättää lähteä liigavalmentajaksi Mikkeliin. Ensimmäinen pääsarjapesti ilman minkäänlaista kokemusta. Paljonhan tuota ihmeteltiin ja varoiteltiin, että kyyti on kylmää ja siltähän se nyt alkaa vaikuttaa. Aidosti olisin toivonut toisenlaista starttia.
Pitäähän ihmisellä harrastuksia olla.
 

Anyukov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Pisti silmään pätkä Urheilulehdestä Jokisen haastattelusta pelisysteemiä koskien:

"Pelaamme Jukureissa sellaisella pelitavalla, että saatamme sen takia hävitä joitain pelejä, mutta sillä ei ole väliä, koska pelaajat kehittyvät meidän pelityylillämme. Sitä on pelaajien kiva pelata.........Ei lähdetä pelaamaan 1-2-2 trappia."

Olen kyllä mielelläni olettamuksistani väärässä ja kymmenen ekan matsin jälkeen mukana varaamassa toria ensi keväälle. Rosteri nykyisten ja julkaisemattomien sopimusten perusteella vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Innolla syksyä ja "trapitonta" heimohockeya odotellen.
Pieni nosto keväältä. Mutta onneksi ei ole väliä häviöillä, koska pelaajien on kiva pelata ja kehittyä tällä pelityylillä. No säästyinpä vaivalta torin varaamisen suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös