kosh kirjoitti:Nordiksella ongelma on mielestäni paljon pahempi. Tosin olen lähes aina juuri tuossa AnaMasan mainitsemassa paikassa.
Turkuhallissa sai Irkkubaarista alkukaudella bissen todella nopeasti, mutta nyt viime (lauantai)peleissä homma on mennyt sielläkin aivan mahdottomaksi.
Ikävää on käyttää hyvää juoma-/tupakointiaikaa jonottamiseen.
Tosi ihme juttu, mulla ei ole ollut ikinä Nordiksella mitään ongelmia, toisaalta olen kyllä aika useasti petoluolassa paikalla ollessani. Mutta mutta, pakko se on sitten uskoa kun kerran janoisia on ilmoittautunut. Turkuhallissa minulle on kerran käynyt niinkin että koko saatanan erätauon aikana ei ehtinyt tuoppi naaman eteen. Itse olen siirtynyt siihen, että asioin halilla pelkästään käteisellä, en tiedä noiden korttiyhteyksien taustoja mutta erään alalla toimivan mukaan hidastusta aiheuttaa nimenomaan Visa-electron kun se kuulemma varmistaa onko tilillä katetta eller ej. Turussa tilanne on selvä, tulee tehdä ankara valinta, tupakki vai olut. Molemmat eivät tule kuuloonkaan samalla tauolla.
Annamailalle tiedoksi, että jos nimiä alat keräillä niin tähän osallistun ilman muuta.