Pää siniseksi kullasta!!!!

  • 1 324
  • 12

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Kisastudiossamme (ja sen piiriin) kuuluu 18 henkilöä - kaikki tosin miehiä. Teimme kirjallisen sopimuksen siitä, että mikäli Suomi voittaa 2002 kultaa, värjäämme ko. iltana kaikki hiuksemme siniseksi.

Vetoan kaikkiin Jatkoajan lukijoihin, että tekisitte vastaavan teon ja rekrytoisitte tähän muitakin. Pää vaan siniseksi kaikilta ja johan on Ilta-Sanomilla ja Iltalehdellä kirjoitettavaa, kun kaupungeilla pyörii juhlivia sinitukkaisia Finnish Dynamite- faneja!

....edellyttäen että kultaa tulee!

Ketkä mukana?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kivaa, mutta mutta...

...jos olis hiuksia kunnolla niin voishan sitä niin tehdäkin mutta että päänahan maalaminen siniseksi... niin hullu sentään en minäkään taida olla...

vlad#16
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
no mun 0.3 cm pitkii hiuksia ei paljoo kannata ruveta värjään :( mutta onneksi on aikaa kasvattaa koko kisojen ajan :)
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Piece of cake

Voihan letin värjätä päiväksi sinisellä sellaisilla suihkeilla. Lähtee kunnon pesulla pois vaikka seuraavaksi päiväksi.
 

Rocco

Jäsen
Jos Olympialaisissa olisi voitettu niin sitten toki, tällaisten ylijäämäkisojen takia en tukkaani värjää.
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Juu, no, saas nähdä. Kisojen ajan ainakin pää kohtalaisen sinisenä pitäis hehkua, saa nähdä mikä sen kohtalo on kisojen jälkeen.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Letti lähtee blondiksi kohta voitti Suomi kultaa tai ei. Siniset hiukset mulla voisi olla aika brutaalin näköinen..
 

HeZZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,LoKi, Dallas Stars
Olen itse tehnyt saman lupauksen. Jos Suomelle tulee kultaa niin pää vaihtaa väriään siniseksi. Se on oikein paperille kirjoitettu sopimus :cool:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös