Kyllä Tappara kaatuu tiistaina, siitä ei varmaan ole epäilystäkään. Tappara on kriisissä, Tepsi puolestaan pääsemässä ulos kriisitilanteestaan. Nuolet näyttävät tyystin eri suuntiin. Kun Tapparalta on liideri eli Ojanenkin lasaretissa, niin kolme pistettä ei pitäisi olla edes vaikeasti saavutettavissa. Ei ole vaikea kuvitella, että TPS-pelaajien itseluottamus on tällä hetkellä kova, ja kun Elorantakin sai tärkeät onnistumiset Ässiä vastaan, niin hyvältä näyttää.
Olen pettynyt, mikäli Jokereita vastaan nollille jäädään. Edes yksi piste ei minua tyydyttäisi. Voitto varsinaisella peliajalla tai jatkoajalla/rangais...eiku voittomaalikisassa. Jokerit ei korkeasta sarjasijoituksestaan huolimatta ole vakuuttanut ja kun kipsinsä murtanut Palloseura on kotilentokentällään vastassa, niin ei tuosta pelistä nollille ainakaan luulisi jäätävän.
Pelicans on kysymysmerkki. Kriisinpoikanen siellä kaiketi on, mutta tuskin nyt ihan sen kaliiperin kaaos kuitenkaan, että Aran potkuja edes harkittaisiin. Paljon vaikuttaa tietenkin se, miten Pelsu ennen TPS-matsia pelaa, mutta kolmeen pisteeseen on kaikki edellytykset.
Sanotaan, että olen tyytyväinen jos ensi viikosta irtoaa kahdeksan pistettä. Sitä pienempi saldo on pettymys.