Ozzfest Suomeen!

• 6 027
  • 66

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Peruttu

Viestin lähetti heavy
...ja nyt on sitten varmistunut että koko Euroopan kiertue peruttu. Tai ainakin siirretty tulevaisuuteen... Syynä ei kuitenkaan ole tuo JanJ:n mainitsema ystävän/kiertuemanagerin kuolema vaan Ozzyn "toipuminen jalkaleikkauksesta". :-(

Voi v***u mitä pelleilyä. Ripustaisi "pahuuden kuningas" vaan suosiolla rupiset mustat verkkarinsa naulaan ja jättäisi keikkailun nuoremmille.

Miksi pitää vääntää hieno ura vitsiksi?

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Re: Peruttu

Viestin lähetti heavy
...ja nyt on sitten varmistunut että koko Euroopan kiertue peruttu. Tai ainakin siirretty tulevaisuuteen... Syynä ei kuitenkaan ole tuo JanJ:n mainitsema ystävän/kiertuemanagerin kuolema vaan Ozzyn "toipuminen jalkaleikkauksesta". :-(

Sekin vielä. Kohta vois suunnistaa vitutusketjuun. Löytyykö tälle uutiselle lähdettä mistään?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Huh huh.

Mä olin niin pitkään odottanut kyseistä keikkaa, että ei edes pysty sanomaan mitään, vituttaa niin paljon.

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Vittu jos tässä vielä käy niin että se äijä tekee oharit ja jättää tulematta myöhemmässäkin ajankohdassa niin oli muuten ajankohtaista että lähti kaikki Ozzyyn liittyvä kirpparille tai divariin. Jokos tää nyt sitten oli kolmas kerta kun näitä "esteitä" Suomessa/lähimaissa esiintymiselle tuli. Rajansa kaikella. Meitä oli 10 hengen iskujoukko lähdössä ja eipä ollut matkanjohtajan kielenkäyttö lapsille tarkoitettu kun asiasta soittelin.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Nur ruhig. Näin tiedottaa Eventsclub:

OZZY OSBOURNEN KEIKKA SIIRTYY MARRASKUULLE!
Uusi konserttipäivä tiistai 18.11.2003
Hartwall Areena, Helsinki
Ovet aukeavat klo 17.30, ensimmäinen esiintyjä aloittaa noin klo 19.00

Heavylegenda Ozzy Osbourne on loukannut jalkansa ja joutuu leikkauksen vuoksi siirtämään Euroopan kiertuettaan myöhempään syksyä. Suomen kohdalla tämä tarkoittaa sitä, että Helsinkiin päivämäärälle 13.09. vahvistettu konsertti siirtyy reilu kaksi kuukautta eteenpäin tiistaille 18.11.

Esiintyjälistalla marraskuussa on myös suomalainen vientilegenda HIM, eli näiltä osin suunnitelmat eivät muutu. Konserttiin kaavaillaan kolmattakin esiintyjää, jonka nimeä ei vielä ole virallisesti vahvistettu.

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Viestin lähetti stiflat

Muistuuko jollain edes mieleen jotain keikkaa missä olisi ollut
toimiva suhde lämppärillä ja yleisöllä?

Symphony X "lämmitteli" Stratovariusta Helsingissä ja Tampereella keväämmällä. Osa yleisöstä lähti lämppärin katsottuaan pois. Muita keikkoja joissa lämppäri olisi soittanut pääesiintyjän täysin suohon?

op777

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Black Sabbath

Huhun mukaan Black Sabbath esiintyy Suomessa 5.7.

Black Sabbath Onlinen mukaan bändi olisi 3. päivänä kyseistä kuuta Tukholmassa ja 7. päivä Oslossa, joten mahdollistahan tuo olisi. Mikäli pitää paikkaansa niin Veikkaus voisi ottaa pelikohteeksi konsertin järjestämisen todennäköisyyden, tai ainakin onko Ozzy mukana vai ei ;-)

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Re: Peruttu

Viestin lähetti Fläppis
Voi v***u mitä pelleilyä. Ripustaisi "pahuuden kuningas" vaan suosiolla rupiset mustat verkkarinsa naulaan ja jättäisi keikkailun nuoremmille.

Näköjään on itse repinyt täällä pelihousujaan peruutusten takia. Säälittävää.

Oishan se Black Sabbath hieno nähdä livenä. Tulkoon nyt sitten pahuuden kuningas verkkareissaan...

Tosin en taida ropojani pelkän Black Sabbathin takia uhrata, mutta jos Roskildeen tulee lähdettyä niin siellähän se on.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Black Sabbath

Viestin lähetti heavy
Huhun mukaan Black Sabbath esiintyy Suomessa 5.7.

Black Sabbath Onlinen mukaan bändi olisi 3. päivänä kyseistä kuuta Tukholmassa ja 7. päivä Oslossa, joten mahdollistahan tuo olisi. Mikäli pitää paikkaansa niin Veikkaus voisi ottaa pelikohteeksi konsertin järjestämisen todennäköisyyden, tai ainakin onko Ozzy mukana vai ei ;-)
Ei perkele jos tämä pitää paikkansa. Ozzyn keikat on siirtyneet ja peruuntuneet jo niin helvetin monta kertaa, että ei ole enää oikein uskoa mihinkään. Black Sabbath olisi aivan pakko nähdä. Viimeksi, kun Sapatti oli Helsingissä, niin meikäläinen oli Public Enemyn keikalla Vanhalla bändin kutsuvieraana. Luonnollisesti olisin itse valinnut sapatin, mutta PE:n keikasta tuli ensin tieto enkä hennonnut sitä silloin perua. Perkele.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En usko, ennen kuin varma

Näitä huhuja Black Sabbathin tulosta Suomeen on pyörinyt jo vähän aikaa, joten olisi suotavaa saada jo asialle varmistus. Itse en jaksa noiden huhujen varaan laskea, ettei joudu pettymään. Katellaan mitä tapahtuu...

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti op777
Symphony X "lämmitteli" Stratovariusta Helsingissä ja Tampereella keväämmällä. Osa yleisöstä lähti lämppärin katsottuaan pois. Muita keikkoja joissa lämppäri olisi soittanut pääesiintyjän täysin suohon?

op777

Eipä ole Suomesta tietoa isommissa mittakaavoista vastaavasta mutta Van Halen soitti aikanaan Black Sabbathin ja hiukan myöhemmin Aerosmithin suohon, uransa alkupuolella. Ja Sabbathin kaverit olivat vielä sen verran äijiä että uskalsivat myöntää asian, Aerosmithin kaverit joutuivat vaihtamaan lämppäriä kun otti egon päälle.

After Forever!

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Noh, ainakaan Ozzyn virallisilla sivuilla ei ole vielä mainintaa muusta kuin tuosta Black Sabbathin Roskilden keikasta. Ja fanclubilaisenakin luulisi, että saisimme aina ensikäden tietoa tulevista keikoista yms. Toivon kyllä, että Ozzy tulisi PIAN Suomeen ! Onhan hän idolini number one !
Ja kaikki Ozzyn haukkujat haistakaa...!! Makuja on tietysti monia, mutta yrittäkääpä itse pysyä pinnalla musiikkimaailmassa kymmeniä vuosia. Siihen ei moni pysty ! Etenkään, jos elämässä paljon ongelmia. Mielenterveys, fyysinen terveys, huume tms. Isot ongelmat tekevät kaikesta elämässä entistä vaikeampaa, kun elämä vaikeaa jo muutenkin. En nyt täällä ala tarkemmin omaa elämääni setvimään, mutta KOKEMUSTA ON ! Koenkin Ozzyn eräällä tavalla ns. " sielunveljeksi ". Hän on todellinen LEGENDA jo eläessään. Pesee mennen tullen MONET muut, etenkin kaikki uudet esiintyjät. Nehän suurimmaksi osaksi ns. " räkänokkia " tai joilla ei " korvantaustat vielä ole kuivuneet ". Yrittävät sitten olla niin kovia tekijöitä, että ! Ozzy on monella tapaa edelläkävijä niin hyvässä, kuin pahassa. Hän on hyvin arvostettu musiikkipiireissä. Toiminut monille innoittajana ja esikuvana. Nykyäänkin vetää suuria yleisöjä ja keikat järjestään suuria menestyksiä. Ei hän tuosta vaan ole saanut niin suurta kunnioitusta ! ERITTÄIN PALJON on menestyksen eteen täytynyt tehdä töitä. Ja uskoa itseensä, vaikka joskus usko miltei mennyt tai muut eivät olisikaan uskoneet. Ja vaikka miten paljon ns. tullut elämältä " paskaa niskaan " niin silti noussut syvimmästäkin maan päällisestä helvetistä ! Hänenkin tarinansa ns. vaikeuksien kautta voittoon tai ryysyistä rikkauksiin. Heh, tulipahan vuodatettua, mutta satun vaan pitämään ja arvostamaan miestä niin paljon. KEEP ON ROCKING ! MUUT SUOHON... ;-) Ja pian Suomeen, my idol number one...

Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Redalert
Noh, ainakaan Ozzyn virallisilla sivuilla ei ole vielä mainintaa muusta kuin tuosta Black Sabbathin Roskilden keikasta...
No eipä siellä ole mainintaa esim. tuosta Tukholman keikasta, jonka liput tulivat myyntiin eilen ja menivätkin saman tien... Eli uskon vielä tuohon kuulemaani huhuun.

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, totta puhut heavy ! Ja enpä minäkään nyt ihan niin tarkoittanut, että ainoa oikea tieto löytyy juuri tuolta... Poikkeuksia aina on. TOIVOTTAVASTI huhu on täyttä totta ja saataisiin MAHTAVA keikka-elämys tänne Suomeenkin ! Itse pitelen peukut ja varpaat pystyssä, että niin kävisi... :-)

Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Redalert
Joo, totta puhut ! Ja enpä minäkään nyt ihan niin tarkoittanut, että ainoa oikea tieto löytyy juuri tuolta... Kuten juuri keikka, jonka mainitsit. TOIVOTTAVASTI huhu on täyttä totta ja saataisiin MAHTAVA keikka-elämys tänne Suomeenkin ! Itse pitelen peukut ja varpaat pystyssä, että niin kävisi... :-)

Black Sabbath on aivan pakko nähdä! Varmasti tulee olemaan yksi elämän hienoimmista kokemuksista nähdä näin mahtava ja mystinen orkesteri livenä. Edelleen odotan virallista tietoa. Jos keikka toteutuu, otan sen kunniaksi pienet :).

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voin kyllä kokemuksesta Blackie sanoa, että juuri niin ! Sekä Ozzy, että Sabbath TODELLA hyviä sekä levyillä, että livenä. Kaikista ei etenkään livenä voi sanoa samaa. Eli jos keikka toteutuu, tiedossa on upea kokemus ! Ja Blackie, muistathan varoa sitten skoolaamasta liikaa, ettei kokemus mene puihin... " ÖÖÖÖ... En mä muista, en mä nähny, en mä tiedä... " Ja tuota rataa... :-)

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Redalert
Ja Blackie, muistathan varoa sitten skoolaamasta liikaa, ettei kokemus mene puihin... " ÖÖÖÖ... En mä muista, en mä nähny, en mä tiedä... " Ja tuota rataa... :-)

Enköhän mä pysty lupamaan, että muistan keikan vielä 70-vuotiaanakin. Tosin en voi luvata, ettenkö keikan jälkeen "vähän" skoolaisi :).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy