Ozzfest Suomeen!

• 6 028
  • 66

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei perkele!

Eihän nyt ole aprillipäivä, eihän? EIHÄN?!?

MOTHERRRRRRRFUCK! BRING IT ON!

\m/ :D \m/

Vielä kun saataisiin jo varmistuneiden aktien lisäksi nähdä Stadissa ainakin Slayer, Black Label Society ja System Of A Down, niin meikäläinen on ekstaasissa.

[Anteeksi poikamainen innostumiseni, mutta tämä on minulle tärkeä asia.]

Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi V...u! Tonne on pakko mennä, jos toi pitää paikkansa!
Keep on Rockin!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti liverpool
Liput? Paljonko maksaa? Jos budjetti sallii sinne siis!!!
Ei taida olla vielä myynnissä, mutta laittakaa heti tietoa lippuasiasta, kunhan sitä käsiinne saatte!

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Hyvältä kuulostaa, vielä tohon Slayer ja System of a down päälle, niin son siinä, sano turkkilainen.

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Loistavaa! Olin tipahtaa penkiltä näkiessäni ko. uutisen. JOS tuohon tulee lisäksi vielä esimerkiksi System Of A Down, niin sanattomaksi vetää. Joka tapauksessa pelkästään Tool riittää siihen, että raahauduin paikalle vaikka väkisin. On nimittäin sen verran loistava bändi ja viime vuoden Provinssikeikka oli yhtä orgasmia. Prkl kun tuon Ozzfestin ja Provinssin välillä on vain viikko, mutta rokataan sitten oikein urakalla. Rok rok!!

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ozzfest ei sano kuin nimenä mitään, joten tapahtumasta paremmin perillä olevat voisivat kertoa, että onko se siis vain yksi yhtenäinen festari, vai myydäänkö lippuja jokaiselle keikalle erikseen tai muuta vastaavaa? Noista kun lähinnä Tool kiinnostaa.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kolme Kovaa Provincessa on lähellä toteutua

Rario Mafia uutisoi tänään Provinssiin odotettavan Dream Theateria! Ei siis vielä satavarmaa, mutta jos ja kun on, niin huh ja huh...
Slayer... Rammstein... Dream Theater!
Peukut pystyyn, muut sormet ristiin ja sit vielä rukoillaan!

Sheedy

Jäsen
Re: DT festareilla??!!

Viestin lähetti HN
Pahoin pelkään, että festarikokemuksena tämä virheettömän soittamisen, täydellisten soundien ja haastavien biisirakenteiden nimiin vannova orkesteri osoittautuu monille pahaksi pettymykseksi.

Jaah, ehkä se on asennoitumisesta kiinni. Itse tykkään kovasti bändistä mutta ei minua haittaa jos joku kitarasoundi ei ole viimeisen päälle jne. Taitaa suurin osa faniporukasta olla kuitenkan aika vaativaa sakkia, yksi soittovirhe aiheuttaa jo hirveää porinaa...;)

Sarme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Viime torstain Satasessa luki, että Ozzfest todellakin järjestetään 2002-06-13 Hartwall Areenassa. Liput tulevat myyntiin 2002-04-17 eli ensi keskiviikkona Lippupalveluun. Lippupalvelun sivuilla ei tosin näyttänyt olevan mitään tietoa tapahtumasta. Sattuisiko kukaan tietämään lippujen hinnoista? Uutisen mukaan esiintyjät ovat juuri nuo Tommyn mainitsemat Ozzy, Tool ja Hellacopters. Kyllähän sinne pitää mennä jo pelkästään Ozzynkin takia.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ozzfestiin tuli valitettavan paskoja esiintyjiä, siis minun kannaltani. Ei tarvitse lähteä tonnekaan sitten. No toisaalta ihan sama, koska matka Provinssiin lähtee joko samana iltana, kun kaverit pääsevät Toolin pauloista tai sitten heti perjantai-aamuna. Slayer kutsuu!

Sitten siitä Dream Theaterista, minähän oikeastaan kyseisiä tiluttelijoita vihaan, mutta meitä on neljä kaverusta lähdössä, joista kukaan ei kyseisestä bändistä pidä. Ei niin vähäänkään. No hauska juttu on se, että joku päätti keksiä, että arvotaan yksi, jonka on pakko mennä kuuntelemaan DT:tä. Pitää vaan toivoa, että se en ole minä.

Uraani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täytyy itsekkin myöntää, että pari kertaa pumppu löi tyhjää kun kuulin Ozzista!!! kUN viime vuonna niin ketutti kun missasin Toolin keikan ja nyt he tulevat takaisin. AIAIAIAIAIAIAI !!!

Kellään uutta tietoa lipuista? esm hinnoista..

EDITTI: Ruotsin lippupalvelussa näyttää olevan jo liput myynnissä Globenin keikalle ja siellä lippujen hinnat olivat 270 KRUUNUSTA 400 :aan.

Uraani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nonnii.. nyt on tiketit myynnissää..
Onkohan tuo seisomakatsomo lavan edessä "ainoa oikea" paikka johon kannattaa lippu hommata? Itse kun en ole oikein näitä keikkoja vielä "kerenny" kiertelee.. Joten kertokaa te Wanhat tekijät..

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse jonotin puhelinpalveluun toista tuntia, kunnes muistin tuon netin. Ja sieltähän sai liput kätevästi. Kolme paikkaa seisomapaikoille.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vielä ehtisi tatuoimaan sormiin O Z Z Y...

Tuli hankittua Lippupalvelun myyntipisteestä Itiksestä heti 9:n jälkeen pari mainiota istumapaikkaa. Meikäläinen on nykyään niin vanha ja seestynyt mukavuudenhaluinen äijä, että enää ei jaksa mennä seisomakatsomoon "jäälle" remuamaan. Ennen vanhaan (90-luvun alussa) sinne oli aina pakko päästä, mutta nykyään riittää se istumapaikoilla diggailu. Tosin sielläkään ei sovi istua.

BRING IT ON!

Uraani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nuarena pojan kloppina jaksan vielä heilua siellä edessä, joten varasin sitten yhden seisomalipun! :p

Toolia ja Hellakoptereita odotellen!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy