Oz !!!!

  • 1 209
  • 12
OZ - Kylmä rinki palaa ruutuun sunnuntaina !!
Jaksot alkavat aivan alusta ensimmäisen tuotantokauden jaksoilla. Hyvä näin, sillä itse en ainakaan muista ulkoa alkujaksoja;)
Ja onhan se hienoa taas nähä mm. Jefferson Keane ja se höyrypää, joka tappoi vanhempansa ja söi heidät(?).
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä olen odottanut kuin kuuta nousevaa oz:ia. Parasta koko sarjassa on Beecherin totaalinen sekoaminen. Schillingerin "nartusta" todelliseksi höyrypääksi ja muslimiksi. Oz on kyllä varmasti yksi television kautta aikojen parhaita sarjoja.
 

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvä homma,

mutta uusintoja, taas. Ja viime kerralla Nelonen ei edes mainostanut uusien jaksojen alkamista. En varmaan ollut ainoa jolta jäi iso osa uusia jaksoja näkemättä.
 

Raitapaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oz, Bad girls

Loistava juttu että kyseinen sarja palaa tauolta!! Lähes samaan kategoriaan pistäisin tiistaisin nelosella pyörivän Bad Girlsin. Loistavia vankilasarjoja molemmat.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä juttu, että aloittavat uusinnat ihan alusta asti taas. Eka kausi kun on se ainoa todella hyvä niistä. (Joo, toistan itseäni.)
Nytpä pistän viisaana nauhalle.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Bad Girls ei ole ainakaan minua vakuuttanut. Brittien taito tehdä vankiladraamaa ei ole samalla tasolla kuin amerikkalaisten - komedian puolella britit tosin vievät jenkkejä 6-0. En tiedä johtuuko sukupuolestani vai mistä, mutta Bad Girlsin henkilöhahmot tuntuvat tosi stereotyyppisiltä ja ohuilta, eikä heistä saa kovin kummoisesti kiinni. Ozin suhteen tilanne on minun kohdallani ihan eri - vaikka vankila on täynnä murhaajia ja rikollisia niin joidenkin kohdalla tuntee jopa jonkinasteista sympatiaa. En nyt spoilaa tässä enempää, jos joku näkee ensimmäiset jaksot ihka ensimmäistä kertaa. (kadehdin häntä!)
 
K

kangaroo

Oz, yes ! Nyt on tilaisuus paikata aiemmat unohdukset nauhoituksissa, ja mukava muutenkin kerrata koko synkän räimeinen tarina ennen uusia jaksoja.

Ajatelkaas muuten heräämistä painajaiseen jonakin aamuna: menette duuniin, ja aamulla klo 9 on henkilöstön tiedotustilaisuus jossa ilmoitetaan tuore toimarivalinta > meet your new boss Mr. Schillinger ! :D
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Grrreat!!

Viimeks eilen kaverin kanssa puhuttiin, että "v*ttu kun se Oz esi ala vieläkään..." Nelosen teksti-tv:n alkavien ja palaavien sarjojen listalla sitä ei ainakaan viimeks ollu ku katoin. Mutta pääasia että alkaa. Oon jo harkinnu soundtrackinkin ostoo vierotusoireissani...;) Ozin tunnari on muuten ihan helmi!

Oz on yksi harvoista hyvistä amerikkalaissarjoista, eli siinä ei ole näitä perus-jenkki juttuja, eli typerää moralisointia, älytöntä sensuuria jne... Sopranos on ainakin toinen samanlainen. Molemmat niistähän on kaapelikanava HBO:n sarjoja, elikkä taitaa olla kaapelit ainoita kanavia mitkä näyttää tälläsiä.

Kaikesta huolimatta Oz alkaa, ja se on hyvä.

:D :D :D :D
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Täällähän on loistavia uutisia! Legendaarinen sarja palaa ruutuun. Itse en nähnyt ekoja jaksoja joten on hyvät että tulee uusintoja alusta asti.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä on odotettu.

Ossin alkamista on odotettu kuin kuuta nousevaa.

Ja koska Nelounen näyttää peräti alusta asti kaikki jaksot uusintana, niin paketti videokasetteja on hankittuna tuohon hyllyyn, tarkoituksena "kerää-koko-sarja" -tyylinen nauhoittaminen.

Eli Ozia putkeen kasetille, niin jälkipolvetkin voivat joskus nauttia tästä erinomaisesta vankilasarjasta, jossa toimii oikeastaan jokainen osa-alue, mitä televisiosarjalta voi odottaa.

PS. Kuka tietää milloin sellainen lontoonkielinen vankilaelokuva kuin "Animal Farm" saapuu videovuokraamoihin? Teattereihin se ei kaiketi tule. Mutta trailereita nähneenä tuo on pakko nähdä.

-TommyT-
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Ozista oli puhetta että koko paketin saisi DVD:lle, mutta mistään en ole löytänyt. Joo, tosiaan kohta pitää Anttilaan mennä videokasetteja ostamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös