Ovelaa värväystä ?

  • 1 497
  • 21

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Kenet Jatkoaikalaisen nimimerkin haluaisit värvätä oman suosikkisi kannattajaksi. Epäilemättä Girlzilla#15, Annuli ja Patarouva saavat omat innokkaat kannattajansa, mikäli vanhat merkit paikkaansa pitää. Kuka on se nimimerkki, jonka asiantuntemusta tai huumoria sinä näkisit miellelläsi suosikkiasi kannustavan?

Oma vastaukseni on Cobol. Aina hyvin perusteltuja ja harkittuja kommentteja, suorastaan inhoittava keskustelukumppani, sillä turpaan tulee sanan pajavasaralla vuoren varmasti.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Yleensä en suostu nimeämään ketään tällaisissa kyselyissä, koska hienoja kirjoittajia on pilvin pimein. Menköön nyt kuitenkin tämän kerran. Erityismaininta tulee koko Wanhan baarin sakille, kaikille yhdessä ja jokaiselle erikseen.

JHag olisi varmasti vahvistus mille joukkueelle tahansa. Muutenkin HIFK-leiristä löytyy asiallista otetta, Muksu, Korak, Kempes, Owen, Moto jne. Jos vain yksi on sanottava, niin olkoon...
...

Suomi-Salama (JyP)!
 
F

Flonaldo

Enköhän minä ottaisi TM:n. Joka joukkue tarvitsee oman timojutilansa. Vauhti on ehkä hieman hidastunut parhaista ajoista, mutta kyllä TM olisi meitin Kerho-porukalle selvä vahvistus. Pelaisi alivoimat alusta loppuun ja painaisi räkä poskella Kerhon puolesta - aina ja ikuisesti. Ei luovuteta, 'kele!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mahdoton tehtävä

Ketäs yksittäistä kirjoittajaa tässä nyt voisi lähteä värväämään?
Täällähän on mieletön määrä upeita kirjoittajia, joita mielellään näkisin myös patapaidassa. Onpa meillä niitä jo omastakin takaa, että senkään puoleen mitään välitöntä tarvetta värväykseen ei ole.

Valinta on mahdoton. Joka joukkueen kannattajiin kuuluu hienoja kirjoittajia, joilla on perusteltuja mielipiteitä ja näkökulmia sekä tietoa ja näkemystä mitä erilaisimmista asioista. Älyä ja tunnetta yhdistellen, eri tyylein ilmaistuja ajatuksia...

Sitäpaitsi kyllä vastustajillekin suo omat helmensä, joiden kanssa voi olla sitten tilanteesta riippuen joko yllättävän samaa mieltä tai täydellisen eri mieltä (Miten noin fiksu ihminen voi olla tuota mieltä?) Huipputason vastustaja tekee pelistä huomattavasti antoisamman.
 

Miguel

Jäsen
Vaihtoehtoja on todella monia, jo siksi että Pelicans-faneja todella vähän. Eiköhän ykkönen ole kuitenkin itse railwayman (joka tosin on jo ennestäänikin Kaaneille sympatiaa osoittanut).
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Naiskauneutta (?) Kerholeiriin

Niin, itse voisin värvätä kaikki JA:n naispuoleiset henkilöt kuppikokoonsa... eikun siis nykyiseen suosikkijoukkueeseensa katsomatta Kerhokannattajiksi.

Kaikki Jatkoajan Kerhoporukat taitavat olla karvakullisia äijiä, joten pieni HPK-fanien naisjaosto olisi enemmän kuin paikallaan.

Täältä tähän
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Vakio

JHag olisi varmasti vahvistus mille joukkueelle tahansa. Muutenkin HIFK-leiristä löytyy asiallista otetta, Muksu, Korak, Kempes, Owen, Moto jne. Jos vain yksi on sanottava, niin olkoon...
...

Suomi-Salama (JyP)!

Ohoh??? olen otettu tästä kunniasta, mutta toisin kuin esim. Peltonen-case, minä en ole tässä asiassa ostettavissa. Turha pistää mitään faxia tännepäin, hjallilassa ei ole sellaisia rahoja, että minä tulisin sinne, eikä sellaisia oluita;)
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Onneksi ei tarvitse värvätä, kun meillä on jo Kuznetsov. Mutta jos joku täytyisi valita niin kai sitä Padan puoleen käännyttäisiin.

Jos koko kentällinen pitäisi valita niin tuo Vakkarin heittämä Wanhan baari olisi varmasti passeli.

EDIT: Kuinka pystyin unohtamaan Jagsin. Tietysti tarvitaan myös mies, joka on aina oikeassa ja muut ovat väärässä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tunkki olisi oiva värväys punapaidoille. Saataisiin ennestäänkin kiivaisiin blues-HIFK keskusteluihin se viimeinen kipinä ja ruutitynnyri, joka räjäyttäisi koko potin;) ...
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Piru vieköön, Noose! Näpit irti Padasta.

Sikäli hienoa, että ulkopuolisetkin ymmärtävät Padan arvon, mutta mahdollisen värväyksen aiheuttamaan sydämeni lopulliseen särkymiseen vedoten pyydän jättämään hänet houkutuksiltanne rauhaan.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Mietinpä vain, miksi ihmeessä joku haluaisi ketjun aloittajan sanojen mukaan värvätä esim. minut joukkueensa kannattajaksi... no, syynsä kullakin.

Kyllä täytyy sanoa, että omat valintani menevät tuonne Hifk-piiriin eli JHag ja Tatzka ois aika kivoja kannattamassa Patapaitoja...kumpikin omasta syystä, joita en nyt lähde tässä erittelemään...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No meillähän on loistava tiimi jo koossa, siis Jatkoajassa ;)

No vaikeampi nimetä ketään, koska monia ja taas monia loistavia kirjoittajia jää ulkopuolelle, mutta parempi niin. Muutamia nimiä mainitakseni: Annuli, Vilpertti, Vakio jne...paljon lisää, ehkäpä lisäilen kun jaksan.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
oman joukkueeni kentällinen:

maalissa
Minä itse

Vasenlaita pakki: cobol. Oikealaita pakki: JanJ

Vasenlaita hyökkääjä: JHag. Keskellä: Pata. Oikealaita hyökkääjä:Isaksson

Huoltaja
Annuli

Joukkueen johtaja
Patarouva

Toimitus johtaja
Vero

Minä pidän maalin puhtaana. cobol pitää pelin asiallisena ja ei päästä ketään ohi. JanJ sivaltaa siinä sivussa ja tekee nousuja. Keskellä Pata analyyttinen rauhallisuus. Mister Aivo himself. JHag tekee maalit. Isaksson pohjaton kokemus. Jos peli ei luista niin Isaksson ratkaisee. Annuli äitihahmona rauhoittaa

Patarouva johtaa älyllä. Kunnioituksella vaimentaa epäilijät. Vero hoitaa loput. Meinasin vallan unohtaa scouttauksen.

Scoutti:Korkki
 
Viimeksi muokattu:

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Annuli, tarkoitukseni oli udella, että kenen kommentointia toivoisit oman suosikkijoukkueesi tueksi. Joskus viehko naisen ääni tehoaa paljon paremmin kuin raskaan sarjan hyvin perusteltu miesjuntta. Uskoisin alustuksessa mainittujen naisnimimerkkien saaneen paljon aikaiseksi siinä, miten heidän suosikkijoukkueisiin ja niiden kannattajiiin suhtaudutaan. Ässät ja SaiPa on itselleni ehkä ne kaikista vieraimmat seurat, kuitenkin kyseisten seurojen kannattajien kommentit on varsin tasokkaita ja nimenomaan Ässien kannattajissa tuntuu olevan aktiivisia ja päteviä nais kommentoijia.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Kyllä se olisi Muksu, kun nyt vain yhden saa mainita. Etenkin se tarmo, millä Muksu on oikonut käsityksiä Jarkko Ruudusta, on ollut todella vakuuttavaa. Pitkäjänteistä työtä, jollainen ei Jokeri-leirissä olisi pahitteeksi. Toinen syy on se, että suorastaan pelkään joutua napit vastakkain Muksun kanssa. Katkoo varmasti meikäläisen henkselit sanan säilällä ja joudun poistumaan häpeällisesti housut kintuissa.

Huipputason vastustaja tekee pelistä mielinkiintoisemman, mutta ylivoimainen vastustaja tylsän. Joukkueista pitää muuten antaa erityismaininta Ässille, kuitenkin pienehkössä fanijoukossa on paljon hyviä kirjoittajia, kuten Pata, Patarouva, Vero, Pekoni, Tuamas, korkki, The Hawks, Clark Kent, Annuli ja Arnold.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Pyh pyh! Mun mielestä Jatkoajan "IFK-tiimi" toimii loistokkaasti: On tähtipelaajia (xxx, xxxx..), jäähykuninkaita (xxx ja xxxx), perusduunareita (xxxxx, xxxx..), poliiseja (xxxxx..) ja vaihtopenkin paskanjauhajia, jotka ei tiedä mistään mitään (Pihvi..). Ja ennen kaikkea ylivoima toimii murhaavasti, ehkä siksi että "meillä" on koko ajan ylivoima, ja reilu sellainen: Eikö?

Loppuun vielä, että tossa "Rautakanki -> Kissa"-ketjussa tämä mieletön teho paljastuu: Tuohon ei moni pysty! Kirjaimellisesti järjettömällä tavalla tuotu ilmi mihin tämä tiimi pystyy..
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Oma aloituskuusikko:

TM

JanJ Cobol

Isaksson JHag Korak

Ns "7 pelaaja" espoolaisen kiekkoilun suuri ystävä Tunkki
 
Nämä tulivat ensiksi mieleen (in no specified order):
Vakio
Mike
cobol
Korak
JHag
Patarouva
JanJ

Lisäillään sitten myöhemmin lisää, jos ja kun tulee mieleen.
 
Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Nikke
Oma aloituskuusikko:

TM

JanJ Cobol

Isaksson JHag Korak

Tässä siis ensi kauden stuntit Aigarsille, Jonnille, Köllille, Akille, Porolle & Sakelle. No eihän tuo näytä yhtään hassummalta;) . Vai onko tämä taas espoolaisten ryöstökalastusta HIFK:n jengistä??? Eikö teille riitä ne nykyiset???;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kiitos värväyksestä, mutta ei minua kyllä sentteriksi kannata laittaa! Olen vasen laitahyökkääjä, juuri se urpo, joka menee maalille hakattavaksi ja tappelee joka matsissa vaikka turpaankin tulisi...Lisäksi kommentoin JOKAISTA jäähyä jotenkin, myös vastustajille tulevia. Ainoa ympäristö missä olen rauhallinen on budolajien maailma. Olen kerran muuten ottanut harjoitusmatsin Sari Laineen kanssa...se pistäisi nippuun monet liigakiekkoilijat, huh!

Minun mielestäni maalivahdin pitäisi olla nainen, koska......;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös