Ovatko Tanja Karpela ja Matti Vanhanen "muhinoineet"?

  • 5 401
  • 29

Muhinoivatko Tanja ja Matti

  • Kyllä muhinoivat, eikä ihme.

    Ääniä: 64 30,6%
  • Eivät muhinoineet, ihme Matti

    Ääniä: 53 25,4%
  • Niinistöä harmittaa

    Ääniä: 26 12,4%
  • Mitäs se meille kuuluu

    Ääniä: 66 31,6%

  • Äänestäjiä
    209

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kansakuntaa hiertää epäilys. Onko pääministerillä ollut suhde kulttuuriministeriin, vai onko edelleenkin. Päivän polttava puheenaihe on ollut, pidettiinkö hotellihuoneessa keskustan linjakeskustelua, vaiko aivan jotain muuta?

Jatkoajan erehtymätön raati ratkaiskoon asian.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Asiahan ei sinällään meille kuulu,mutta jotenkin tuntuu että Masa on ehkä kuitenkin uittanut längistä.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Vastasin, että Niinistöä harmittaa.
Siellä ollaan taatusti katkeraa poikaa.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toivottavasti ovat. Tuntuisi jotenkin oudolta jos mies pääsee noin kauniin naisen kanssa samaan hotellihuoneeseen, ja vielä kutsuttuna, että mitään ei olisi tapahtunut.
Vastasin kuitenkin, että se ei kuulu meille, niinkuin ei kuulukaan.

Terveisin koo
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Vastasin että mitä se meille kuuluu, mutta olisi aika komea presidentti pari , huomattavasti näyttävämpi kuin edelliset. Ajatelkaa mitkä loma ym, kuvat hiekkarannoilta , toivotaan toivotaan....

PS. Vantterasti polkee vaari , vaarilla on jaguaari .
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Tähänkin uteloon sopii vastauksesi:

ev(v)vk!

vlad.

Olettaen että suluissa oleva v on faidun synonyymi tulkitsen että tarkoitat kulttuuriministeri Karpelan torttua. Älä siis vlad turhaan yleistä, siis taas olettaen ettet ole homo tai muuten vaan tykkää vetää b-rappuun. Rukkaa siis ihmeessä tuo muotoon ev(kmTKv)vk!. Tossa muodossa vastaus menee läpi, minuakaan ei voisi kulttuuriminsteri Tanja Karpelan vittu vähempää kiinnostaa.

Ja totta mooses on Matti "the mighty trancemaster partyanimal" Vanhanen käynyt Tanjaa jyystämässä.
 
Viimeksi muokattu:

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Vastasin d, mitä se meille kuuluu.

Toivottavasti Matti Vanhanen ja Tanja Karpelakin täräyttäsivät juorulehtien sopuleille Jukka Emil Vanajan nuotilla: Varmaan kuuluu sulle!
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Varmasti ovat, mutta ovatko keskenään, se onkin jo toinen kysymys se, joka ei niin kamalasti kiinnosta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ja ihan varmasti ovat ja vieläpä keskenään. Mitäpä muutakaan sitä voisi työmatkalla olevalla vapaa-ajalla tehdä kuin köyriä?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sen verran pystyynkuivahtaneen oloinen jäppinen on tuo Vanhanen, että epäilen asiaa vahvasti.

Tosin mistä sitä tietää. Ehkä Pikku-Mattikin on kuivahtanut pystyyn.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Mä luulen, että hommassa on käynyt niin, että Matti on tullut ns. reisille. Sen takia kumpikin haluaa vain unohtaa koko homman, eikä puhua siitä julkisuudessa.

Tosin jos Karpela olisi haarat auki meikäläisen edessä, niin kyllä siitä tekisi itselläkin tiukkaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Matti ja Tanja ovat molemmat show-painin suuria ystäviä ja päättivät mennä hotelliin ottamaan toisistaan mittaa. Huhujen mukaan Matti hallitsi ja Tanja oli vietävänä, kunnes ottelu keskeytettiin Tanjan sorruttua sääntöjenvastaiseen keskijalkalukkoon.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Ei se Karpela mun mielestä niin huono ole, kuin Castillon viestistä voisi päätellä. Tosin onhan hän iän myötä hieman kuivahtanut, mutta ei niin pahasti. Kyllä mulle kelpaisi hotelliyö.

Kyllähän ne muhinoineet on, mutta mitä vittua se meille kuuluu. Enkä usko että Saulia hirveästi kiinnostaa, ennemmin naureskelee poreammeessa naisten ympäröimänä että näyttää Matille kelpaavan mun jämät.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Absolut, vastasin siis kyllä. Ai että on herkullista seurata tätä soppaa. Saapahan keskituloinen riistettykin jotakin vastinetta rahoillensa, melko kallista huvia tosin.

Ja Matille: elämä on, mikset olisi sinäkin?
 
En tiedä ovatko, mutta jos ovat, niin miksi Matti ei tunnusta? Miksi Matti yrittää kiistää koko asian? Hävettääkö Mattia? Ei Matti, ei näin.

Jos itse pääsisin tyrkkämään Karpelaa, niin toimisin täysin toisella tavalla. Soittaisin heti aktin jälkeen kaikille tuttavilleni ja kehuskelisin saavutuksellani. Sitten kaivaisin jostain entisten koulukavereiden ja muiden ex-tuttujen puhelinnumerot ja soittaisin heillekin. Lähtisin kadulle läpsimään high-fivejä ihan tuntemattomienkin kanssa ja teettäisin paidan, jossa lukee "Meikäpäs kiksautti Karpelaa!". Pitäisin sitä jatkuvasti.

Eli ihan sama.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Huonosti on Tanjalla mennyt, jos Matti Vanhanen on päässyt asioille. Epäilen siis suuresti.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tanja Karpela ja Matti Vanhanen.

Masa käytti varmaan huulilla mutta totesi sitten "mutta enhän minä voi!"

Tanja murahti ja kaivoi Golden dildon repusta, "sur rur sur rur", miettien "olisinpa La Casa Golden AWessa", Vanhasen jatkaessa Jatkoajan Vapaan Keskustelun täydentämistä muutamalla listalla ja semi-chättäilevillä viesteillä - missä AWekin oli sattumalta juuri samaan aikaan samalla asialla!

Pass the gurkuma, please.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti The Hawks
Ei se Karpela mun mielestä niin huono ole, kuin Castillon viestistä voisi päätellä. Tosin onhan hän iän myötä hieman kuivahtanut, mutta ei niin pahasti. Kyllä mulle kelpaisi hotelliyö.
Öö. Enhän minä ole sitä huonoksi väittänyt, vaan että Matilla on käynyt niinkuin teinipojalla, ettei pääse edes reikään sohimaan ennenkuin kivekset alkaa huutamaan hoosiannaa. Ja, että jos Karpela olisi koivet auki mun edessä, niin en minäkään varmasti kotipesään asti pääsisi..

Kuinka tuon voi edes ymmärtää väärin?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ei Vähempää Voisi Kiinnostaa, siis E.V.V.K.

... mutku tätä kysytään Jatkoajalla, nii on pakko sanoa jotakin. Muuten tulee mediaseksikätön olotila.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Viestin lähetti Castillo
Öö. Enhän minä ole sitä huonoksi väittänyt, vaan että Matilla on käynyt niinkuin teinipojalla, ettei pääse edes reikään sohimaan ennenkuin kivekset alkaa huutamaan hoosiannaa. Ja, että jos Karpela olisi koivet auki mun edessä, niin en minäkään varmasti kotipesään asti pääsisi..

Kuinka tuon voi edes ymmärtää väärin?
Ööh, en kyllä itsekään osaa sanoa. Ehkä luin tuon viimeisen lauseen jotenkin erillisenä.

Joo, paljon mahdollista että Matille on käynyt juuri noin. On lähtenyt ladatun aseen kanssa liikkeelle.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ihme Mattia äänestin, sillä ovathan nuo matit vähän ihmeellisiä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Detroit Red Wings,Hc Salamat.
Vastaukseni on KYLLÄ !! Onhan se Karpela perseellään päässy jo näikin pitkälle et miks ei mennä päätyyn asti ja olla joskus tämän jylhän Suomen maan Pressa!! Näkeehän sen Vanhasen pojan ilmeestä et on saannu HYVVEE!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös