Mainos

Outo testi!

• 3 983
  • 49

Saitko samat vastukset joka kohtaan?

• Kyllä

Ääniä: 19 25,7%
  • En

Ääniä: 55 74,3%

• Äänestäjiä
    74

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Olen näköjään umpikiero ja mitä ilmeisimmin myös ympäristölle vaarallinen.

Tulokseni oli: 11, moottorisaha, musta, munakoiso (viipaloituna)

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
5, Paprika, punainen ja vasara. Melkoinen "testi", siinähän voisi vaikkapa laittaa kymmeniä kysymyksiä, niin varmasti jossain vaiheessa osuu oikeaan. 8-)

Ensimmäiseen sain 5 (älkää kysykö miten), toiseen mieleen tuli kumma kyllä juuri porkkana, loppuihin sain numeron viisi sekä vasaran. Kukahan psykologi tämänkin on kehitellyt? (Avaruusolennot tulevat ja he ovat jo ottaneet meistä kaiken selville ja testaavat, ketkä kelpaavat johtavaan virkaan ja keistä tulee tavanomaisia orjia! Aaa, pelastautukaa!) Erittäin outo testi, todellakin.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Samanlaisia juttuja kuin se, jota ex-vaimoni käytti kapakassa.
Kysytään nopeasti ja pitää vastata heti.

Minkä värisiä ovat jääkaappi, pakastin ja hella?

(valkoisia)

Mitä lehmä juo?

Ethän sanonut maitoa, vaikka 90% ihmisistä tekee niin.

tsei_tsei

Jäsen
7, ihmettelin hiukan
porkkana, olin helkkarin hämmästynyt
viimeiseen sanoin vihreä ja vasara, ja jäi kaivelemaan..

Noh. Seitsemän on ehkä todennäköisin ja samoin vasara, mutta porkkana pisti ihmettelemään. Tai kai sekin on yleisin. Punaista en pitänyt mitenkään selvänä, mutta mä vastasinkin vihreä.

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Viestin lähetti kuningas
Kaikki muut meni oikein paitsi tuossa viimeisessä. Vastasin sininen ja vasara.
--------------------------------------------------------------------------------

Sama täällä:eek:

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saldoni on 7, porkkana, oranssi ja kirves. Yhtä en vaihda!

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Mä vastasin ekaan 6.
Tokaan kurkku
ja kolmanteen sininen ja vasara.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kaikki "oikein" paitsi, että vastasin viimeiseen sininen ja vasara. Johtui varmaan siitä, ettei minulla ollut lasejani päällä testin tekohetkellä :).

profiler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedä en

Itselläni vastaukset olivat 7, porkkana, vihreä vasara

Tuosta kakkosvaihtoehdosta voisi kuvitella, että sanan "kuusi" toistaminen assosioi mieleen sellaisen pitkulaisen puun. Kun sitten pitää valita vihannes tulee ensimmäisenä mieleen pitkulainen, "kuusenmuotoinen" porkkana. Toisaalta koska porkkana on juures, saattavat jotkut hylätä tuon vaihtoehdon ja vastata kurkku.

Kolmoskohdassa voisi selityksenä olla sanan "kolme" toistamisesta tuleva "ääni" kol kol kol... - saattaa tuoda mieleen lyömisen ja siten vasaran. Punainen puolestaan taitaa olla tuo "yleisimmin mieleen tuleva väri".

Näin veikkailisin, tietoa ei ole...

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Olipas todellinen outo testi, vastasin kahdeksan, kurkku ja punainen vasara. Olen ilmeisesti kieroutunut kun kukaan muu ei ilmeisesti ole kasia ajatellut.

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Vastasin 7, porkkana ja sininen vasara.

Seiska tuli ekana mieleen. Samoin punainen tuli ensimmäisenä mieleen ja hetio sen jälkeen tajusin, että se "oikea sana" oli myös porkkana, joten en yllättynyt mennessäni eteenpäin. Tajuttuani tämän vastasin seuraavassa kohdassa punaisen sijasta sinisen, mutta en keksinyt nopeasti muuta työkalua kuin vasaran.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viestin lähetti vilpertti
meitsi on normaali. mutta oikeasti ensimmäinen toisen kohdan vastaus mikä mieleen tuli oli "juures"

mutta kelatkaapa tätä:
http://kirkonpolttajat.8m.com/taika1.htm
Huomasitko että se vaihtaa kaikki kortit? No ei se mitään, meni itelläki vähä aikaa tajuta toi.

Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti jta

Totta ihmeessä se osui, kun siinä jälkimmäisessä korttirivissä on korvattu kaikki kortit toisilla, eli valitsemaasi korttia ei missään tapauksessa voisikaan olla siellä.

Koetapa uudestaan ja katso tarkkaan mitä kortteja on ekassa rivissä ja mitä toisessa.

Jes. Näinhän se oli. Onneksi en alkanut viskomaan vihkivettä tietokoneen näytölle...

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Mulla oli 6, porkkana ja punainen ja vasara

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Derby Country

Huomasitko että se vaihtaa kaikki kortit? No ei se mitään, meni itelläki vähä aikaa tajuta toi.

Jees... aika ovelaa... :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy