Outo testi!

  • 3 927
  • 49

Saitko samat vastukset joka kohtaan?

  • Kyllä

    Ääniä: 19 25,7%
  • En

    Ääniä: 55 74,3%

  • Äänestäjiä
    74

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Miten tollanen voi tapahtua?!?!?!?:D punanen ja vasara sieltä tuli kuin myös porkkana...aika outo!!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meikäläinen vastasi ekaan seitsemän, tokaan tomaatti, kolmanteen sininen ja vasara...

Niin, tuohon on todennäköisestikin ideana ollut laittaa ihmisten todennäköisimmin ehdottamat vastaukset... Ainakin Trivial Pursuitissa on kysymys, jonka mukaan useimmat ihmiset vastaavat punaisen, kun heitä pyydetään valitsemaan joku väri. Kun vielä tuohon on ensin laitettu joitain ihan turhia kysymyksiä eteen, niin ihminen ei niiden jälkeen tajua ruveta mielessään miettimään muita vaihtoehtoja....
 

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Todella mielenkiintoinen testi. Ensimmäiseen tuli heti mieleen 7, toiseen porkkana ja kolmanteen pienen pohdinnan jälkeen juuri punainen ja vasara.. hämmästyttävää...
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vihreä ja vasara täältä... muuten samat.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seitsemän, tomaatti, musta ja vasara.
eli puoliks normaali??? :cool:
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ekan logiikan vielä ymmärtää kun ensin lasket päässälaskuja ja eteen lyödään 12 ja 5 niin tottakai sen päässä vähentää. Muut onkin sitten hieman outoja. Tosin muista itsellä ei osunut kuin vasara...
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikki tismalleen samalla tavalla, taidan olla aika tylsä tyyppi...
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kymmenen, kurkku, punainen ja jakoavain.

Taidan olla aika outo tyyppi...
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Samat vastasin... taas. Sain tämän sähköpostina joku aika sitten. Todennäköisimmät vastauksethan nuo ovat tosiaan, ja niiden välihöpinoiden (laskut, numeroiden sanomiset mielessä/ääneen) tarkoitushan on vain ns. nollata mieli.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuon viimeisen väri+työkalu vaiheen olen tehnyt joskus aikaisemmin, ekassa sanoin seiska. Toinen meni pieleen...

Mikähän tuossa vilpertin mainitsemassa jutussa on ideana, osui oikeaan ainakin minulla.
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti sampio
Tuon viimeisen väri+työkalu vaiheen olen tehnyt joskus aikaisemmin, ekassa sanoin seiska. Toinen meni pieleen...

Mikähän tuossa vilpertin mainitsemassa jutussa on ideana, osui oikeaan ainakin minulla.


Totta ihmeessä se osui, kun siinä jälkimmäisessä korttirivissä on korvattu kaikki kortit toisilla, eli valitsemaasi korttia ei missään tapauksessa voisikaan olla siellä.

Koetapa uudestaan ja katso tarkkaan mitä kortteja on ekassa rivissä ja mitä toisessa.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
7, porkkana, musta vasara

psykologia on ihmeellistä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös