Oulun Kärpät kaudella 2024–2025

• 685 392
  • 3 035
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huolimatta valmentajan vaihdoksesta saattaa olla että max on säälit ja siitä lomille. Fysiikkaa ja pelitapaa ei ehdi saada kondikseen. Mutta kunhan saadaan asennetta ja sydäntä viimeisiin peleihin ja vältetään play outit. Se riittää. Pelataan edes viisi peliä Kärpille!

Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka

Krug#47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins
Huominen peli on kyllä ihan järisyttävän tärkeä… Luulen että playoff paikka jää saavuttamatta mikäli huomenna ei oteta täysiä pisteitä pelistä.
Huomenna ns. pakkovoitto ja senkin jälkeen vaadittaisiin vielä voittoja lopuista neljästä pelistä jotta playoff paikka voidaan saavuttaa.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Huominen peli on kyllä ihan järisyttävän tärkeä… Luulen että playoff paikka jää saavuttamatta mikäli huomenna ei oteta täysiä pisteitä pelistä.
Huomenna ns. pakkovoitto ja senkin jälkeen vaadittaisiin vielä voittoja lopuista neljästä pelistä jotta playoff paikka voidaan saavuttaa.
Sanoisin, että lähes varmuudella Kärpät jää ulos pudotuspeleistä ja riski myös joutua playoutteihin on kova, jos ette huomenna JYPiä voita.

En toisaalta näe yhtään mitään syytä, miksi ette voittaisi JYPiä, nyt kun valmennuskin viimein uusittu. Paine peli, mutta samat paineet yhtälailla on vierailla.

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Sanoisin myös voiton lisäksi, että peliesityksen tulee olla sellainen, ettei tuloksesta jää paljoa jossiteltavaa.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lopuista viidestä pelistä tulisi ottaa min. 9 pistettä, jotta pleijareita pelattaisiin näin laskeskelin. TPS, Pelicans ja Sport pelaavat huomattavan paljon keskenään, joten näistä tulee pisteitä jollekki aina. Urakka ei ole Kärpillä mahdoton, mutta muutos entiseen pitää olla merkittävä! Todennäköisintä on että sijoilla 13. -14. ollaan ja kausi päättyy siihen. Nykyiseen tilanteeseen peilaten tämän itse ostaisin jo nyt!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy