Ei tule tapahtumaan. Jukurit-pelin minuutteja kun katsoo, niin ensin tippuu Jandus, sitten Juusola ja kaikkien ollessa terveenä Paaso jää seiskapakiksi. Kivistö kellotti kolmanneksi isoimmat minuutit heti Björkin ja Ohtamaan jälkeen.Pokan paluu on ihan jees juttu, mut vain ja ainoastaan jos tämän johdosta ei tarvi nähdä kivistöä enää kokoonpanossa
Tältä puolustuksen olisi täytynyt kauden alussa näyttää. On selvää että kaikki kolme nostavat puolustuksen kokonaistasoa. Masin tuntui ensin masentuneen joukkueen mukana, mutta kukaan tarkkasilmäinen ei voi kiistää Björkin olleen sitä mitä lääkäri on määrännyt. Alueen kasvatti ja kansainvälisen tason "legenda" Pokka on lähinnä kirsikka kakun päällä ja kelpaa paremmin kuin mainiosti.Pokan, Masinin ja Björkin myötä puolustuksen täytyy olla jämäkämpi. Pelin täytyy kehittyä tämän myötä, ihan sama kuka TET-harjoittelija siellä peräsimessä heiluisikaan. Toivotaan, että eilisen kaltaista nöyryytystä ei nähtäisi tällä kaudella enää Kärpiltä.
Juuri tämä! Paljonko Kärpät on valmis käyttämään rahaa, jotta noviisivalmentaja pääsee voittamaan pelejä?Kylläpä Mäntymaalle rakennetaan nyt onnistumisen mahdollisuutta isolla rahalla. En ole täysin vakuuttunut, että suunta kääntyisi pysyvästi parempaan jos valmentaja ei skarppaa. Katsotaanpa miten käy.
Oli varmaan osaksi ainakin mulle suunnattu. Pahoittelut, en juuri lue nykyisin tätä osastoa niin tuo kollektiivinen valittaminen ei ole samalla tavalla iskenyt omille silmille. Toisekseen, enhän minä Mäntymaasta puhunut mitään. Pelkkä päävalmentajan vaihtaminen ei ole se muutos, johon itse olisin tyytyväinen.Hienoa nähdä Pokka taas Kärppien paidassa. Jostain syystä niin monella on tarve jokaisessa ketjussa käydä haukkumassa Mäntymaa. Eikö sille aiheelle ole jo riittävästi ketjuja? Raskasta lukemista tuommoinen valittaminen.
Upeeta Ville! Hienoa Myli!Saatana tuo on sarjan paras pakisto paperilla.