Eli maanantaina Manner palaa taas penkin taakse ja ainakin toistaiseksi Laten & co:n seikkailut jäävät tältä erää tähän...
Siirrän tähän ketjuun osan
@Proffa_20'n kirjoituksesta, koska aion kirjoittaa lähinnä Mannerista ja ketjuista.
Vaikka olen "Mannerin miehiä", niin siltikin minua jännittää aika paljon Mamban paluu penkin taakse. Miten peluutus muuttuu? Palataanko vanhaan? Rotaatio ei koske kaikkia. Loputon usko joidenkin pelaajien tasonnostoon jatkuu. Jatkuuko jääräpäisyys?
Onhan Mamba toki ollut mukana hommissa, vaikka karanteenissa onkin ollut. Kyllä "tiimssit" toimii ja yhteyttä pidetään, mutta siltikin hieman jännittää.
Pyörälä - Kunyk - Koblizek
Mustonen - Kristof - Aaltonen
Hermonen - Räty - Räty
Sailio - Koskenkorva - Karvinen
Siinä on neljä toimivaa ketjua. Mitä enemmän pelejä alle, sitä paremmalta ketjujen peli näyttää. Ei edelleenkään mitään tehokasta, mutta silti nämä ketjut saa luotua tasaisesti painetta vastustajan päätyyn. Jossain vaiheessa ketsuppipullo räjähtää auki. Rotaatiokiekko tukahduttaa pelin. Ymmärrän kyllä, että tässä hirmuisen kovassa pelirumbassa on pakko rotaatiota harrastaa ainakin neljän matsin viikkotahdissa, mutta loppukaudesta ei ole kuin yksi neljän pelin viikko, joten mun mielestä ketjuja vois ryhtyä lyömään lukkoon ja rauhoittaa peli siltä osin. Jos jollakin ei sitten peli kulje, niin siellä on nälkäisiä pelimiehiä jonossa odottamassa näytönpaikkoja. Tuukka Tieksola on tuurannut Koblizekia aivan loistavasti ja on varmasti korkealla listoilla, kun pelaavaa kokoonpanoa mietitään.
Että semmosia mietin tänään.