Oulun Kärpät 2016–2017

  • 1 254 627
  • 6 355
Kannattaa olla vastaamatta käyttäjän Oukka viesteihin, ei hän tee muuta kuin trollaa ketjusta toiseen ja vastauksissa hän menee jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin kirosanojen sävyttämänä.

Minä en ole kyllä samaa mieltä. Oukan historia ei ole trollin historia ja hänellä on selvä pointti kirjoituksissa. Totta toki, että aktiivisesti levittää surusanomaa, mutta kirjoitukset ovat kuitenkin totta. Ja e tosiaan jatkuvasti mene henkilökohtaisuuksiin

Tilanne on tosiaan siitä huolestuttava, että niitä kovia nimiä ei tässä vaiheessa ole ts. yhtään nimeä ei ole paperissa. Kausikorttien takaraja kuitenkin alkaa olemaan. Tämä ei varmasti ole toimistolta toivottu olotila. Itse olen toki siinä luottavainen, että isoja nimiä ainakin yritetään saada. Alemman profiilin pelaajat kyllä oltaisiin jo saatu riviin.. ja niinhän niitä on saatukin.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä en ole kyllä samaa mieltä. Oukan historia ei ole trollin historia ja hänellä on selvä pointti kirjoituksissa. Totta toki, että aktiivisesti levittää surusanomaa, mutta kirjoitukset ovat kuitenkin totta. Ja e tosiaan jatkuvasti mene henkilökohtaisuuksiin

Tilanne on tosiaan siitä huolestuttava, että niitä kovia nimiä ei tässä vaiheessa ole ts. yhtään nimeä ei ole paperissa. Kausikorttien takaraja kuitenkin alkaa olemaan. Tämä ei varmasti ole toimistolta toivottu olotila. Itse olen toki siinä luottavainen, että isoja nimiä ainakin yritetään saada. Alemman profiilin pelaajat kyllä oltaisiin jo saatu riviin.. ja niinhän niitä on saatukin.
Eikös kausikorttien lunastusraja ollut tuossa keskiviikkona 8.6?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tilanne on tosiaan siitä huolestuttava, että niitä kovia nimiä ei tässä vaiheessa ole ts. yhtään nimeä ei ole paperissa. Kausikorttien takaraja kuitenkin alkaa olemaan. Tämä ei varmasti ole toimistolta toivottu olotila. Itse olen toki siinä luottavainen, että isoja nimiä ainakin yritetään saada. Alemman profiilin pelaajat kyllä oltaisiin jo saatu riviin.. ja niinhän niitä on saatukin.
Kausikorttien etuosto-oikeus oli ja meni. Toki kyllähän sieltä tädit perään soittelevat, jos joku ei ole muistanut omaansa lunastaa. Näin kävi ainakin minulle kerran. No, tänä vuonna muistin käydä hoitamassa homman ajallaan. On se vaan surkuhupaisa reissu joka kerta. Oikein kunnon jäyhää pohjoispohjanmaalaista palvelua. Ei siis mitenkään ilkeää, mutta eivät nämä meidän toimiston tätit mitään erityisen pirtsakoita asiakaspalvelijoita ole. Perinteisiä oululaisia möllökyitä, kuten minäkin.

Mielenkiintoinen kesä on luvassa joukkueenrakennuksen suhteen. Kivijalka valmennuksen, maalivahtien ja puolustuksen suhteen on kunnossa, mutta hyökkäys huutaa kärkiosaamista. Jännä nähdä, mitä sieltä oikein tulee.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Brynisveeniki halus oikein itse tulla Ouluun - kyllä Kärpissä on imua!
 

Hessu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL, AC Oulu, Liverpool
Mennään vanhalla sanonnalla eteenpäin, eli hyvää kannattaa odottaa.

Uskon ja toivon, että muutama kova sopimus on allekirjoitettuna. Jos ei ole, niin sitte tässä alkaa olemaan oikeasti jo vetelät housussa ja vähän reisilläkin. Toivotaan, että tässä vain ollaan järjestämässä "The Massiivista", ja koko tulevan kauden joukkue julkaistaan kertaheitolla.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos nimiä olisi, ne olisi julkistettu jo.Jotain hyvääkin eli viestiketjussa kirjoitettiin Pesosen hakevan ensisijaisesti pelipaikkaa KHL:sta tai Sveitsistä....vapaana lienee edelleen Pilu,Atte ja Pikku-Hakki,Taffe sekä jälleen sopimusta panttaava Gagnon
 

Neitikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos nimiä olisi, ne olisi julkistettu jo.Jotain hyvääkin eli viestiketjussa kirjoitettiin Pesosen hakevan ensisijaisesti pelipaikkaa KHL:sta tai Sveitsistä....vapaana lienee edelleen Pilu,Atte ja Pikku-Hakki,Taffe sekä jälleen sopimusta panttaava Gagnon
Onneksi sinä tiedät.
 

JPL

Jäsen
Joitain päiviä voi venyä sopparit, jos vaikka halutaan tiekkaria pitää tms. Mutta itsekkin epäilen, että vedenpitäviä soppareita ei vielä ole. KHL pykälällä olevia saattaa sitten olla ja niitä ei haluta sen takia julkistaa. Eli sellaisia päivämääriä, mihin mennessä pelaajan pitää olla tehnyt KHL sopimus ja tällöin tämä sopimus purkaantuisi. Mutta jotenkin tuntuu nyt siltä, että Kärpät on kusessa tämän kanssa, kun tiedotus on 0 .
 

sinikettu

Jäsen
Onneksi sinä tiedät.
Onhan tuo aika todennäköistä, ettei isoja sopimuksia ole, ainakaan varmoja sellaisia. Kausikorttiraja tuli ja meni. Sen lisäksi kärppäfanien leirissä alkaa olemaan jo hieman pelonsekaista tunnelmaa ensi kaudesta, mikä on varmasti kantautunut myös toimiston puolelle. Tällaisessa tilanteessa olisi aika typerää panttailla sopimuksia siihen asti, kunnes joukkue on täysin koottuna.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt vaan Junno lyö taalat tiskiin ja ISOLLA rahalla Gagnon, Pihlström, Ohtis ja joku muu "stara" tänne niin saadaan homma edes jonkinlaiseen ruotuun. Tuleva kausi on vielä pelastettavissa. :D
 

Tratikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
vapaana lienee edelleen Pilu,Atte ja Pikku-Hakki,Taffe sekä jälleen sopimusta panttaava Gagnon
Gagnon lienee edelleenkin Lukon miehiä ellei saa KHL:n sopimusta. Muistelisin, että näin tuolla Lukon osiossa joku asioista hyvin perillä oleva kertoili. Viime vuonnakin taisi Lukko odottaa, että tuo KHL siirron mahdollistava päivämäärä meni ja sen jälkeen julkasivat vasta Gagnonin sopparin
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Huippuluokan pelaajia on pirusti vielä vapaana. Kärppien on vain löydettävä markkinoilta oikeat miehet.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Scott Gomez ja Dany Heatley edelleen vapaina, jos hieman nimekkäämpiä pelaajia katsoo. Marjamäen valmennuksessahan tällainen ei kävisi, mutta nyt kun Suikkanen on kuvioissa luulisi kovan luokan pelimiehiehen kelpaavan hyvin.
 

sinikettu

Jäsen
Heatley voisi oikeasti olla mielenkiintoinen haku. Suikkasen piiskattavana isompikin herra varmasti alistuisi verenmaku suussa treenaamiseen. Saattaisi tuoda katsomoonkin enemmän porukkaa katsomaan entistä NHL-staraa.

Motivaatio miehellä taitaa kuitenkin olla sitä luokaa, että lieneeköhän sitten kuitenkaan järkeä tänne asti raahata.
 

Ilen kädet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Real Madrid, NHL
Ottaisin mieluummin Pessin kuin Heatleyn. Ei tarttis tammikuusa yrittää siirtää ukkoa muiden leipiin. Pari ykköskorin vahvistusta ensin, sitten voidaan siirtyä Kinder -osastoon, jos tarvista on. Hallilla riittää väkeä ilman Heatleyn nimeäkin.
 

sinikettu

Jäsen
Ottaisin mieluummin Pessin kuin Heatleyn. Ei tarttis tammikuusa yrittää siirtää ukkoa muiden leipiin. Pari ykköskorin vahvistusta ensin, sitten voidaan siirtyä Kinder -osastoon, jos tarvista on. Hallilla riittää väkeä ilman Heatleyn nimeäkin.
Varmaan aika moni ottais. Pesosta kovempaa pelaajaa ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada Kärppiin ensi kaudeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös