Noitarumpu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Kyllä itsellekin Pessi kelpaisi Kärppänuttuun todellakin. Pelaaja parhaassa iässä ja edelleenkin tehokas pelote hyökkäyspäässä.
Luulen että JMA sai monien kriittisempien fanien silmissä synninpäästön 2013-2014 finaaleissa kun teki ratkaisumaalin. Itse aikoinaan JMA:n touhuja katsellessa jo toivoin lähtöä muualle kun kaikesta näki että ei siitä mitään tule. Potentiaali oli tiedossa mutta realisoitumista ei ollut näköpiirissä ja Pelicansissa mies teki lopullisen läpimurtonsa liigaeliittiin. Tosin luulen myös että Pessin "järkisyyt" -episodi oli useille faneille se suurin kompastuskivi, kun vedätettiin sopimusta Kärppiin ja mentiinkin sitten HIFKiin järkisyihin vedoten. Toisaalta, valmentajana oli eräs Alatalo tuolloin...
Voi olla tuo "järkisyyt". Toisaalta Pessi ei ole ikinä ollut mediassa mielestäni mikään kommenttien ulostuonnin "Runeberg". Lisäksi tiedän omasta kokemuksesta, jos lehteen on tullut haastattelu, että vaikka kuinka annetaan lukea lehteen menevä juttu, niin se ei ole ikinä just sellainen kuin on sen halunnut olla. Ei ikinä. Toisaalta kyse on ollut varmastikin siitä, ettei kyseinen toimittaja ole tajunnut työstäni hevonv:tä. Ehkä Pessiä haastatellut ei ole loppukädessä tajunnut sen ulosannista yhtään mitään vaan tulkinnut.