Tarkoitukseni oli vain alleviivata sitä totuutta, että kannattajien mielihalut vaihtelevat perin nopeaa. Tästä syystä meitä on niin vaikea miellyttää.Niin, miten sen ottaa, kummallakin on puolensa. Osa vaatii jotain 25 pelin otannalla ja toiset sitten kuuden pelin. Kyllä itse ainakin ymmärrän kaikki ne mielipiteet, jotka tuon 25 pelin täysin päin helvettiä menneen pätkän aikana Kalaputaalle ja Leskiselle esitettiin. Ei kummankaan kautta voi onnistuneena pitää vieläkään, se on varmasti hyvä pitää takaraivossa. Aivan sama on Hruskan kanssa, jolle osa on tarjoamassa jo jatkoa eilisen 0+2 perusteella, vaikka kaveri itse sanoo monesta paikasta tulleen potkut tähän mennessä.
Kyllä minä pitäisin Mäenalasen nousemista polvileikkauksesta Kärppien johtavaksi hyökkääjäksi onnistumisena. Kalapudas on ollut erittäin, erittäin vaisu alkukauden. Nyt Leskisen ja Mäenalasen välissä hän on saamassa uuden alun surkealle kaudelleen. Kevät kausi näyttää meille totuuden.
Tärkeää on, että tässä suunnitelmassa on otettu huomioon Mäenalasen ja Kalaputaan tilanne. Varsinkin Mäenalanen on pelaaja, jolle on syytä varata tähän suunnitelmaan oma merkittävä paikkansa.Kärppien tulevaisuuden kannalta oleellista ei ole se, kuinka nopeaa Kalaputaalle ja Mäenalaselle saadaan jatkot. Paljon tärkeämpää on se, että ensi kaudeksi on jo suunnitelmia valmiina siitä, miten tämän kauden epäonnistuminen joukkueen kasaamisessa ei toteudu uudestaan.
Mistä muuten tiedät, että tämän kauden joukkueen kasaamisessa on epäonnistuttu? Mestaruusjahtihan on vasta alkamassa. Pikkuhiljaa Suikkanen on pääsemässä operoimaan sillä joukkueella, jolla on tarkoitus menestyä. Loukkaantumiset ovat sotkeneet Kärppien alkukautta liiaksi, jotta sen perusteella voitaisiin epäonnistumisen leimaa lyödä. Kevätkausi näyttää meille totuuden.