Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ja sitäkään ei olisi pitänyt koskaan tulla koska Kärppien pelaaja oli noin kilometrin paitsiossa.Maali 5vs5 pelissä... Ruksi seinään. Edellisestä olikin sitten 5 ottelua aikaa.
Ja sitäkään ei olisi pitänyt koskaan tulla koska Kärppien pelaaja oli noin kilometrin paitsiossa.Maali 5vs5 pelissä... Ruksi seinään. Edellisestä olikin sitten 5 ottelua aikaa.
Ja sitäkään ei olisi pitänyt koskaan tulla koska Kärppien pelaaja oli noin kilometrin paitsiossa.
Joo ei tossa nyt hirveetä pelikirjan avautumista vielä ollut havaittavissa.Joo ei tuota oikein pelitavalliseksi saavutukseksi voi laittaa. Kukkonen lämää jonkun perseen kautta kiekon Spedelle, joka tällää suoraan. Paitsio saattoi myös olla.
Hurja työmäärä Kärpiltä tänäänkin. Kärpät hallitsi peliä ja loi selvästi vastustajaansa enemmän maalipaikkoja, mutta apinat eivät vieläkään suostuneet tipahtamaan kärppäpelaajien hartioilta. Hyökkäyspelaaminen näyttää ottavan askelia eteenpäin, tosin tehottomuus vaivaa. Itseluottamus maalinteon suhteen on pahasti hukasssa. Pelillinen solmu on aukeamassa samalla kun henkinen solmu on kiristymässä. Mielenkiintoinen on tilanne!
Öö - täh? Mikään muu ei muuttunut edellisiin peliin kuin vastustaja, joka pelaa huonommin kuin... Muut kuin Kärpät.Hurja työmäärä Kärpiltä tänäänkin. Kärpät hallitsi peliä ja loi selvästi vastustajaansa enemmän maalipaikkoja, mutta apinat eivät vieläkään suostuneet tipahtamaan kärppäpelaajien hartioilta. Hyökkäyspelaaminen näyttää ottavan askelia eteenpäin, tosin tehottomuus vaivaa. Itseluottamus maalinteon suhteen on pahasti hukasssa. Pelillinen solmu on aukeamassa samalla kun henkinen solmu on kiristymässä. Mielenkiintoinen on tilanne!
Mäenalasten, sori siitä, mutta kyllä tämä pitäisi täällä taittua. Ruutuselostajatkin harva se kerta puhuvat Mäenalaisesta.Mäenalaisten
En tarkoita maalipaikoilla pienistä kulmista tulleita vetoja, vaan aivan aitoja maalintekopaikkoja. Näitä aitoja maalipaikkoja Kärpät loi tänään täysin riittävästi suhteessa vastustajaan, jotta ottelu olisi ollut voitettavissa. Hyökkäyspelaaminen oli mielestäni tänään hyvää. Kyllähän tuo Kärppien ongelma tänään oli kovin ilmeinen ja se oli tuska maalinteossa. Olen vakuuttunut siitä, että haaste maalinteossa on tällä hetkellä enemmän henkisellä puolella kuin taidoista kiinni.Toisaalta maalintekotilanteissa ratkaisut ovat liian monesti huonoja ja väkinäisiä. Moni kaveri vetää kovin pienistä kulmista ja jotenkin noista vain aistii, että harvoin ne menee sisään. Toivotaan, että kyse olisi ketsuppipulloilmiöstä, mutta itse pelkään, että joukossa on myös yksinkertaista osaamattomuutta.
Olen vakuuttunut siitä, että haaste maalinteossa on tällä hetkellä enemmän henkisellä puolella kuin taidoista kiinni.
Näyttää siltä että ei nämä nimettömät A-junnut olekaan huonoja valintoja vaan ovat suoraan jo keskitasoa tuohon porukkaan. Olen sitä mieltä ettei Kajaanissa pelanneille ole tarttunut sieltä oikein mitään hyvää. Esimerkiksi Kestilä paukutti jo debyytissään 2 maalia ja näyttää siltä että tehot on kadonneet Hokkiin. Samaa havaittavissa Anttilassa. Saa olla erimieltä...
Näyttää siltä että ei nämä nimettömät A-junnut olekaan huonoja valintoja vaan ovat suoraan jo keskitasoa tuohon porukkaan. Olen sitä mieltä ettei Kajaanissa pelanneille ole tarttunut sieltä oikein mitään hyvää. Esimerkiksi Kestilä paukutti jo debyytissään 2 maalia ja näyttää siltä että tehot on kadonneet Hokkiin. Samaa havaittavissa Anttilassa. Saa olla erimieltä...
Niin, itse en ole varma, onko se lopulta hyvä asia, että tämänhetkinen haaste on niin syvästi henkinen. Pahimmillaan tuollaisen solmun aukaiseminen voi olla erittäin, erittäin vaikea tehtävä. Jonkinlaisen intervention tilanne näyttää nyt vaativan, mutta minkälaisen, on paha kysymys. Tässä pikkaisen pohdintaa kysymykseen tyylikkäästi ranskalaisin viivoin:Toivotaan, että olet oikeassa. Jotenkin vaan tulee mieleen entisaikojen KalPa, joka hyrräsi hyökkäyspäässä ja sai näennäisesti paikkojakin, mutta kiekko ei vaan löytänyt reppuun niin millään. Onhan siellä toki Kärpillä enemmän taitoa, mutta myöskin paljon kysymysmerkkejä.
Kestilä oli kyllä noin muuten joukkueen parhaimmistoa tänään. Kannattaa varmaan osoittaa kallispalkkaisempia kavereita ja Mäenalasta ennen Akua on ollut kyllä suuri pettymys oli loukkaantumista alkukaudesta eli ei, hidas ja kankea kaveri puukäsillä.