Ihan samaa suunnittelin. Onneksi löytyy liput varattuna jo tuohon Pelicans-peliin.Hagmanin ja Tlustyn mukaantulon jälkeen joukkue näyttää huomattavasti mielenkiintoisemmalta. Kun vielä Albert palaa kokoonpanoon, niin tässähän pitää lähteä hallille asti peliä katsomaan. Tuote alkaa olemaan kunnossa - ainakin paperilla.
Allekirjoitan täysin! McTorso:lla riitti näkemystä ja malttia asiassa. Loppukaudesta Hagman ja Tlusty ja kesemmällä kiinni potentiaalisin sentterikolmikko. Tämä vero-artistin Tlustyn ja tulevan pakin hommaus nostaa Kärppien rosterin sinne minne sen pitääkin nousta. Aikataulut pitivät, Nhl-leirityksestä ehtii vielä hommata tasokkaita pelaajia.
Allekirjoitan täysin! McTorso:lla riitti näkemystä ja malttia asiassa. Loppukaudesta Hagman ja Tlusty ja kesemmällä kiinni potentiaalisin sentterikolmikko. Tämä vero-artistin Tlustyn ja tulevan pakin hommaus nostaa Kärppien rosterin sinne minne sen pitääkin nousta. Aikataulut pitivät, Nhl-leirityksestä ehtii vielä hommata tasokkaita pelaajia.
Asiatekstiä, en vaan ihan täysin kohdannut, miksi vastasit noilla minulle. Pointtini koski vain Oukka versus McTorson kesän/alkusyksyn otattelua eli palstan pessimistisin tyyppi vs. optimistisin kirjoittaja. Oukka meinasi aavistuksen kärjistettynä, ettei tänne ole mahdollista ketään saada kun ei oltu ajoissa keväällä liikenteessä (sanoi toki muutakin). McTorso taas sanoi, että veroraja on yksi iso mahis saada koviakin pelimiehiä tänne. Jos tulkitsin oikein sinua hyvä @JPL niin sinustakin rosteri on nyt hyvällä tolalla, vielä kun se pakki tulee. Eli eikö McTorso ole silloin osunut maaliin?Kärpät on käsittääkseni edelleen liigassa 12. ja on tehnyt vähiten maaleja kaikista joukkueista ja ylivoimaisesti vähiten maaleja tasakentällisin. Peli on myös ollut todella pahasti sekaisin.
Tämä uusi nimihirviö on erittäin paljon kovempi nimi, kuin mitä kuvittelin tänne saapuvan, mutta en minä ainakaan nuolaise ennen kuin tipahtaa. Matka ylöspäin (varsinkin pelillinen matka) on vielä pitkä. Ja jos totta puhutaan, niin McTorson (ja vaikkapa Ahon) hankintalista on ollut jo lähtökohtaisesti paljon lyhyempi kuin missä jo nyt ollaan. Kesällä oli tarve vain kahdelle hyökkääjälle ja sen jälkeen niitä on tullut jo Sailio, Olausson, Hagman, Saarinen, (Välimaa) ja nyt Tustly. Eli käytännössä on jo ostettu enemmän miehiä, kuin mitä allekirjoittanut esimerkiksi tuolloin touko-kesäkuussa sanoi joukkueen vähintään tarvitsevan. Tiukasti tämmöiset kannanotot tyrmättiin ja naureskeltiin, että omat junnut ottaa isoa roolia ja lyö läpi ja nämä kaverit, jotka on joskus vuonna peruna tehnyt maaleja nousee uudelleen kukkaan. No ei ole lyönyt läpi yksikään omista junnuista, eikä yksikään "joskus" pisteitä tehnyt ole palannut takaisin tasolleen. Parhaiten on onnistunut sellainen junnu, keneltä ei kukaan mitään odottanut (Vartiainen).
Mutta tottakai olen erittäin kiitollinen siitä, että joukkueessa on nyt jo 4 hyökkääjää, joiden voi odottaa onnistuvan illasta toiseen (Pyörälä, Hagman, Olausson ja Tlusty) ja sitten on bubling under osastolla vielä Ruohomaa, Albert ja Saarinen (jos kuntoutuu joskus). Eli pitäisi saada nyt 2 hyvää tai erinomaista ketjua kasattua. Kolmosen ja nelosen tonteille saadaan toivottavasti nyt kilpailua ja jos peli ei maistu, niin joutuu puremaan tuppea.
Vielä pakistoon se kova luu, niin saadaan sekin osasto vähän paremmalle tolalle.
"
NHL:n ykköskierroksen varauksia ei liian usein ole Kärppäpaidassa nähty. Pitkänen ja Puljujärvi omia poikia ja Kyle Turris lainamiehenä, nyt sitten Tlusty. Tuleeko muita mieleen? Stumpel oli kierros 2, Nylander kierros 3 ja Demers 7. kierros.
Silloin tällöin väläyttelee, mutta pelannut melko heikosti tähän mennessä. Itseltä kuitenkin luottoa löytyy. Tlustyn kanssa samaan ketjuun ja itsekin kun alkaa enemmän laukomaan niin kyllä se siitä lähtee. Varmaan itseluottamuksessakin pieniä säröjä tällä hetkellä.Miten on Ruohomaa pärjännyt pohjoisessa? Tilastojen valossa on ollut vaisua. Olisko Oulusta jo pelaajaliikennettä poispäin?
Sinä se et paljon sääliä tunne. Joukkue, joka lähes kokonaan tyhjenee kauden päätteeksi, on aika haastava koottava perin lyhyessä ajassa. Pikkuhiljaa alkaa joukkueemme kuitenkin valmistumaan ja hyvä niin. Tlusty on muuten sellainen pelaaja, jota ei olisi kesällä tai aiemmin syksyllä voinut Kärppiin edes saadakaan.Nytkö on muka syytä juhlaan kun aivan liian myöhäisessä vaiheessa kautta saadaan lopulta ykkösketju kasaan? Please.
Sieltä on nyt kuitenkin tulossa kolme miestä lisää maajoukkuetauon jälkeen eli Kähkönen, Albert ja Tlusty. Albert tuo lisävoimaa keskikaistalle ja jykevöittää sitä myötä kummasti Kärppien tilannetta. Tlusty puolestaan tuo lisää maalintekovoimaa. Kähkösen myötä saadaan tärkeä alivoimapelaaja ja muutoinkin kova raataja takaisin. Kyllä tuolla kolmikolla jonkinmoinen vaikutus voi olla. Näin siis minä luulen.Ihan hienoa, että nyt on ykköskenttä kasassa, katsotaan tuoko yksi mies sateen niin että Suikkasen kaaoskiekko muuttuu voittavaksi? Mitäpä itse luulette?
Onhan nuo aika kovaa kalustoa kun he korvaavat jotakin viime peleissä tahkonneita kuten Metsävainio ja Välimaa. Myös muut tehottomasti esiintyneet kuten Lehtonen, Leskinen, Vartiainen, Kalapudas ja kumppanit saavat kirittäjiä hommaan ja heikoimmat saavat siirtyä sivummalle tai pienempiin rooleihin. Vielä on vähän aikaa näyttää osaamistaan kun loppukin sairastupa tyhjenee. Vielä kun se yksi kova pakki löytyy, niin rosteri on vaadittavalla tasolla.Sieltä on nyt kuitenkin tulossa kolme miestä lisää maajoukkuetauon jälkeen eli Kähkönen, Albert ja Tlusty. Albert tuo lisävoimaa keskikaistalle ja jykevöittää sitä myötä kummasti Kärppien tilannetta. Tlusty puolestaan tuo lisää maalintekovoimaa. Kähkösen myötä saadaan tärkeä alivoimapelaaja ja muutoinkin kova raataja takaisin. Kyllä tuolla kolmikolla jonkinmoinen vaikutus voi olla. Näin siis minä luulen.
Nytkö on muka syytä juhlaan kun aivan liian myöhäisessä vaiheessa kautta saadaan lopulta ykkösketju kasaan? Please.
Asiatekstiä, en vaan ihan täysin kohdannut, miksi vastasit noilla minulle. Pointtini koski vain Oukka versus McTorson kesän/alkusyksyn otattelua eli palstan pessimistisin tyyppi vs. optimistisin kirjoittaja. Oukka meinasi aavistuksen kärjistettynä, ettei tänne ole mahdollista ketään saada kun ei oltu ajoissa keväällä liikenteessä (sanoi toki muutakin). McTorso taas sanoi, että veroraja on yksi iso mahis saada koviakin pelimiehiä tänne. Jos tulkitsin oikein sinua hyvä @JPL niin sinustakin rosteri on nyt hyvällä tolalla, vielä kun se pakki tulee. Eli eikö McTorso ole silloin osunut maaliin?
Se on taas toinen juttu, että missä nyt ollaan sarjataulukossa ja osin myös pelillisesti. Siihen on taas vaikuttanut moni asia kuten loukkaantumiset. Toki jos kyseinen Tlusty tai tuleva pakki olisi hommattu aiemmin tai Hagman olisi tervehtynyt aiemmin tai moista tuuria loukkaantumisten suhteen ei olisi tullut, niin kenties paremmin olisi pullat uunissa. Nämä on jossitteluja ja niiden aika loppuu nyt kun pelimiehiä alkaa olla. Mutta niitä Tlustyjä tai muita kovan tason pelimiehiä kun ei ole välttämättä aina saatavissa juuri silloin kun haluaa. Nyt aika ja paikka kohtasi oikein hyvällä hetkellä. Kärpät ei ole vielä mitään menettänyt ja minusta ainakin näyttää hyvältä kun koko sairastupa on tyhjenemässä marraskuussa, kenties lukuun ottamatta Saarista, kenen päävamman laatua en tiedä.
Sinä se et paljon sääliä tunne. Joukkue, joka lähes kokonaan tyhjenee kauden päätteeksi, on aika haastava koottava perin lyhyessä ajassa. Pikkuhiljaa alkaa joukkueemme kuitenkin valmistumaan ja hyvä niin. Tlusty on muuten sellainen pelaaja, jota ei olisi kesällä tai aiemmin syksyllä voinut Kärppiin edes saadakaan.
Siinä mielessä epäreilu kilpailu että positiivarit voittavat ainoastaan jos Kärpät voittaa mestaruuden, muussa tapauksessa negatiivarit voivat vaan todeta että ei vaan riittänyt.Tässä myös nähdään se kummat on ollut oikeassa (siitähän täällä kilpaillaan, heh): negatiivikot vai positiivarit.
Siinä mielessä epäreilu kilpailu että positiivarit voittavat ainoastaan jos Kärpät voittaa mestaruuden, muussa tapauksessa negatiivarit voivat vaan todeta että ei vaan riittänyt.
Olen itse ylpeä Posiposi!