Itse odotan mielenkiinnolla Kärppien joukkuetta kaudelle 2016-2017.
Kärpät on maksukykyinen palkanmaksaja eli sen talous on kunnossa, seura on yksi Suomen johtavista juniorimyllyistä ja kaudelle 2016-2017 valmentajaksi tulee räiskyvä persoona eikä mikään kiltti poika ulkoisesti tyyliin: Aravirta, Alatalo tai Haapakoski. Suikkanen on kuitenkin vain päävalmentaja - ei koko seura. Käsittääkseni Kärppien muussa valmennuksessa jatkavat ne henkilöt, jotka nyt toimivat Marjamäen tukena. Eli lähtökohdat Kärpillä ovat hyvät myös ensi kaudelle.
Luulisi pelaajia kiinnostavan se, että palkanmaksajan talous on kunnossa. Tällä kaudella on yksi surullinen esimerkki liigassa siitä, että pelaajia on joutunut lähtemään taloudellisista syistä muihin seuroihin. Bluessin junioritoiminnan vuoksi itse toivon sitä, että Blues pystyisi jollakin ilveellä jatkamaan toimintaansa liigassa.
Itse pidän päivän selvänä asiana sitä, että Kärpillä on ensi kaudellakin mielenkiintoinen joukkue, jolla on mahdollisuuksia menestyä. Enkä usko sitä, että jokin merkittävä pelaaja jäisi tulematta Kärppiin Suikkasen vuoksi - Summasen kohdalla voisi näin olla.
Paras puoli Suikkasessa on kuitenkin se, että hän on intoa täynnä tullessaan Kärppien päävalmentajaksi ja se, että hänellä on pelaajana Kärppätaustaa. Siksi uskon, että Kärpät jatkavat ensi kaudellakin taitokiekkolinjalla höystettynä hiukan fyysisemmällä pelitavalla.