Puolustus kaipaa lähtijöiden paikkaajaksi yhtä kärkinimeä, joten miksi ei? Karalahti saa pelata taas SM-liigaa.
Eri asia toki, sopiiko tuomiotaan kärsivä ja muutenkin negatiivisessa valossa esitetty julkkis Kärppien puhtoiseen imagoon. Pelillisesti Jere sopisi tänne, mutta löytyykö halua hankkia?
Saamani tiedon mukaan Karalahti pelaisi ensi kaudella Kärpissä.
Saamieni tietojen mukaan tänään on aprillipäivä
No sitäkin tämä päivä on mutta tämä asia ei pitäisi olla. Tai sitten on minuakin huijattu. Tarjoatko oluet ensi kaudella areenalla jos Karalahti Kärppiin palaa? ;)
Minä tarjoan jos Karalahti tulee, ota palstalla heti yhteyttä, kyllä Jeren tulo olisi yhden oluen arvoinen epäilevän kukkarosta ;)
Se mitä olen kuullut siitä ajasta kun Karalahti kärpissä oli, oli kuulemma ihan uskomattoman pidetty, karismaattinen ja rauhoittava johtaja pukukopissa.. Pelaajat pitivät kovasti, ja antaisi varmasti jollekin nuorelle pakille samanlaisen liidon kuin Jaakolan Topi aikoinaan, muistatte varmaan miten hyvin "Stobe" pelasi kun Jeren pakkiparina oli.
No sitäkin tämä päivä on mutta tämä asia ei pitäisi olla. Tai sitten on minuakin huijattu. Tarjoatko oluet ensi kaudella areenalla jos Karalahti Kärppiin palaa? ;)
En tiedä Junnon/Hillin ensi kauden suunnitelmista, mutta ainakin siihen joukkueeseen joka virallisesti tässä vaiheessa on paperilla ensi kautta varten, Tenute sopisi varsin mallikkaasti.
Siinä tapauksessa ulkkarilaiturille on tilaa, etenkin jos Anderssonkin lähtee. Mieluiten joku härskimpi kuin Tenute, mutta kyllä Tenutekin Kärpissä mahtaisi paremmat tehot tehdä kuin tämän kauden Jokereissa.
Kuten???Toivottavasti ei enään hankita näitä jämäjulleja.
Kuten???
Tiettävästi Jere Karalahti on ainut viime vuosina Kärpissä pelannut IFK-taustainen puolustaja. Muut Kärpissä viime vuosina pelanneet IFK-taustaiset pelaajat ovat Niklas Bäckström, Niklas Hagman, Jari Laukkanen ja Toni Sihvonen. Mielestäni Kärpissä ei ole koskaan pelannut ainuttakaan "jämäjullia".
Juttu menee täysin ohi aiheen, mutta olen aina luullut jullien tarkottavan Jokereita.
Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun tämä.
Mikähän mahtaa olla syynä siihen, ettei yhteyspäällikkö Sakari Palsola ole enää Kärppien palveluksessa? Kaksi päivää sitten vielä oli, tänään ei enää ollut, näin sanoi hän itse ja Loponen hoitelee ne yhteyspäällikön asiat.
Kesken poffien loppuivat siis Palsolan työt. Kuohuuko kulisseissa?!
Joka tapauksessa hyvä juttu Kärpille. Kärppien organisaatio on turvonnut viime vuosina juuri näillä entisten pelaajien suojatyöpaikoilla ja jos yhdestä päästään eroon, se on aina kotiinpäin. Kärpät tarjosi Palsolalle peliuran jälkeen loistavan duunin muutamaksi vuodeksi opetella tekemään "oikeita töitä" ja nyt kun hommat alkaa olemaan hanskassa, on aika siirtyä myös "oikeaan työpaikkaan".Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun tämä.
Mikähän mahtaa olla syynä siihen, ettei yhteyspäällikkö Sakari Palsola ole enää Kärppien palveluksessa? Kaksi päivää sitten vielä oli, tänään ei enää ollut, näin sanoi hän itse ja Loponen hoitelee ne yhteyspäällikön asiat.
Kesken poffien loppuivat siis Palsolan työt. Kuohuuko kulisseissa?!