Oululainen sokea psykopaatti lahtaa pikkulapsia impattuaan putkilokaupalla liimaa

  • 2 925
  • 23

Kuka?

  • Toikkanen

    Ääniä: 21 50,0%
  • Puikkanen

    Ääniä: 28 66,7%
  • Entinen

    Ääniä: 23 54,8%

  • Äänestäjiä
    42
  • Poll closed .

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä tarina perustuu tositapahtumiin (tosin olen lisännyt tarinaan 90 % mielikuvitukseni tuotetta jänityksen nostamiseksi). Olen muuttanut henkilöiden ja paikkakuntien nimet. Tämä tarina ja sen tapahtumat eivät liity millään tavalla Jatkoaika-sivustoon, sen ylläpitäjiin - saati allekirjoittaneeseen. Tarinan nimen keksi aina niin ihastuttava Reds...Hörrrrrrrppps...!

---------------------------------------------------

Eräs oululainen humanististen tieteiden opiskelija - siis laiska, saamaton, juoppolalli, haaveilija - oli tullut yhden tien päähän.

Opiskelijan nimi oli Toikkanen. Hän oli äitinsä isopäinen lapsi. Mieleltään hän oli köyhä. Eikä hänellä ollut rahaakaan. Syntyessään hän oli näyttänyt taruolennolta: pää lattana kuin lahna, nenä peitti näkyvyyden muihin kasvon osiin, jalkoja ei näyttänyt olevan lainkaan ja muihin ruumiinosiin ei ilennyt katsoa. Nyt tien päässä seisoessaan, hän ei ollut enää yhtään niin viehättävä.

Tien päässä oli kyltti ja kyltissä luki: liimakauppa. Toikkanen astui sisään. Hän katsoi varoen myyjään. Sitten hän huokaisi. Läähätti. Rauhottui. Hän meni hyllylle ja kurkisti taakseen, jossa hän näki alle neljäkymmentävuotiaan miehen, joka käveli suoraan kohti häntä ja liimahyllyä. Kovalla vauhdilla lähestyvä pahanhajuinen ja puolisokea mies ei ehtinyt pysäyttää vauhtiaan, vaan törmäsi Toikkaseen. Epäilen, että he molemmat menettivät tuossa törmäysessä ripauksen siitä vähästä inhimillisyydestä, mitä heillä kummallakin oli ollut.

He esittäytyivät toisilleen: "Anteeksi, nimeni on Puikkanen". "Ei se haittaa paskaakaan, olen Toikkanen".

He ostivat kolmetoista putkiloa erikeepperiä ja poistuivat.

Puikkanen vei Toikkasen Vantaalle, tarkalleen ottaen Länsimäkeen. Siellä he löivät hetken toisiaan ja sen jälkeen suunnitelman lukkoon.

Toikkasen ruhon ympärille vedettiin kalaverkko, naamariin laitettiin pari lävistystä ja mustat jatsarit jalkaan. Päähän Toikkaselle laitettiin "saatanallinen" hiusverkko ja viitaksi Puikkasen eukon Marimekon verhot. Nämä vetimet päällä Toikkasen oli tarkoitus lähteä julistamaan Saatana ihmetekoja Oulun kaduille.

Puikkasesta tehtiin takapiru, joka Mäkiahon pelipaita päällä sekoittelee liima-annoksia, jotta äijät pysyvät höyryissä.

Tämän kaiken huipennukseksi molemmat laittoivat ranskanperunoita neniinsä, valelivat itsensä anjovisliemellä ja kasvattivat maahan asti ulottuvat munankarvat. Paitsi Puikkanen, jolla nuo karvat oli jo entuudestaan. Kummankin selkään tatuoitiin karhun kokoisilla keppikirjasimilla: ERIKEEPPERI ja vatsapuolelle kirkkoveneen kuva, jonka viereen tuli vihreällä teksti ANAALI. (pahoittelen noinkin brutaalin sanan käyttöä)

Näkökykynsä molemmat varmistivat vetäisemällä ilmastointiteipillä tyhjien koff-pullojen pohjat silmille ja varmuuden vuoksi korviin työnnettiin tentulla kasteltuja eareita - kuusi jokaiseen korvaan.

Tämän jälkeen nämä miehet heiluivat ympäri Suomea jahdaten kaksitoista vuotta vanhoja pieniä poikia, mielellään *****-90 nimisiä. Kuinka ollakaan joku sopiva poikanen löytyikin ja siltä Toikkanen koitti kaiken taitonsa mukaan viedä hengen tehokkaalla 357 käsiaseellaan. Joku hullu Entinen Tamperelainen oli erehtynyt mukaan ja hän heilui vieressä kirveen kanssa.

Kukaan ei varmasti tiedä, mitä nämä henkilöt nykyään tekevät, mutta heidän epäillään jatkavan hämäräperäistä toimintaansa omassa lahkossaan, jonka nimi on Liimatut Sielut.

Niin. Ja lopuksi kerrottakoon, että Toikkanen sokeutui juotuaan korviketta.

-------------------------------------------------------------
 

harva

Jäsen
Äänestän Entistä, koska näen universaalit totuudet objektiivisesti. Valitettavasti kaikki eivät pysty irroittautumaan omasta subjektiivisuudestaan, ja siten harhautuvat pilkkaamaan laskelmiani.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perusteluja

Vaadin perusteluja! :mad: :mad: :mad:
 

harva

Jäsen
Hui, onkos Oiva vihainen? Taidan turvautua apuvoimiin, ja puhua suulla suuremmalla:

Viestin lähetti TeeVee
Testailenpahan saman otsikon alla...

Näin juuri, TeeVeestä tuttu tyyli minullakin. Etten sanoisi nasevasti:

Viestin lähetti testi
testi

Koitan vain, miten mieltään ilmaistaan. Miltä tuntuisi kirjoittaa juuri noin? En sitten kyllä jaksakaan jatkaa kokeilua.

Viestin lähetti Lassila
Pelkkää testailua tääkin... ja lisääja lisää

Tai näppärästi:

Viestin lähetti tws
tsting

Mutta mitä kukakin testaa, ketä kukin kokeilee? Mitkä testit tuolla testialueen ulkopuolella on menossa? Uskaltaako joku testata, että miltä tuntuu olla tyhmä? Ja miltä näyttäisi, jos kaikki sanoisivat suoraan mitä tekevät? Voiko koittaa olla joku toinen tai toisin? Luotto ihmiskuntaan menee, ja närästääkin, jos ei välillä tule tänne nurkan taa heittään laattaa. Niin mäkin teen, toivottavasti ei laatata toistemme niskaan, vaan nätisti ristiin.

Testaamaan tänne tullaan eikä olemaan (voisiko tuota laulaa sillä fnnhitssävelellä, pitääpä joskus testata). Toivon niin.

Mutta jotten sotkisi lupauksia herättävää avaustasi, niin mietin tosissani Puikkasheebon ja kaverinsa toikkarointeja. Ei tässä oo saumaa puikkasta pakoon, tai käy niinku entiselle miehelle, joka aikoi laulaa muut suohon. Onko olennaista ettei erikeepperistä oikeen tosissaan oo päihteeksi? Se vähän liimojen liköörikonvehtiosastoa, eikä siinä oo ite jutusta kun makua, jos tällainen vertaus sallitaan. Ite epäilen kaiffojen vähän vaan testailleen, ei sitä sillä tavalla pidä kavahtaa. Liekö nuo aseetkin ollu vaan jotain liimahuuruja. Muistaahan sitä ittekin pikkujamppana kylähulluja pelänneensä, mutta siltihän ne oli vaan jänniä setiä. Ei kai näistä nyt mitään traumoja sieluun jää, eikä aivot liukene erikeeperiin. Mähän en tosin mitään tiedä, kuhan viisastelen täältä puusta käsin. Onko täällä tolua töhnäytelty ja millä aseilla täällä lopulta on leikitty?

Mutta loppuun Jompan (Ojaharju?) sanoin:

Viestin lähetti Jomppa
testaillaan :D :p :o :rolleyes:
 

harva

Jäsen
Oiva, oletko muuten huomannut täällä vaalivilppiä? Minusta tuon äänestyksen taulukko näyttää epäilyttävältä, en saa laskuja täsmäämään. En taida uskaltaa olla koko maassa enää, hilppaisen tästä hevoon.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Kuka?

joi mun viimeiset kaljat,kun kipasin saunassa.Pihkaa tarttui selkääni ja jäin sinne saatanan bastuun jumiin.Luulen myöskin,että siellä mökillä kummittelee,sillä joku huhuilee siellä metsässä iltaisin.

Minä valmistaudun,ja lämmitän sen bastun seuraavaksi niin,että pihkaa tippuu vain käsiini.Tällöin kaljat "liimautuvat" kouriini.Loput kaljat piilotan kiukaan taakse,ettei julma varas niitä huomaa.Heh...vaikka huomaisikin,niin voipi olla helvetillisen kuumaa juotavaa.Minähän juon vaikka kiehuvaa vettä,mikäli se vain nousee hatuun.

Pitääkin laittaa sinne saunan kuumavesisäiliöön kossua,niin jaksan vartioida niitä kaljoja.

Oiva:

TESTING..........
 
Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kissan kokoisia ihmisiä nähty älyhärmän nesteellä

Lapualla liike liekeissä kontulan kakaroitten kurmuuttaessa metro eli spora vittu ratikka on jee, mä hyppäsin kurvissa sinne tänne enkä mä tiedä onko mulla piiskaa.

Mutta senpähän vaan sanon sulle Reds:

Täytä se pääs sillä kossulla, niin jaksat vahtia kaljojas. Iso mies ja vehtaa pihkaa selässä. Jokainen aälykäs ihminen ymmärtää, että saunaan mentäessä vedetään iso ja keltainen roskasäkki pään kautta ympäri ja musta vastaava pussukka jalkopäästä. Sen jälkeen vaimo kietaisee kaksi kierrosta maalarinteippiä pussien ympäri ja penikat kierroksen ilmastointiteippiä.

Sitten ei kun uimaan.

Hyvää kesää kaikille paitsi armottomille viiksivalluille, sillä kaikki juopot ovat armottomia kalsariveikkoja.

T: Armoton harva pää liehu letti liekin varsi lenkkarin pohja sakka inho realisti

P.S. löydätkös harva omaa nimeäsi tuosta tekstistä, entä jostain muualta, mistä ja miksi?
 

harva

Jäsen
Re: Kissan kokoisia ihmisiä nähty älyhärmän nesteellä

Viestin lähetti Oiva
löydätkös harva omaa nimeäsi tuosta tekstistä, entä jostain muualta, mistä ja miksi?

Voi perkele, olet tainnut saada nimeni selville. Varmaankin olet profiloinut persoonaani muutenkin. Onneksi kätkit nämä löydökset taiten näennäisen sekaisin sijoiteltuihin kirjaimiin ja oveliin viittauksiin, ei nääs muut pääse musta selville. Onneksi olen nähnyt elokuvan kaunis mieli, ja näen tekstisi läpi. Aion meinaan löytää itteni, vaikka pää tuntuukin syöpyneeltä. Ehkä syöpyneisyys onkin muuten joku johtolanka?! Olenko haistellut liimaa tai elänyt muuten päihteellisesti? Täytyy vissiin profiloida ittensä, ennenkun lähtee ettimään.

Ensin etsin nimeäni muualta oikeen hakukoneella. *uppoutuu googleen* Vittu sivutolkulla tuloksia. Olenko esmes toi minä? No, tossa mä en ainakaan oo, en missään tollasissa kisoissa käy. Tota mä oon joskus voinu tehäki, sopii mun ite tekemään profilointiin. No, tuolla mä oon duunissa! Perkele kun muistin, kiitti Oiva. Toi projekti kuulostaa tutulta. Ja toi. Vittu, onkohan ne valmiita, vai pitäskö ruveta niitä väsään? Ai, saatana, tuollakin on jotain etäisesti tutun tuntusta touhua. Pitäskö mun mennä tuolta käytävältä ettiin joku joka oikeesti tietäs? Ehkä mä yritän ekaks tulkita näitä Oivan vinkkejä, kun ei tuolla ketään näy.

Viestin lähetti Oiva
Lapualla liike liekeissä kontulan kakaroitten kurmuuttaessa metro eli spora vittu ratikka on jee, mä hyppäsin kurvissa sinne tänne enkä mä tiedä onko mulla piiskaa.

Nerokasta koodia. Pohjanmaalta löytyy varmaan etäisiä sukulaisia kyllä, mutta Kontulan täytyy olla hämäystä. Metrospora?? Kumman otan? Minnemeen? Ahaa, Kurvissa pihalle? No, sinnehän vie kummatkin. Saanko Vaasanaukiolla Oivalta lisävinkkejä? Miten tunnistan sen, jos se ei itekään tiiä onko sillä piiskaa?

Viestin lähetti Oiva
Sitten ei kun uimaan.

Ai siis, pitäskö kasilla jatkaa Hietsuun asti? Vai jäädä jo Stadikalle? Vittu ota näistä ettimisohjeista selvää.

Viestin lähetti Oiva
Hyvää kesää kaikille paitsi armottomille viiksivalluille, sillä kaikki juopot ovat armottomia kalsariveikkoja.

Mullon kalsarit! Vittuiletko mulle tiedoillas, muttet paljasta liikaa? Pitäskö mun ajaa viikset? Mitään en oo juonu, etkä varmasti voinu nähä.

Viestin lähetti Oiva
T: Armoton harva pää liehu letti liekin varsi lenkkarin pohja sakka inho realisti

Allekirjoituksessa muihin sanoihin sekotettuna mun nikki!!! Olenko siis Oiva?! Ei perkele voi olla. Liehuletti -> jees, selvää, liekinvarsilenkkarinpohja -> koodi vaikeutuu, onko tää hämäystä? Sakka? Ai niin armoton -> -> niin, koko rimpsun kirjaimista syntyykin jo nimeni, ja jotain jää vielä tuleville lapsillekin. Ekasta vois tulla vaikka Lievä, se olis sille oikein, jos kerta isän nikki on harva.

Viestin lähetti Oiva
entä jostain muualta, mistä ja miksi?

Emmä kuule enää rupee. Etin kyllä, mutta miksien miettimiseen ei jouda. Miks oma nikkis löytyy pullonkylestä? En tiiä sitäkään.

Kiitos vaan opastuksesta etsinnässä. Löydöt ovat kyllä niin karuja, että taidan huitasta sinne Kurviin ja ettii terassin. Toivottavasti kukaan ei lähe julkisten jälkien jälkeen sinne mua ettiin. Siellä on kyllä aika lailla liehulettejä, ei mua löydä.

Kesää sullekin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Yksiö. Kaksio. Kolmio. Neliö. Lehhhhmä, lehhhhmä. Lammmmas. Lehhhmä, lehhhmä. Lammmmas. Tesssting. Myyty sinne takariviin.huuhaa.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Avoin kirje Herra Oivalle

Ensiksi pari sanaa itsestäni.Nimeni on Reetu Augustus Impiraattori ja ammatiltani olen lehtien kerääjä.Eikä minkään tavallisten sanomalehtien tahi sarjiksien,vaan minä keräilen puiden lehtiä.Aloitin tämän kiinnostavan ja haasteellisen urani,kun viisitoista kiloinen punnus putosi päähäni.

Kesäisin tämä työ vie kaiken aikani,sillä puiden suoltamaa skeidaa lojuu ympäriinsä ja hommia kyllä riittäisi myös sinulle.Talvisin minulla on aikaa myös itselleni.Viime talvena minä mm luin itseni Presidentiksi,joten näin kesäisin pääsen kätevästi autosaattueessa sinne skuugeen.

Tällä feikki-pressalla,oliko se Tarja nimeltään,on autonsa nokassa Suomenlippu.Minullapa on autoni nokassa tuore koivunoksa(josta on lehdet napsittu pois,tiätty).Olen kyllä huomannut,että vaikka paiskisin kuinka niska limassa hommia näitten kuppasten(Anteeksi)lehtien parissa,niin en silti ehdi kerätä niistä kuin murto-osan.

Tässä kohtaa saavutaankin itse asiaan."Minä kysyn sinulta Oiva Oulunpoika.Tahdotko ottaa tämän homman itsellesi(Pohjois-Suomen sektori)rakastaaksesi sitä niin aurinkoisina päivinä kuin myös sateisina?"(Tässä kohtaa sinä vastaat"Yes of course!")Tämän jälkeen minä;metsän suomin valtuuksin julistan sinut lehtifriikiksi ja minun varapresidentiksi.

AAMEN!

Tämän tehtyäsi;ota minuun yhteys.Toimistoni sijaitsee Sipoon Gumbonstrandissa,jossa aikoinaan hääräsi Ior Bock-niminen guru.Tämä heebo kaivoi tosi ison kuopan tänne,jossa minä nykyään pidän toimistoani.Täällä kuopassa on mukavan viileää näin helteillä,joten tämä on kyllä parasta mitä minulle on konsanaan tapahtunut.

Ps:Minä olen edelleen ihan pihkassa näihin hommiin,vaikka välillä pukkaa burnouttia.

Ps2:Tämä Ior etsi muuten sampo-nimistä poikaa täältä,mutta hän oli niin pilvessä,että myi mulle tän kuopan.Teinkö hyvät kaupat???
 
Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yes of course

Olenko nyt kaikkien Pohjois-Suomen lehtien herra? Tämän avulla me rikastumme. Kuvataan kahdeksantuntinen dokumentti liimahöyryissä kulkevista lehtienkerääjistä, joista toinen luki itsensä presidentiksi Tarton pakanallisen kansanopiston kirjekurssilla.

Tarinan nimeksi laitetaan tietenkin "Taru lehtien herroista" tai "Mies vailla lehtiä".

Ovatko nuo vihreät pienet piikit puiden oksilla lehtiä? Ne pistelevät vittumaisesti ja taas tuota saatanan kuparin väristä mönjää on joka paikassa. Sinä taisit kutsua sitä pihkaksi. En ole ollenkaan pihkassa pihkaan.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Taru Sormusten Herrasta.

Asustelipa kerran...kauan kauan sitten pienessä linnassa poika...sanotaan häntä vaikkapa Sankariksi.Sankari oli nuoresta iästään huolimatta hyvinkin suosittu poika,sillä hän viiletti talvisin pitkin ja poikin valtakuntaa,puolustaen oman linnansa etuja.

Talvisin tässä valtakunnassa maa yleensä jäätyi,joten ainoa keino liikkua,oli laittaa eräänlaiset terät jalkaan,joilla sitten edettiin paikasta toiseen.Aseistuksena tällä meidän urhollamme oli puinen keppi.Sankarimme puolustikin ankarasti tämän,sinänsä melko vaatimattoman linnan etuja.

Kuukaudet kuluivat ja urhomme nautti suosiostaan.Eräänä päivänä sankarimme huomasi uuden linnan nousseen omansa viereen.Tästä sankarimme närkästyi kovin,ja hän säntäsikin tuulispäänä puolustamaan brändiä.Niin,tätä linnaa kutsuttiin Brändiksi.Asiaan.Saavuttuaan vihulaisen linnan porteille sankarimme hämmentyi kovin.Tämä linna oli kuin suoraan sankarimme päiväunista.Satumaisen kauniina se jökötti siellä talvisessa maisemassa.

Sankarimme rupesi kovin häpeämään likaisia riepujaan,jotka itara linnanherra oli hänelle antanut.Tästä hetkestä lähtien sankari ei juurikaan muuta tehnyt kuin haaveili tuosta linnasta.Päivä päivältä urhoamme rupesi vituttamaan yhä enemmän.Itaran linnanherran pytinki oli niin siivottomassa kunnossa.Kaiken kruunasi tylyn harmaat seinät.Sankarimme sanoikin näin: "tämä linna on rumempi kuin Hermusen perse".

Vihdoinkin koitti aika,jolloin urhomme sai mahdollisuuden poistua tuosta kuppasesta linnasta.Nimittäin tämän toisen linnan omistaja,joka muuten tietää veneistä melko paljon-ja jolla ei ole leukaa laisinkaan-tämä herra otti sankariimme yhteyttä.Urhomme itki onnesta,vihdoinkin hän pääsisi ryysyistä rikkauksiin.Siitä päivästä lähtien sankarimme viiletti koreana pitkin ja poikin valtakuntaa,röyhelöt heiluen.

Tämä oli onnellisinta aikaa sankarimme elämässä.Mutta sitten alkoivat tummat pilvet kerääntyä sankarimme ylle.Nimittäin tämä rikas purjehtija ei ollutkaan enää kiinnostunut sankarimme palveluksista,joten hän joutuikin pakkaamaan jälleen rojunsa.Tällä kertaa kävikin niin,että kukaan valtakunnassa ei halunnut urhomme palveluksia,sillä hänen ahneudestaan tiesivät kaikki.

Yksinäinen sankari joutuikin lähtemään maanpakoon muille maille vierahille.Paljoa ei tietoja sankaristamme herunut pakolaisvuosien aikana,sillä kukaan ei rohjennut lähteä barbaarien maille.Aikojen saatossa sankarimme kuitenkin palasi kotiin,mutta kukaan ei enää muistanut häntä.

Kerrotaan hänen nykyisin harhailevan metsissä kahden epämääräisen hörhön kanssa.Toinen on olevinaan presidentti ja toinen on Oululainen sokea psykopaatti.Nämä kaksi veijaria ovat irtautuneet täysin yhteiskunnasta.Sankarimme elättääkin nykyisin itsensä lehdillä.Ruokana hänellä on marjat ja jäkälät,eli mitään gourmet-aterioita ei sankarimme enää nauti.

Joskus harvoin,kun ex-sankarimme on jaksanut paiskia hommia sikana,hän on saanut vaivojensa palkaksi pihkaa ja liimaa,joiden avulla hän on voinut edes hetkeksi paeta kurjaa kohtaloaan.


Mitä tästä tarinasta opimme?

-Minä en ainakaan oppinut mitään,sillä olen tyhmä kuin saapas.

Hörpsss........
 
Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ääniä

reds. yrtin äänestää sinua vuoden jatkoaikalaiseksi, mutta olinkin erehdyksessä antanut jo ääneni. sorruin siis toiseen. no, mikäli äänestyksenlaskija on tarpeeksi tyhmä, niin hän hyväksyy toisenkin ääneni. ja tein tämän vain siksi, että en tiedä edes miksi.

mutta et sinä silti sitä äänestystä voita. mutta jos kuvittelemme, että sinä olet tuo tarinan länsimäkeläinen hörhö puikkanen, niin sinulla on mahdollisuuksia.

otetaanpa taas. hörrrps...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Oiva !

Sinä juoppo!Minä olen sentään vielä selvinpäin,jos ei lasketa näitä liimahöyryjä mukaan.Häpeä,senkin sokea Oululainen renttu.

Ps:Taidan tästä minäkin lähteä korkkaamaan,ei sinua kestä selvinpäin.

Hörpppps.......
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sankari vai Sonkari

Ja niinä päivinä eräs Länsimäen risteyksistä heräsi henkiin. Autot lentelivät ja pyörät valuivat tanteretta kohti, kun tämä risteys ponkaisi ylös ja levitti litteän ristin muotoisen olemuksensa kohti taivaita. Risteys venytteli, raapi itseään, karisti pari vaaleanpunaista elefanttia niskastaan ja ryyppäsi kunnon naukun hienoa, unkarilaista viiniä nimeltä Magyar. Mutta hänen korvansa taakse jäi pieni ja sitkeä juopunut, lehtiä keräävä presidentti, joka oli varastanut vaimonsa Marimekon verhot ja levittänyt ne niskaansa - vain pystyäkseen välillä niistämään niihin ja pyyhkimään aamuisten masturbaatiohetkiensä tuotteet niihin.

Impattuaan hetken verhoista roikkuvia eritteitä, tuo juopunut otus, jonka vieläkin kurjemmassa jamassa hilluva oululainen kaveri oli jättänyt tylysti Länsimäkeen keskelle henkiin herännyttä risteystä, kaatua pätkähti suoraan risteyksen päänahkaa vasten.

Siinä presidenttimme oli hyvä maata, kunnes hän kuuli jostain sokean psykopaatin lähestyvän ranskanperunoita nenässään ja munankarvat maata viistäen. Länsimäkinen juoppo tervehti tätä juopunutta, sokeaa miestä heilauttamalla omia munankarvojaan. Koska oululainen juoppo oli sokea hän ei huomannut mitään. Siksi Länsimäkinen veti oulaista kipakasti tämän maassa roikkuvasta sukuelinkasvillisuudesta ja huusi: "helou, saatana anna ryyppy, mulla on kuppa, mutta missä on liimat, perkele!". Oululainen vastasi: "vittu ota, vittua tekis mieli, vittu mikä olo, vitun liima on loppu, mutta v*tun limmaa löytyis". (viimeinen vittu-sana on sensuroitu jälkikäteen siveyssyistä)

Paikalle saapui välittömästi siveyspoliisi ja ampui henkiin heränneen risteyksen, jonka niskassa pojat keikkuivat. Sen jälkeen pojat vietiin putkaan ja heille langetettiin parin viikon tuomio käytöksestä, jota ei yleisillä foorumeilla ja varsinkaan internetin keskustelupalstoilla sallita.

Mitä tästä opimme? Reds ei opi mitään, koska on niin sekaisin ja Oiva taas on tyhmä kuin vasemman jalan lapanen, joka on paljon tyhmempi kuin Jatkoajan Lapanen, joten hänkään ei opi muuta kuin sen, ettei Redskään opi muuta kuin sen, ettei opi muuta kuin sen, etteivät risteykset tosielämässä viattomia lehdensyöjäjuoppoja taklaile paitsi aamuisin - yleensä sunnuntai-tai maanantaiaamuisin, mutta kesälomalla myös kaikkina muinakin aamuina.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Entinen

...tietenkin! Pakkohan sitä on itseään äänestää. Vaikka väitetäänkin ettei pakko ole kuin kuolla. Ja siitäkin olen eri mieltä.

Mieleni on viime aikoina kummasti kirkastunut. Ei, en ole kirkastanut sitä millään kossun litkuilla, ehei. Pikemminkin olen yrittänyt sumentaa sitä samealla ja vähemmän samealla oluella, mutta nähtävästi yritys on jäänyt vajaaksi -- sillä epäilen joutuneeni takaisin töihin! Niin, luulin jo lopullisen vapauteni koittaneen tuossa erinäisiä viikkoja sitten, mutta väliaikaista kaikki on vain. Nyt olen siis ex-lomalainen.

En voi väittää lukeneeni kaikkea yllä olevaa, mutta miksi pitäisikään? Loppujen lopuksihan vain minun teksteilläni on merkitystä -- kaikki muu on jonninjoutavaa höpötystä.

Viiksiä en ole edelleenkään kasvattanut, sillä en halua olla armoton. Juoppo toki, mutta en armoton. Olenhan hyvin armollinen, sillä kirvestäkin käytän vain tappamistarkoituksessa. Pitkiä kalsareita en toivo hetkeen käyttäväni, oletan että kesä jatkuu vielä. Tai muuten pistän sen jatkumaan: Juon sitä kaljaa vaikka väkisin juuri pykäämälläni puukuistilla. Siinä se on elämän tarkoitus! Juoda olutta puukuistilla! Aamen!

Koska olen juuri keksinyt elämän tarkoituksen, voinen päättää höpötykseni tähän. Ugh, olen puhunut. Olen puhunut enemmänkin kuin turvonneelle nupilleni olisi terveellistä, mutta viis siitä. Ja kuus huomisesta.

Bulibubu.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Harhaisen ihmisen kauppareissu

Oulussa nykyisin majaa pitävä Kalle Oiva Liimatainen on nuoresta iästään huolimatta kokenut elämässään melko paljon.Kalle Oiva on nimittäin viettänyt melkein koko lapsuutensa erilaisissa laitoksissa.Kalle Oiva piti pentuna sienistä huisin paljon,joten aina kun hän tälläisen matoisen yökötyksen näki,niin se kyllä hävisi välittömästi parempiin suihin.

Mistään ryöppäyksistä,tai myrkkysienistä hän ei tiennyt hevon vittuakaan,joten kuuppa oli melko lailla sekaisin joka päivä.Jo tätä taustaa vasten koulunkäynnistä ei tahtonut tulla mitään,puhumattakaan sosiaalisesta kanssakäymisestä.Niin koittikin aika,jolloin Kalle Oiva lähetettiin hoitoon lepäämään.Näistä vuosista K.O ei muista yhtään mitään,sillä niin paljon häneen upotettiin tabuja.

Sitten koittikin aika,jolloin hoitajia vähennettiin,sillä palkkakustannuksia piti alentaa.Tämä tiesi sitä,että K.O pääsi vuosien jälkeen avohoitoon.Matkaevääksi K.O:lle annettiin pari kiloa pilsuja,joilla hänen piti hoitaa vaurioitunutta psyykeään.K.O:lle oltiin tietenkin hommattu mukava yksiö Oulun keskustasta,jossa palvelut olivat kivenheiton päässä.

Tämä mieheksi varttunut kummajainen ei kuitenkaan sopeutunut normaaliin elämänrytmiin,sillä pilsuja upposi lärviin todella huolestuttavaan tahtiin.Yhtenä kauniina talvipäivänä K.O oli lähdössä ruokakauppaan.Koska ulkona paukkui pakkanen,K.O puki asianmukaiset remelit päällensä.Housuiksi hän valitsi todella upean näköiset sukkanauha-systeemit,ja jalkojen suojaksi valittiin mukavat kumpparit.Paidaksi löytyi marimekon verhot,joita piti kyllä vähän duunailla.

No niin.Ulos päästyään K.O ei enää muistanutkaan mihin hänen piti mennä,joten hän heitti huolettomalla kädenliikkeellä n.10 tabua lärviin.Tämä auttoikin huomattavasti,sillä siinä samassa K.O muisti olevansa Marskin Ritari,joka oli menossa tapaamaan Kenraali Ehnrooth:ia Turkuun.Pahaksi onnekseen K.O hyppäsikin stadiin menevään dösään,jossa hän vaihtoi Länsimäen bussiin.

Tämän jälkeen tapahtuivat yllämainitut tapahtumat.

JA TÄMÄ TARINA ON TOTTA(KUIN ROTTA)
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Totta kuin Rotta

Paitsi, että minä söin nälissäni sen rotan. Ja hyvät lukijat huomatkaa, että kaikissa ylläolevissa tositarinoissa nimet ja paikkakunnat on muutettu.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Rooman kansalaisia

**JHaggius Augustus**

Tällä roomalaisella on sana todellakin hallussa.Viisaiden puheiden jälkeen koittaa kuitenkin harvinaisen usein hetki,jolloin hänelle tulee pakottava tarve käyttää väkivaltaa-suotakoon se silti tälle loistavalle puhujalle,jonka mieluusti rinnastan jopa Ciceron veroiseksi älyköksi.

**VIHANNESKAPURNIUS**

Mikäli olet joskus lukenut tämän loistavan kirjoittajan tuotoksia,etkä ole niistä juurikaan mitään ymmärtänyt,on vika sinussa itsessäsi.Tämän kirjoittajan teoksiin pitää syventyä huolella,jolloin tieto joko saapuu luoksesi,tai sitten ei.

Suurimpia filosofejamme.

**Seniorius Germanicus**

"Irstas vanha mies"

Tällä usein harhaan johtavalla nimellä tunnettu henkilö on kuitenkin hyvin rauhallinen veijari.Ystäville hän on kultaakin kalliimpi,ja vihollisille Brutustakin armottomampi.Jylhänä hän vartioi harmaata kolossiamme,ja jos joku häntä uhmaa,niin rivoilla puhellaan hän heidät pois ajaa.

***Predanalis Severus***

"Antakaa minulle kirjoitustikku ja vahataulu,niin minä annan teille tarinat,jotka pysäyttävät teidät"

Näillä sanoilla aloitti Predanalis Severus kirjallisen uransa.Tämä vapautettu orja on ehkäpä suurin kirjailijamme.Hänen teoksiinsa ovat rakastuneet niin köyhät kuin keisaritkin.

Erikoista:Predanalis Severus lähti Kreikkaan etsimään inspiraatiota.

**Muksulus Optimus**

Galliasta kotoisin oleva Muksulus Optimus on yksi suurimmista syrjässä viihtyvistä älyköistämme.Silloin harvoin,kun tämä mies nousee korokkeelle,niin kansa kuuntelee.Hieman pelottavan oloinen henkilö,sillä joskus hän jyrisee Mars-jumalan lailla.

**Gellnertra**

"Ja jumala loi naisen"

Tämä ylläoleva teksti kuvaa todella hyvin Gellnertraa.Mikä jumalainen nainen.Tämä musiikkia rakastava siveä neitsyt on kaikkien roomalaisten miesten unelmien kohde.

Erikoista:Jo aikuisikään ehtinyt kukkamme ei ole vieläkään tehnyt valintaansa tulevan puolisonsa suhteen.

**Rallicus Provotor**

"Rooman sisuksia jäytävä syöpä"

Tämä pahimman laatuinen riivaaja on aiheuttanut todella paljon kuohuntaa Roomassa.Tämän miehen elämän tehtävänä tuntui olevan kaaoksen aiheuttaminen.Mitään hyvää sanottavaa en tästä miehestä keksi.Joutui lähemään maanpakoon.

**Oividius Oulus**

Tämä mies on myöskin kotoisin Galliasta.Entinen Caesarin legioonalainen,joka häpeällisesti erotettiin legioonasta rivojen ja iljettävien juttujensa takia.Tällä miehellä ei ole mitään jumalia.Manalan kansaa hän usein kutsuu päihtyneenä;työntäen samalla tikkuja sieraimiinsa.Yön pimeinä tunteina hän usein vaihtaa hahmoa.Tällöin hänestä tulee kuusipäinen viinidemoni,joka käsittämättömällä mölinällään peljästyttää rooman kansaa.

Erikoista:Oividius saa minut usein hulluuden partaalle pilkatessaan Roomaa ja sen kansaa.

Oividius:Mikäli et ymmärrä lopettaa provocatiumia,niin minä pistän sinut ristille roikkumaan.....SAATANA!

**Redius Hörpsis**

Se olen minä.Olen syntynyt patriisi-sukuun,joten odotukset minun suhteeni olivat korkealla syntymästäni lähtien.En kuitenkaan kestänyt minuun kohdistuvia paineita,joten ratkesin ryyppäämään.Tiedän kyllä,että päihtymykseni aiheuttaa närkästystä,mutta olen voimaton viinikarahvin edessä.Kylpylöihinkään ei minua enää laskettu,joten poistuin rooman alueelta läheisiin metsiin.

Elätän nykyisin itseni lehtiä keräämällä ja päihtymykseni saan puiden pihkasta jalostetulla liimalla.Elämäni on todella kohdallaan nykyisin.

**Gaius Korakkus**

Caesarilla oli Brutus,minulla on Korakkus;sillä erotuksella että tämä mies seisoo rinnallani,vaikka olenkin nykyään mielenvikainen Redius parka.Näinä hetkinä,jolloin järkeni on melko kirkas,muistan lukemattomat hauskat hetket,jotka vietimme Colosseumilla.Viiniä virtasi ja laulu raikui.

Korakkus:Kolme sanaa sinulle:Anna Viiniä Minulle!

Ja nyt tämä roomalainen lähtee raflaan......MOIDO!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoa Redius!

Lopetan provocatiumin, jottet ajautuisi syvemmälle huulluuteen. Tuo esittelysi Rooman kansalaisista on loistava! Olet selvästikin nauttinut kirjallisuuden doping-ainetta: alkoholiumia!:D

Mutta on täysin ymmärrettävää, että Gellnertra on kaikkien Rooman (ja myös Gallialaisten) unelmien kohde. Hän on paitsi hieno nainen, myös ainoa.;)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Hienoa Redius!

Viestin lähetti Oiva
Mutta on täysin ymmärrettävää, että Gellnertra on kaikkien Rooman (ja myös Gallialaisten) unelmien kohde. Hän on paitsi hieno nainen, myös ainoa.;)

Eikös tällaisissa olosuhteissa ole aina pelkona, että sairaus nimeltä homous leviää miespuolisen väestön keskuudessa? Otankin tässä oraakkelin roolin, ja ennustan, että kyseinen (parannettavissa oleva) sairaus koituu rooman imperiumin kohtaloksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös