Otto-pojan tuoreimpia turinoita on luettavissa UR:ssa:
http://www.uusirauma.fi/artikkeli.phtml?id=25825
http://www.uusirauma.fi/artikkeli.phtml?id=25825
Selvästi parempi Otto on kuin esimerkiksi Kuusisto, ja ihan hyvin hänet tuonne puolustukseen ottaisin. Kuusiston voisi tosiaan kaupata vaikka Sportiin tai Kookooseen.Mikä on Honkaheimon tilanne? Onko miehen kanssa tehty sopimus vai jatkuuko Try Out vielä?
Otto on ainakin tehnyt muutaman komean maalin treenimatseissa eikä muutenkaan hirveän huonosti ole pelannut.
Selvästi parempi Otto on kuin esimerkiksi Kuusisto, ja ihan hyvin hänet tuonne puolustukseen ottaisin.
Kuusiston voisi tosiaan kaupata vaikka Sportiin tai Kookooseen.
Ottoa ei niin hirveästi ole ikävä.
Tuntuu että Otto-poika on yksi niistä pelaajista jota kohtaan monella on jotain henkilökohtaista kaunaa.
Näin minustakin. On pelaajia, joihin kohdistuva kritiikki ei tunnu aina kumpuavan senhetkisistä peliesityksistä - vaan osin jostakin vanhasta muistista tai jostain ulkopuolisesta syystä. Honkaheimo tuntuu välillä todellakin olevan tällainen.
Pari pikapeliä, sekä tiistaisen harjoitusottelun nähneenä olen kanssasi samaa mieltä. Se Otto, joka viime kaudella oli mukana, loistaa nyt poissaolollaan, ja otteissa on näkyvissä hyvää tekemistä. Meikäläinenkin on varmasti aiemmin haukkunut miestä viime kauden perusteella, mutta nyt siihen ei anakaan vielä ole mitään aihetta.Selvästi parempi Otto on kuin esimerkiksi Kuusisto, ja ihan hyvin hänet tuonne puolustukseen ottaisin. Kuusiston voisi tosiaan kaupata vaikka Sportiin tai Kookooseen.
Klassinen sanonta sen jälkeen, kun on joku ensin haukuttu vanhojen muistojen perusteella ;)Ja myönnän etten nähnyt kenenkään otteita pitsiturnauksessa. Ei vaan kyennyt paikalle.
Klassinen sanonta sen jälkeen, kun on joku ensin haukuttu vanhojen muistojen perusteella ;)
Voihan se olla että kevät/kesä tyhjentää muistitikkua mutta ainakin minun silmään Oton pelit KalPassa sujuivat odotuksiin nähden hyvin. Sitten viimeisissä peleissä näkyi olevan selvää ettei herra jatka kilpinutussa ja otteet rupesivat lipsumaan.Jatketaanpa hieman tänne...
Honkaheimolla on kaikki valmiudet olla todella hyvä liigapelaaja, pelisilmä toimii varsinkin hyökkäyspäässä ja fyysikka on kunnossa. Moni varmasti muistaa sen parin kuukauden jakson kun Otto pelasi puolustavassa roolissa loistavaa nöyrää jääkiekkoa joten luulen että se on miehellä päästä kiinni ja kun katsoo tämän hetkisiä valmentajia niin tuo puoli pitäisi olla korjattavissa.
Jos Honkaheimo pystyy pelaamaan sillä tasolla jolla mies on jo kerran pelannut niin pelipaikka löytyy kahdesta ensimmäisestä parista.
Ei ollut ei, mutta ei ole ollut Kuusistostakaan. Honkaheimolle on tehnyt hyvää olla isommilla minuuteilla poissa Raumalaisyleisön tarkan silmän alta. Toivottavasti nyt kestää paineet, joita täälläkin taas kasataan aika isosti harteille. Kuusistosta en oikein tiedä mitä miehen pitäisi tehdä. Kiekollisena sukka ja fysiikka ei riitä puolustavaan rooliin. Luistelee nopeasti, mutta taitotaso on jossain divarin puolella, niin ennemmin otan yleispuolustajaksi helposti muokattavissa olevan (huomattavasti nuoremman) Honkaheimon, kuin päättömän koohottajan istumaan koukkauskakkosia.Ei muuten varmasti oltu SILLOIN häviävä osapuoli. Muistatko mitä sopertamista Oton peli oli? Ei ollut apua liigajoukkueeseen.
Voihan se olla että kevät/kesä tyhjentää muistitikkua mutta ainakin minun silmään Oton pelit KalPassa sujuivat odotuksiin nähden hyvin.
Siitä en ole varma riittääkö kiekollisempaan rooliin kahteen ekaan pariin, voi olla jos kehitystä on kesän mittaan tullut.
Nimenomaan. Otto on ollut todella positiivinen yllätys kaikissa otteluissa tällä kaudella, mitä olen nähnyt.Tällä hetkellä näyttäisi kilpajuoksu Otto vastaan Matti kääntyneen Otolle.