Minun käsittääkseni Honkaheimoa kaavaillaan 3. parin puolustajaksi, joten miten ihmeessä täällä ollaan saatu nyt neljä sivua tekstiä aikaiseksi rivipelaajasta? Kaiken järjen mukaan HIFK:n hankintalistalla on puolustuksen osalta ainakin yksi (minun listalla kaksi) 1-2 korin puolustajaa, jolloin pakisto muovaantuisi jokseenkin tälläiseksi:
Söderholm - X
Taipalus - X
Auvitu - Honkaheimo
tai
Söderholm - Taipalus
Auvitu - X
Honkaheimo - Teppo/junnut
Ylempi viritelmä puistattaa melkoisesti, joten pakkohan Tompan on ainakin kaavailla kahden puolustajan hankkimista, vaikkakin minä haistelen juurikin tuota alempaa skenaariota, kun Teppoa tunnuttaisiin kehuvan jokaisessa HIFK:n uutisessa. Tuolla hehkutuksella (/ propagandalla) tunnuttaisin pelaavan varman päälle ''and when shit hits the fan'' ja hankintoja ei saadakaan kasaan Teppo onkin pelastaja. Toivon toki Tepon breikkaavan, mutta jos nuorille pelajille aletaan petaamaan suoraa pelipaikkaa kokoonpanosta, niin siitä ei seuraa yleensä kuin harmia kilpailun puutteen takia. Liian paljon liian nopeasti jne.
Viestin pointti? Miten te saatte Honkaheimosta kirjoitettua 4 sivun verran tekstiä, kun minä en saa hänen ketjussaan sisällytettyä häntä viestiini kuin sivurooliin? Honkaheimo on ''vakaa liigapelaaja'', mutta ei hän ole lähtökohtaisesti mitenkään ratkaisevassa roolissa menestystä tavoitellessa.