Aivan mahtava fiilis :) Vaikken nyt mikään aktiivinen Montreal-fani ole ollut vuosiin, on sydämessäni pysyvä paikka Habitantseille. Vähän niinku kovalevyllä olisi juuttuneita sektoreita, joiden päälle ei voi kirjoittaa uutta dataa. Mun unelmana on ollut jonkun aikaa Chicago-Montreal -finaali, ja nyt sen uskaltaa jo sanoa ääneen, koska se on niin lähellä :)
Mä en tosin tiedä miten hyvä idea tämä kahden suosikin finaali on, koska muistan liian hyvin miten meni fudiksen MM-kisoissa 4v sitten. Silloin luulin, että olen jo saanut maailmanmestaruuden, sillä olin kannattanut Oranjea vuodesta 1988 ja La Rojaa jostain 90-luvun puolivälistä. No, toisin kävi. 0-1 häviön edessä surkeana Groeningenin sateisella baarikadulla tajusin, ettei voi olla kuin yksi suosikkijoukkue.
Silti, toive unelmafinaalistani elää yhä! Go Hawks, go Habs! TSEMII RÖDA!
Mä en tosin tiedä miten hyvä idea tämä kahden suosikin finaali on, koska muistan liian hyvin miten meni fudiksen MM-kisoissa 4v sitten. Silloin luulin, että olen jo saanut maailmanmestaruuden, sillä olin kannattanut Oranjea vuodesta 1988 ja La Rojaa jostain 90-luvun puolivälistä. No, toisin kävi. 0-1 häviön edessä surkeana Groeningenin sateisella baarikadulla tajusin, ettei voi olla kuin yksi suosikkijoukkue.
Silti, toive unelmafinaalistani elää yhä! Go Hawks, go Habs! TSEMII RÖDA!