Otteluseurantatapoja kännykällä?

  • 1 994
  • 7

Samppub

Jäsen
Eli otteluita tulee seurattua milloin missäkin, milloin koneen äärellä, tv:stä, radiosta.. U name it! Mutta kun seuraatte kännykällä pelejä (yle teksti-tv etc..) niin missä sivustosta näkisit muutkin kuin maalintekijät? Teksti-tv:ssähän näet vain viimeisen maalintekijän sekä mahdolliset syöttäjä#1 sekä syöttäjä#2, Olisi mukava seurata kierrosta hieman tarkemmin..



Eli en ollut aivan varma minne tämän ketjun sijoittaisin mutta Modet siirtäköön tämän oikealle paikalle jos täällä ei ole hyvä tämän olla:)
 

Shadow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, MLB, Nyrkkeily
KKtig kirjoitti:
Soneralla oli ainakin ennen jonkun sortin SM-liiga sivusto missä nämä tilastot näki, ja mielestäni myös MTV3:lla on sellainen.
Joo, tuota soneran seurantaa käytän itse. Ihan kätevä ja ajantasalla oleva seuranta, jossa näkyy maalintekijät ja syöttäjät.
Osoite on "wap.sonera.fi"
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Pakko se on nyt kaiken pahan alkulähteelle, eli Maikkarille antaa propsit tässä. Niiden tekstarilla sivulta 230 eteenpäin on hyvin päivittyvä ottelukohtainen seuranta. Tuossa kännyllä kohtalaisesti näkyvä versio.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos en pääse peliin, niin kuuntelen peliä usein nettiradiosta N70:llä. Ja tietysti SM-liiga.fi on siinä sivussa käytössä.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllähän sieltä sivustosta www.sm-liiga.fi saa maalintekijät, syöttäjät, jäähyt aikoineen ja syineen sekä maalivahtien torjunnat (lähes) reaaliajassa. Pidän sitä itse auki samalla, kun olen peliä katsomassa.

Mitäs pelejä Espoonmies muuten pystyt kuuntelemaan sillä N70:llä? Minulla on N80, ja kun yritän kuunnella Ramonasta Lukon peliä internetin kautta, sieltä linkistä avautuu kyllä RealPlayer, mutta saan herjan "väärä soittolista" tms., eikä pelin kuuntelu onnistu.

Olen yrittänyt kuunnella muitakin SBS:n sivun paikallisradioita, mutta mikään selostus ei aukene.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
kyykäärme kirjoitti:
Mitäs pelejä Espoonmies muuten pystyt kuuntelemaan sillä N70:llä? Minulla on N80, ja kun yritän kuunnella Ramonasta Lukon peliä internetin kautta, sieltä linkistä avautuu kyllä RealPlayer, mutta saan herjan "väärä soittolista" tms., eikä pelin kuuntelu onnistu.

Olen yrittänyt kuunnella muitakin SBS:n sivun paikallisradioita, mutta mikään selostus ei aukene.

Kaikkia mp3-muotoisia voi kuunnella (myös AAC-toimii S60 3rd edition malleissa). Ei kyllä onnistu RealPlayerilla vaan pitää käyttää erillistä softaa joka löytyy täältä.

http://opensource.nokia.com/projects/s60internetradio/

Soittolista täytyy olla .pls -muodossa ja siten että osoitteet on muotoa ip:portti. Domainpohjaiset ei toimi.

Tuolla on käyttämäni lista. Voi olla ettei ole ihan ajantasalla, mutta olen tullut sillä toimeen. Jos siinä on korjattavaa niin otan mielelläni YV:tä asiasta.

http://www.bluesfanclub.net/files/liiga.pls

Soittolista pitää sijoittaa puhelimeen tai kortille (sen mukaan kumpaan softa on asennettu) /shoutcast -hakemistoon.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös