Daespoo kirjoitti:Kertokaas mulle vielä kerran mitä vittua Saravo tekee näissä ympyröissä? QUOTE]
Ei pitäisi olla sinullekaan vaikea ymmärtää. Saravo pelaa eniten alivoimalla ja on valmennusjohdon luottomies. Tämän joukkueen parhaita puolustajia omalla alueella Bergin ja Kukkosen kanssa.
Saravo on varmaan joskus kussut sun muroihin, kun joka viestissä jaksat samaa huttua heittää.
Mäntylä taklasi, tuli estämisjäähy. Tämän turnauksen vihellystoiminta on täydellinen farssi. Ei tuolla voi vittu edes hipaista vastustajaa kun aina soi.Solomon kirjoitti:Voi vittu kun oli tyhmä jäähy. Taklatkoon Ruutu mieluummin näitä.
Daespoo kirjoitti:Kertokaas mulle vielä kerran mitä vittua Saravo tekee näissä ympyröissä?
Murmeli kirjoitti:Mäntylä taklasi, tuli estämisjäähy. Tämän turnauksen vihellystoiminta on täydellinen farssi. Ei tuolla voi vittu edes hipaista vastustajaa kun aina soi.
Murmeli kirjoitti:Mäntylä taklasi, tuli estämisjäähy. Tämän turnauksen vihellystoiminta on täydellinen farssi. Ei tuolla voi vittu edes hipaista vastustajaa kun aina soi.
Ei sinnepäinkään. Molemmat tavoittelivat kiekkoa, Mäntylä korkeintaan vähän nojasi tsekkiin, joka oli yllättäen saman tien nurin. Tosin siitä syystä, että yritti itse hypätä kiekon perään.kädetön_pakki kirjoitti:Mäntylä taklasi kiekotonta miestä.
Johannes kirjoitti:No nyt vasta Lehtonen otti tyhmän jäähyn, ei mitään syytä ollut koukkia vastustajaa.
Apa kirjoitti:Ei pitäisi olla sinullekaan vaikea ymmärtää. Saravo pelaa eniten alivoimalla ja on valmennusjohdon luottomies. Tämän joukkueen parhaita puolustajia omalla alueella Bergin ja Kukkosen kanssa.
Saravo on varmaan joskus kussut sun muroihin, kun joka viestissä jaksat samaa huttua heittää.