Panzerfaust kirjoitti:Vittu kun on taas tyhmä haastattelija. Suomi pelaa vastuksen huomioiden taktisesti lähes täydellisen erän ja yksi saatanan urpo tivaa ensimmäisenä liiken puutetta! Siellä on maailman nopein jengi vastassa ja siihen nähden liike oli hyvää finskeiltä.
Vetelisin surutta turpaan tuollaista apinaa erätauolla!
grap kirjoitti:Selänne käveli suoraan koppiin ennen erän loppumista. Tapahtuiko jotain? En kuule selostusta kun olen tuon hollantilaisen varassa.
dabs kirjoitti:Kummatkin Jokiset todella vaisuja, mikäköhän Olliakin vaivaa kun omassa päässä ei tee muuta kuin seisoo ja katsoo kun venäjän pojat pyörittää?
#123 kirjoitti:Panzerfaust ; mä en oikeastaan kannata tässä matsissa kumpaakaan. Mut aivan käsittämättömiä jäähyjä.
Sinä et kannata kumpaakaan, mutta suosikkijoukkue on Venäjä? Selvitä, kiitos.#123 kirjoitti:Panzerfaust ; mä en oikeastaan kannata tässä matsissa kumpaakaan. Mut aivan käsittämättömiä jäähyjä.
iiron_troikka kirjoitti:Perhana, vasta toiseen erään ehdin kotia jännittämään. Muuta en kommentoi peliä, kun että tauolla tuli todettua että venäläiset naiset on kauniita ja miehet vastaavasti helvetin rumia.
fastasashark kirjoitti:Sinä et kannata kumpaakaan, mutta suosikkijoukkue on Venäjä? Selvitä, kiitos.
Ketunleipä kirjoitti:Berg on jäätävä. Tää Markov näyttää ihan TSH- leffojen hahmolta, Klonkku ennen muutosta.