Chilango kirjoitti:Mulle tulee viesti etta koska lahetyksia voi katsoa vain EU:n alueella ja koska en asu EU:n alueella niin ei nay.
Mites tuon vois hakkeroida? Cookies jotain?
Olkku kirjoitti:Eiköhän tuo tuomarilinja aiheuta pikkasen varovaisuutta.
Muutenkin olisi kiva, kun lopetettaisiin "itkeminen", pelaajien suorituksista ja keskityttäisiin kaikki Suomen kannattamiseen. Kritisoida mielestäni voi, mutta itseä ihmetyttää esim. Nummelinin jatkuva dissaus. Petu on sydämmellään mukana joukkueessa ja paras vaihtoehto "välihyökkääjäksi". Ei Petua ole sinne puolustavaksi pakiksi valittu.
Olkku kirjoitti:Eiköhän tuo tuomarilinja aiheuta pikkasen varovaisuutta.
Muutenkin olisi kiva, kun lopetettaisiin "itkeminen", pelaajien suorituksista ja keskityttäisiin kaikki Suomen kannattamiseen. Kritisoida mielestäni voi, mutta itseä ihmetyttää esim. Nummelinin jatkuva dissaus. Petu on sydämmellään mukana joukkueessa ja paras vaihtoehto "välihyökkääjäksi". Ei Petua ole sinne puolustavaksi pakiksi valittu
edit. Saku syöttää, Teemu tekee 4-0
DarkTower kirjoitti:Tasan tarkkaan ei ollut vihelletty peliä poikki äskeisessä, jos tuomari väitti niin. Patjoista ilmeisesti Koivu löi sisään.
wilco kirjoitti:Ehdottomasti näin. Tuomarihan ei sitä itse tiedä, milloin viheltää. Se on paljon helpompi sanoa telkkarin äärestä.
Että silleen...
wilco kirjoitti:Ehdottomasti näin. Tuomarihan ei sitä itse tiedä, milloin viheltää. Se on paljon helpompi sanoa telkkarin äärestä.
Että silleen...
lunar kirjoitti:Selänne Koivun ja Selänteen syötöstä ;)
Humpauttaja kirjoitti:Hmm. Taitaa olla kisastudio siellä päällä? Vai vaikuttaako oma kisastudiomme näin paljon? Onko muilla ongelmia tämän lauseen kanssa?
spertti kirjoitti:Jos en ihan väärin ole ymmärtänyt taitaa tuo puolipisteellä tehty hymiö tarkoittaa eräänlaista silmäniskua. Luulenpa että siinä on jo vastaus kysymykseesi.