Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Vanha Len kirjoitti:meikäläinen kuuluu ehdottomasti sarjaan "erittäin puusilmäinen lätkäfani".
o/ Täällä nousee toinen käsi. Jaksa aina yli-analysoida kaikkea, välillä pitää riehua. :)
Vanha Len kirjoitti:meikäläinen kuuluu ehdottomasti sarjaan "erittäin puusilmäinen lätkäfani".
Vanha Len kirjoitti:Mut Ruutu on HIFK...vai mitä?
Aivan törkeän pelottavaa!Lawless kirjoitti:Saisi olla lisää tollasta coast-to-coast-peliä, todella viihdyttävää.
Nurmijärven Peto kirjoitti:Jokisen ketju on liekeissä ja Ville tekee ratkaisu maalit. Saku hommaa jäähyjä jenkeille ja Päällikkö ratkaisee. Dumari oli hyvä ja amerikan pojilla alkaa kesäloma.
Saku #11 kirjoitti:Eikö se neljäs maali mukamas ollut Villen tekemä?
Vanha Len kirjoitti:Niinpä...puusilmäisyyttä ei esiinny muiden maiden kannatajissa. Eihän fanaattisuus kuulu lätkään. Fanaattisuus kuuluu fudikseen mutta täähän onkin sallittu ja normaalia. Onneksi kuitenkin sinä olet kultivoitunut penkkiurheilija...meikäläinen kuuluu ehdottomasti sarjaan "erittäin puusilmäinen lätkäfani".
Mängimies kirjoitti:Selänne syötti keskelle OJ:lle joka laukoi suoraan syötöstä. DiPietro torjui puolittain, mutta sähläs kiekon omiin. Maali siis Jokiselle eikö?
Cube kirjoitti:Niin. Vielä kerran: Onko jonkun mielestä tuomari tosiaan puolueellinen?
Tottakai jos näin kävi. Itse olin näkevinäni, että Ville olisi huitaissut kiekon ilmasta rysään, mutta ilmeisesti olen väärässä, kun kaikki muut näkivät toisin.Mängimies kirjoitti:Selänne syötti keskelle OJ:lle joka laukoi suoraan syötöstä. DiPietro torjui puolittain, mutta sähläs kiekon omiin. Maali siis Jokiselle eikö?
Cube kirjoitti:Niin. Vielä kerran: Onko jonkun mielestä tuomari tosiaan puolueellinen?
Kyllä silmät saa päässä pitää, vaikka tiukka peli onkin meneillään.
Jääkuutio kirjoitti:Nummelin on ollut tässä pelissä ja koko turnauksessa todella hyvä. Pakko myöntää, että olin väärässä ennen turnauksen alkua.
Kyllä silmät saa päässä pitää, vaikka tiukka peli onkin meneillään.
N^Miksu kirjoitti:Ei nyt puolueellinen, mutta Niemisen toinen jäähy oli aika onneton vihellys.