Valioyksilö
Jäsen
Master Chief kirjoitti:Mitäs Teemu tarkkaan ottaen sanoi tuosta Jagrin tapuksesta? En katsonut haastatteluita.
Jotain se puhui, että ei ole oikein standardien ja sääntöjen mukainen, mutta oli toki pahoillaan tapauksesta.
Master Chief kirjoitti:Mitäs Teemu tarkkaan ottaen sanoi tuosta Jagrin tapuksesta? En katsonut haastatteluita.
sampio kirjoitti:Vielä enemmän repesin, kun tämä Slovakia-USA -ottelun selostaja hölötti jotain, että "sieltä Gomez hakee kiekon kyyryssä, kyyryssä siksi, että ilmanvastus on pienempi". Tottahan tuokin on, kuulosti vain lievästi koomiselta.
Heh, se on sitä kun ajatukset sekoaa katsoessa USA-Slovakiaa samalla kun kirjottaa viestiä :)Blackie kirjoitti:Mitä on fyysinen kovuus?
laimbeer kirjoitti:Lehtinen-Koivu-Selänne on kyllä hienoa kiekkoa.
kolome kirjoitti:Varma omassa päässä pelaaminen, fyysinen ja räväkkä pelityyli, sekä loistavat kädet tekevät Marekista loistavan pelaajan.
Olkku kirjoitti:Maailman paras hyökkäysketju. Sanoo itämaan ihannoijat mitä vaan..
Voisitko sitten kertoa miksi se oli järjetön? Mihin taklaus osui?vetoo kirjoitti:Ja vielä selvennykseksi, eli minä olin ottelussa ainoastaan Jarkko Ruutua ja hänen järjetöntä tekoa vastaan.
Cube kirjoitti:Suomi ei tosin tule huomenna kyykyttämään Kanadaa millään tavalla. Kaikkein vähiten kovuudessa.
Blackie kirjoitti:Jostain syystä toivon aina Kanadalle ja USA:lle kaikkea huonoa, vaikka pidän fyysisestä lätkästä. Aistin vaan sellaista ylimielistä "eurooppalaiset on nynnyjä"-asennetta.
The Original Jags kirjoitti:Kazakit johtaa Slovakiaa 1. erän jälkeen 1-0 Jevgeni Koreshkovin maalilla.
Yllättävän koville tämä Superliigan jämäpelaajista ja Venäjän alasarjojen pelaajista koottu joukkue näköjään pistää sekä Venäjän että Slovakian.
Allekirjoitan täysin! Toivon, että Slovakia saisi jonkun tuurimaalin jota eivät edes halua. Sitten olisi mielenkiintoista katsoa, kun joku Slovakki-pakki mystisesti kaatuu omalla alueella ja söhlää kiekon Kazan pelaajalla.ranger kirjoitti:Totta, joskin Slovakian taiturit ovat saattaneet myös herätä siihen todellisuuteen, ettei lohkovoitolla enää käytännössä voi saada Sveitsiä saati Suomea vastaansa.
Arvokisoissahan esim. Tshekki on ollut Slovakialle koko lailla ylitsekäymätön este.
Ranger
Voitko kertoa mikä siinä Ruutun taklauksessa oli niin järjetöntä? Hyvä taklaus joita toivoisi enemmän, toivottavasti kuitenkin paremmalla tuurilla, ettei kukaan loukkaannu.vetoo kirjoitti:Ja vielä selvennykseksi, eli minä olin ottelussa ainoastaan Jarkko Ruutua ja hänen järjetöntä tekoa vastaan.
Suomi pelasi loistavan ottelun ja voitti täysi ansaitusti Tshekin! Onnittelut Leijonille!
vetoo kirjoitti:Ja vielä selvennykseksi, eli minä olin ottelussa ainoastaan Jarkko Ruutua ja hänen järjetöntä tekoa vastaan.
Vetoo ei vastannut myöskään minun kysymykseeni taklauksesta ylempänä joten ei varmasti vastaa tähänkään, koska itsekin huomasi, että taklaus oli puhdas.lunar kirjoitti:Voitko kertoa mikä siinä Ruutun taklauksessa oli niin järjetöntä? Hyvä taklaus joita toivoisi enemmän, toivottavasti kuitenkin paremmalla tuurilla, ettei kukaan loukkaannu.