Hockey is a momentum game! Neljä uunia putkeen ja Crosby viimeisimpänä vie Pensin johtoon 3-5. Varsin epätavallista Devilsiä tuollainen.
Ei tää Bruinsin selostajakaan kyllä ihan kartalla ole, kun kiekko on Krugilla ja selostaja toteaa, että "McQuaid". Kuten Esko Seppänen joskus hyvin kirjoitti, selostajan lätkäymmärryksestä kertoo aika paljon se, jos tämä onnistuu sekoittamaan rightin ja leftin pelaajan keskenään.
Ai johdon menettäminen? Et ole vissiin parin viime kauden aikana Devilsin pelejä seurannut...
Mikään ei kyllä ole naurettavampaa kuin nämä rangaistukset filmaamisesta kun saa mailasta naamaan.
Paitsi se ettei ilman kypärää saa tehdä maalia, mutta nämä ihan toisessa liigassa.
Voi olla, että olen vain erilainen, mutta en minä ainakaan itse välttämättä pelin hulinassa saata muistaa, minkä kätisiä jokainen pelaaja on.
Minusta tuossa ei ole yhtään mitään naurettavaa. Jääkiekkoa on vaarallista pelata ilman kypärää ja terveyden luulisi olevan tärkeämpää kuin yksi maalipaikka. Linjan on oltava myös täysin selvä ja mustavalkoinen, jos sulla ei ole kypärää niin sinä et osallistu peliin sekunttia, et puolta minuuttia, etkä minuuttia.