Otteluseurantaketju yö 29.10.2014

  • 12 268
  • 156

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Ja Crosby lakasee taululle 3-5 lukemat.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Hockey is a momentum game! Neljä uunia putkeen ja Crosby viimeisimpänä vie Pensin johtoon 3-5. Varsin epätavallista Devilsiä tuollainen.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Huhuh Adams näyttää käsiä..

Jumalauta jätkät spoilasitte Crosbyn maalin. Täällä ei oo tullu vieläkään.
Edit. Odotin että tulee heti perään mutta monta minuuttiahan siinä...
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Hockey is a momentum game! Neljä uunia putkeen ja Crosby viimeisimpänä vie Pensin johtoon 3-5. Varsin epätavallista Devilsiä tuollainen.

Ai johdon menettäminen? Et ole vissiin parin viime kauden aikana Devilsin pelejä seurannut...
 
Ei tää Bruinsin selostajakaan kyllä ihan kartalla ole, kun kiekko on Krugilla ja selostaja toteaa, että "McQuaid". Kuten Esko Seppänen joskus hyvin kirjoitti, selostajan lätkäymmärryksestä kertoo aika paljon se, jos tämä onnistuu sekoittamaan rightin ja leftin pelaajan keskenään. Tää äijä kuitenkin taitaa selostaa kaikki Bruinsin pelit, joten muutaman kerran on Krugin ja McQuaidin nähnyt pelaamassa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Huhhuh, loistava vauhti Chicagon ja Anaheimin välisessä ottelussa ainakin alun perusteella. Keep it going.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Hienosti alkoi toinen erä kun Zack Smith ohjasi Cecin lämärisyötön sisään, mutta Sensin erä pimeni yhtä nopeasti. Grybalta aivan järkyttävä takli Anisimoviin ja suihkuun. Sens purjeessa koko loppuerän ja minuutti ennen taukosummeria Atkinson tasoittaa hienon aloituskuvion päätteeksi.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Ei tää Bruinsin selostajakaan kyllä ihan kartalla ole, kun kiekko on Krugilla ja selostaja toteaa, että "McQuaid". Kuten Esko Seppänen joskus hyvin kirjoitti, selostajan lätkäymmärryksestä kertoo aika paljon se, jos tämä onnistuu sekoittamaan rightin ja leftin pelaajan keskenään.

Voi olla, että olen vain erilainen, mutta en minä ainakaan itse välttämättä pelin hulinassa saata muistaa, minkä kätisiä jokainen pelaaja on. McQuaidilla ja Krugilla taitaa tosin olla hieman kokoeroakin, jonka perusteella erottaa...
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Ai johdon menettäminen? Et ole vissiin parin viime kauden aikana Devilsin pelejä seurannut...

Nooooooo seitsemän edellistä kohtaamista kuitenkin tehty alle 5.5 maalia ja nyt on jo se kahdeksan häkkiä hakattu. Sitä tarkoitin... toki molemmilla joukkueilla on tapana menettää johtoasema, joten en vielä paukuttelisi henkseleitä Pingviininä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mikään ei kyllä ole naurettavampaa kuin nämä rangaistukset filmaamisesta kun saa mailasta naamaan.

Paitsi se ettei ilman kypärää saa tehdä maalia, mutta nämä ihan toisessa liigassa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Ei vitun vittu tota tuomarilinjaa noissa "embellishmenteissä". Maila naamaan niin aivan varmasti joka saatanan valoa aistiva ihminen, jopa tuomari, vetää päätä taakse. Aivan naurettavaa pelleilyä.

Shaw siis sai Lindholmin mailasta naamaan ja lähti kakkoselle siitä hyvästä, mikä järki?
 

Jindebyne

Jäsen
Torontossa pelattu 15min toista erää ja Maple Leafs johtaa laukauksia 26-7. Isot numerot kuitenkin 0-0 ja Neuvirth on kuin muuri maalilla. Tätä menoa menee pisteiden lisäksi vedotkin kuralle.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hjalmarsson pamautti tolppaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mikään ei kyllä ole naurettavampaa kuin nämä rangaistukset filmaamisesta kun saa mailasta naamaan.

Paitsi se ettei ilman kypärää saa tehdä maalia, mutta nämä ihan toisessa liigassa.

Minusta tuossa ei ole yhtään mitään naurettavaa. Jääkiekkoa on vaarallista pelata ilman kypärää ja terveyden luulisi olevan tärkeämpää kuin yksi maalipaikka. Linjan on oltava myös täysin selvä ja mustavalkoinen, jos sulla ei ole kypärää niin sinä et silloin pelaa jääkiekkoa. Et sekunttia, et puolta minuuttia, etkä minuuttia.
 
Voi olla, että olen vain erilainen, mutta en minä ainakaan itse välttämättä pelin hulinassa saata muistaa, minkä kätisiä jokainen pelaaja on.

En minäkään, mutta kyllä mä noiden Bruinsin pakiston vakiokasvojen kätisyydet muistan aina, koska olen nähnyt niiltä niin monta peliä. Ja tuo selostaja on nähnyt niiltä vielä paljon enemmän pelejä. Nyt haukkuni olivat kyllä tarkastuskatsonnan jälkeen ihan perusteettomat, sillä kyllä selostaja tuossa luetteli kiekkoa liikuttaneiden pelaajien nimet ihan oikein, mutta viive oli vain aika iso.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ai saatana, nyt tais mennä Phaneufilta polvi.

Edit. Ja vihdoin, Bozak 1-0 Kesselin syötöstä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Minusta tuossa ei ole yhtään mitään naurettavaa. Jääkiekkoa on vaarallista pelata ilman kypärää ja terveyden luulisi olevan tärkeämpää kuin yksi maalipaikka. Linjan on oltava myös täysin selvä ja mustavalkoinen, jos sulla ei ole kypärää niin sinä et osallistu peliin sekunttia, et puolta minuuttia, etkä minuuttia.

No ei se turvallistakaan ole, siitähän ei ole epäselvyyttä, eikä myöskään siitä että jos tälläinen sääntö on niin ei sitä voi lähteä mitenkään tulkitsemaankaan. Itse en ole kyseisen säännön ystävä, mutta ymmärrän kyllä pointin.

Ettei menisi täysin OT:ksi, niin Toronto 1-0 johtoon.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Stonerilta komea taklaus Rozsivaliin! Päätyy Anaheimin vaihtoaitioon.
 

Weikkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, RoPS, Devils, 49ers, LFC
Salvador ei pärjää puolustuspäässä. Eikö tuota vois jo heittää helvettiin, vai onko tuo C joku immuniteetti penkittämistä kohtaan?
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
6-3 Dupuis ylivoimalla Pingviineille!

edit. Downie ja Määttä syötöt
 

Razzers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Marian Gaborik
Tikkinaamainen Parise kaventaa Granlundin piruettisyötöstä 2-3.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Oleksiak ja uran ensimmäinen maali Dallas 1-0. Samantien Lehterän takajätöstä Tarasenko 1-1
 

Razzers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Marian Gaborik
Fontaine tasoittaa tasoittaa koko ketjun väkevän runnommisen ansiosta väkisin 3-3!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös