Kuis?
Kyllä se kovasti luisteli tuomarien perään ja osoitteli itseään, mutta itse käsitin sen 'vain' syöttöpisteen puhumisena. Pelle mikä pelle, joka tapauksessa.
Kuis?
Mene Paavo lukemaan niitä läksyjä. Huomenna on kokeet !
Kuinkahan jatkuvaa tämä narrien jäähyjen ottaminen on, kun niitä on peräti kolme kappaletta tähän mennessä. Tapparalla on sentään neljä kappaletta.
Heh, ottaako koville? Ei sitä nyt kannata vetää herneitä nenään, kun televisio kertoo totuuden Kärppien pelaamisesta.
Pitäisiköhän mun nyt mennä johonkin muuhun ketjuun itkemään miten täällä kiusataan? Ei, jätän ne itkut ämmille.Tuohon ns. faktaasi en ihan 100% voi olla samaa mieltä, mutta just nyt 3-2 Tampereella on fakta.
Kyllä se kovasti luisteli tuomarien perään ja osoitteli itseään, mutta itse käsitin sen 'vain' syöttöpisteen puhumisena. Pelle mikä pelle, joka tapauksessa.
Haha, etkö parempaa keksiny ? ;)
Kärpät on lauma ämmiä, Bluesin pelaajat pyyhkii hienosta näillä vellihousuilla jäätä. Matsi on viihdyttävä, ja tämä johtuu juuri näistä Espoolaisten useista taklauksista. Rosa tekee ihmeparantumisen, ei mikään ihme kaatumatautiselta tsekiltä. Toivottavasti joku kolaisi sen oikeasti levyksi (puhtaalla niitillä), ei tarvitsisi enää vetää mitään teatteria.
Olipa Pekkalalta taas suoritus.
Jokerit tasoittaa, Battaglian toimesta. Aika munkilla ajautui kiekko BB:lle, mutta hieno viimeistely.
Kannattaisi varmaan muokata nimimerkistä tuo syntymävuosi pois...