Ja Sveitsi kaventaa. Tasoihin vaan!
Joo ei kiitos. Suora jatko paikka vaan, Ruotsilta ei pinnoja heru.
No jos ei tästä lohkosta omin avuin jatkoon päästä niin minun puolestani saadaan olla pääsemättä.Joo ei kiitos. Suora jatko paikka vaan, Ruotsilta ei pinnoja heru.
No jos ei tästä lohkosta omin avuin jatkoon päästä niin minun puolestani saadaan olla pääsemättä.
Paskapuhetta. Win the right games ja sitä rataa. Ei ketään muistele muistele miten jatkoon päästiin jos sinne päästiin.
Tsekille jäähy!
Tämä kyllä vaikeuttaa Suomen tilannetta aika rajusti.
Mitä tarkistetaan?
No jos ei tästä lohkosta omin avuin jatkoon päästä niin minun puolestani saadaan olla pääsemättä.
Siis perkele mestaruus tavoitteena ja pitää muilta odotella apuja ettei jouduta putoamissarjaan.
Paskapuhetta. Win the right games ja sitä rataa. Ei ketään muistele muistele miten jatkoon päästiin jos sinne päästiin.
Tsekille jäähy! Ja peli tasan, ei helvetti...
Jos Sveitsi voittaa jatkot, Suomen on pakko voittaa ruotsi joko varsinaisella tai jatkoilla?
Ja tänään voittamalla voittaa lohkon(jos Sveitsi voittaa), eikö se nimenomaan ole sitä win the right games?
Jos Sveitsi voittaa jatkot niin Suomelle ei riitä kuin vain ja ainoastaan kolmen pisteen voitto.Jos Sveitsi voittaa jatkot, Suomen on pakko voittaa ruotsi joko varsinaisella tai jatkoilla?
Jos Sveitsi voittaa jatkot, Suomen on pakko voittaa ruotsi joko varsinaisella tai jatkoilla?
Jos jatkoilla Sveitsi voittaa niin Suomen otettava Ruotsilta kolme pinnaa. Jos Tsekki voittaa niin vain pinna riittää...
No miltäs nyt maistuu?Tsekin 2.00 kerroin tuntui houkuttelevalta ennen peliä ja nyt se alkaa maistua jo suussa :D