Otteluseurantaketju - U20 MM-Kisat, 6. Kisapäivä 31.12.2012

  • 234 311
  • 1 113

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Tietysti pelaajat on vastuussa tekemisistään ja erityisesti nämä idioottimaiset jäähyt etunenässä nyt Salomäeltä ja Teräväiseltä tässä matsissa menevät täysin heidän itsensä piikkiin. Mutta kyllähän kaikki kantautuu paskasta pelistä, ja siitä vastuussa on valmennusosasto.

Ja 3-0.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Emil Molin ja ylivoimalla 3-0... Voi voi voi!

E. Rask olikin..
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Rask 3-0. Ei tää nyt sit taas vittu suju
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
3-0 hyvää yötä.

Nyt vaan lopetetaan toi kiekon siirtely, aletaan antamaan helvetin korkealle painetta ja hyökätään mahdollisimman yksinkertaisesti.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Paskinta alivoimaa mitä olen hetkeen nähnyt, itsekin organisoisin paremman alivoiman parissa tunnissa.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Hehheh, hienoa pojat. 3-0. No nyt sit voi alkaa jo valmistautua huolella iltaan, peliä ei tarvitse enää nähdä.
 

Drygin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Minnesota
Kiitos Salomäki! Sä olet ehkä turhin ja vastenmielisin koohottaja mitä mä olen ikinä maajoukkueessa nähnyt, hyi saatana!
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Se on saatana tätä ku tommosia helvetin saunakaveri hassu harreja laitetaan valmentajaksi.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Kovasti salomäkeä puolusteltiin ns. tapaus Hodgmanissa, että ei tee mitään koiruuksia ja Hodgman on itkevä pelle. Jätkä itte tekee joka pelissä tommosta paskaa ja itkee tuomiostakin tuomareille aina. Kiitos Salomäelle tosta(kin) maalista.

Harri otti sitten aikalisän, tosin tuskin saa ketään heräteltyä :D
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maikkarin tiimiäkin rupesi vituttaamaan, että kuva ja ääni jäätyivät ainakin täällä. :D

E: Se olikin näköjään vaan mun Elisa Viihde, olikohan tämä sattumaa?
 

JakeTheGreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
YNWA
Hemmetti tämä on hieno joukkue. Taitaa tänään riittää 7 minuutin katsominen. Moi.
 

Fordél

Jäsen
Joo-o. KiVa-Harrille jatkosopimus! Onneksi voitetaan toisessa ja kolmannessa erässä ne viivelähdöt - jos edes niitäkään...

Jep, valmennukseenhan me on ollaan kaaduttu. Jätkäthän ei tee mitään virheitä ja sooloile.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittumorie!
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Milläs aikataululla ja ketä vastaan Suomi karsintasarjaa pelaa?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pääasia on, että on KIVAA!!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jep, valmennukseenhan me on ollaan kaaduttu. Jätkäthän ei tee mitään virheitä ja sooloile.
Ja kenenkäs vastuulla ne jätkät tekemisineen ovat?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös