Otteluseurantaketju - U20 MM-Kisat, 5. Kisapäivä 30.12.2012

  • 160 067
  • 734

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Suomi pääsee taas ylivoimalle, kun Samuel Guerra ottaa koukkausjäähyn.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Ilman muuta Barkovin ja Armian olisi pitänyt sanoa että yritetään nyt ensin jatkoon lohkosta ja katsotaan mihin riittää. Itse yrittäen tehdä aina parhaansa. Voi herrenlettas sentään kun menivät puhumaan suuria.

Nyt YV:llä johtoon.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
HAHAHA :D näköjään vieläkin pää jumissa...loistavasti loistettu minä. Joo maalia toki :D
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
"Sveitsin maalivahti ryskyi pois paikoiltaan" ja "Suomen hyökkääjää otetaan" - Saukkonen
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Ilman muuta Barkovin ja Armian olisi pitänyt sanoa että yritetään nyt ensin jatkoon lohkosta ja katsotaan mihin riittää. Itse yrittäen tehdä aina parhaansa. Voi herrenlettas sentään kun menivät puhumaan liian suuria.

Nyt YV:llä johtoon.
Niinpä. Ja kaikenlaista höpöttelyä johtavana pelaajana olemisesta.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Tuossa 5-3 -yv:ssä näkyi kyllä karusti puolien erot. Armian puolella kiekko oli hänen lavassaan jatkuvasti eikä siitä lähtenyt muuta kuin vetona. Barkov puolestaan pisti kiekon koko ajan liikkeelle - ja lopulta Teräväiselle siihen paraatipaikalle.

Kaksi kertaa Armia veti suoraan syötöstä, itse luulin että maaleja se armia tuonne on otettiin tekemäänkin..
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaksi kertaa Armia veti suoraan syötöstä, itse luulin että maaleja se armia tuonne on otettiin tekemäänkin..

Jos Armia vetää, se on väärin. Jos Armia pitää kiekkoa, se on väärin. Kaikki muut joukkueessa pelaavat 110% paitsi Joppe.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Tarpeellinen jäähy
 

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Armian eduksi sanottakoon että hän ylipäätään osuu one timereissa, toisin kuin Granlund.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Hännikäinen lyö Sveitsin maalivahtia käsille ja ottaa siitä kakkosen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Oli kyllä uskomattoman tyhmä huitominen
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
AV jatkaa vitun passiivisena, mikä vittu siinä on kun sitä ei voi muuttaa!? Taisi sveitsiläispelaaja blokkia oman joukkueen vetonsa, ja se pelasti maalilta.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Hännikäinen hemmetti otti tyhmän maalin ja heti joutuu Korpisalo estämään varman jäähyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös