Tämän näin ulkopuolisena tulkitsisin vittuiluksi a la länsirannikko ;)MusanMake kirjoitti:Sinäpä voisit muuten antaa isojen poikien pelata ja aikasi kuluksi puhallella vaikkapa parit rantapallot. Hus, pois! Hiljaa siellä alhaalla!
bozik kirjoitti:Tämän näin ulkopuolisena tulkitsisin vittuiluksi a la länsirannikko ;)
Kalpa nousee. Vapise TPS.
Mutta kun me emme ole niinkuin te: Me emme ole tottuneet tappioihin. Sinullehan se on arkipäivää...Speedye kirjoitti:Kestäkää tappio kuin miehet.
M77 kirjoitti:1-0 Kuusela
Rontti kirjoitti:No minulle on oikeasti loppujen lopuksi ihan sama miten siinä tappelussa kävi. Kerho siinä kuitenkin voitti. Kunhan nyt piruilen vaan teille kun tuntuu olevan niin kova pala, heh.
MusanMake kirjoitti:Mutta kun me emme ole niinkuin te: Me emme ole tottuneet tappioihin. Sinullehan se on arkipäivää...
Melkoisen todennäköisesti. Juhlikoot sillä sitten.retee kirjoitti:Noin. Onko Nicken kaato ainoa HPK:n voitto tänään?
Kolmella sentterillä, neljällä laituriparilla pelaavat.Master God kirjoitti:Kukas siihen Leinon tilalle muuten tuli Hassisen ja Väisäsen kanssa? Onko käynyt ilmi?
Ei missään nimessä kaikilla. Minä en ainakaan tykkäisi yhtään. Yksi Kalpa-peli tosin minulle kävisi oikein hyvin.Speedye kirjoitti:Harmi kun Jokereilla ei ole enää matsia Kalpaa vastaan.. Voisi taas tulla 8-4 selkäsauna ja olisi kaikilla kivaa. Eikös?
Mikke73 kirjoitti:Kyllä HPK taitaa silti jäähymäärässäkin voittaa.
C.Simon kirjoitti:Mane ja tiedä. Videota odotellessa.
Speedye kirjoitti:Aika hieno provo.. Taptap.. Montas mestaruutta siellä Porissa olikaan? Taitaa pari sormea riittää siihen laskuihin.. Heti sitä ollaan isoa poikaa kun ollaan sarjataulukossa edellä. Noohh, ensi kausi palauttaa teidät maan pinnalle kun Toivola lähtee.. Divariko kutsuu Ässiä?
Osuipas arkaan paikkaan:) Hehheh... No jos nyt vanhoja muistellaan, muttei ihan niin vanhoja, niin mulla on sulle kaks sanaa: kuusi ja nolla. Mehän ollaan isoa poikaa, tottavie! Voi olla että ensi kausi palauttaa meidät, mutta teidät palautettiin näköjään jo tällä kaudella. Ja sinun provosi ei ollut ihan yhtä hyvä... Ei "taputapu"ja...Speedye kirjoitti:Aika hieno provo.. Taptap.. Montas mestaruutta siellä Porissa olikaan? Taitaa pari sormea riittää siihen laskuihin.. Heti sitä ollaan isoa poikaa kun ollaan sarjataulukossa edellä. Noohh, ensi kausi palauttaa teidät maan pinnalle kun Toivola lähtee.. Divariko kutsuu Ässiä?
MusanMake kirjoitti:Kyllä siitä näköjään sen verran kovikseksi on, että raumalaistenkin pitää mennä hämäläisten selän taa, että taltuttaja löytyy. Sinäpä voisit muuten antaa isojen poikien pelata ja aikasi kuluksi puhallella vaikkapa parit rantapallot. Hus, pois! Hiljaa siellä alhaalla!
Näkkäri kirjoitti:Rontilta odotellaan edelleen vastausta, että onko se tappelu ihan omin silmin nähty, kun on varaa Nickersonin päähänsaantia noin leuhuttaa? Tutkitaan ennenkuin hutkitaan eikös juu.
WOHOO!