MusanMake kirjoitti:Kyllä nyt näköjään hymyilyttää koko Suomea, kun löytyi joku joka pistää Masalle kampoihin.
spade kirjoitti:TPS:n tämän kauden taaperrusta seuranneena sanoisin, että heittämällä TPS:n ykköspakkipariin.
Tyhmä temppu tosin tuo tappeluunlähtö, sen myönnän.
Pistäkää se Nikke tulemaan samantien taksilla tänne! Kelpaa vallan mainiosti.spade kirjoitti:TPS:n tämän kauden taaperrusta seuranneena sanoisin, että heittämällä TPS:n ykköspakkipariin.
No hei, kun kaveri on kerjännyt selkäsaunaa koko kauden, niin onhan se nyt mukava juttu kun sai mitä halusi. Ei me nyt muuten.bozik kirjoitti:Lähinnä ihmetyttää kerho-fanien tuulettelu vai oliko jollekin oikeasti epäselvää mitä Matt vs. Pasi tai melkeinpä Matt vs. anybody matsissa käy ?
Speedye kirjoitti:Luulisi sinun tietävän, että yksi tuollainen temppu ja mies lentäisi Jortikan joukkueesta, olisi millainen pelimies vain. TPS:n peliin ei vain sovi keskimäärin joka toisesta matsista pihallelentävä "huippu" pakki. Ei sitten millään. Poriin ehkä mutta ei TPS:ään.
Rontti kirjoitti:No hei, kun kaveri on kerjännyt selkäsaunaa koko kauden, niin onhan se nyt mukava juttu kun sai mitä halusi. Ei me nyt muuten.
Andy_McCoy kirjoitti:Pistäkää se Nikke tulemaan samantien taksilla tänne! Kelpaa vallan mainiosti.
Oletko edes televisiosta ikinä nähnyt Nickersonia? Kurkunleikkaamiset yms...Näkkäri kirjoitti:Pistäisitkö vaikka muutaman esimerkin noista kerjäämisistä? Ei muuten, mutta ihan mielenkiinnosta.
Rontti kirjoitti:Oletko edes televisiosta ikinä nähnyt Nickersonia? Kurkunleikkaamiset yms...
Just, ja se ei ole kerjäämistä?Näkkäri kirjoitti:En oo nähny, mutta kuullut olen. Mun mielestä se oli just nuijinu sen HIFK-goonin ennen noita kurkunleikkaamisia.
JasonMiller kirjoitti:Oliko Porissa oikeasti joku Dallasista, jonka piti katella Matin pelejä Suomessa?
Näkkäri kirjoitti:En oo nähny, mutta kuullut olen. Mun mielestä se oli just nuijinu sen HIFK-goonin ennen noita kurkunleikkaamisia.
Rontti kirjoitti:Just, ja se ei ole kerjäämistä?
Speedye kirjoitti:93 minuuttia jäähyjä ekassa erässä Porissa.