Otteluseurantaketju to 30.3.2006

  • 71 373
  • 350
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Esa Pirnes!!!! Mitä mä sanoin. Shaatanaaa! Jes! Kiitos Espoo aivan helvetisti. Ja lauantaina jatketaan..
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko kehua tuota Radio-Megan selostajaa. Ari Steniusko se on? Hyvinkin neutraalisti kärppälasien takaa pelitilanteet kertoo. Hyvä Stenkka!

Oho, Blues voitti. . .

-duud-
 

Jec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mitä tähän nyt sanoisi? Esa on kuningas! Mahtava äijä. Ja sen, että lauantaina pelataan jälleen...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja näköjään sitten taas "jatkoaika-Esa" ratkaisijana...
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Kerrassaan ihan helvetin upeeta ja mahtavaa. Hyvä Blöös!

Go Ässät!
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Oikeus tapahtui. Kärppien tasoitus oli luistimella ohjattu ja kyllä jalka liikkui ennen kuin kiekko osui luistimeen.

Uusis on Essin poika!!!!!
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Saamari taas jäi erän alku ja Bluesin ratkaisumaali kuulematta.

HYVÄ BLEG! Oikeutettu voitto!
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Bandana kirjoitti:
ESA PIRNES ON JUMALA!!!

Nyt jos koskaan on syytä erota kirkosta.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ollaan kyllä jaloissa jatkuvasti, taitaa Tappara viedä tämän pelin... 0-2 ei vaan riittänyt.
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Huuru_Sauhunen kirjoitti:
Ja HPK:n pronssi!
No tuohan olisi jo täydellistä. Minulle riittäisi jo se kun Jokerit ei päässyt edes pleijareihin. Se on mun mestaruus ton ronssin ohella.

Hienoa Blues ja Saipa. Hoitakaa Tappara homma kotiin.
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se Pirnes kyllä ratkaisija luojan armosta! Aivan huikea jamppa! Tärkeiden pelien mies! Uskomatonta!
ONNEA BLUUSSILLE!

Miten mahtaa Tapparan nyljetty puolustus kestää kovaa rasitusta?

Tampereella pelataan viellä pitkään...
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Kuuluuko muuten Tappara-Ässät netistä? Osoitetta?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
Roman kirjoitti:
No tuohan olisi jo täydellistä. Minulle riittäisi jo se kun Jokerit ei päässyt edes pleijareihin. Se on mun mestaruus ton ronssin ohella

Perussuomalaista meininkiä, toivon kilpailevalle joukueelle vain hyvää menestystä joka riittäisi oikein mitaliin asti, ja silti tullaan aukomaan päätä Jokereista. Se kateus, se kateus.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Perhana, heivatkaa se Pentikäinen muualle sieltä sähläämästä! Melkein lahjoitti Tapparalle maalin... Miksei Törnvall tai Rontti saa peliaikaa tämä tuuliviirin sijaan?

Taas oli lähellä Tapparan maali, kohta helähtää luulen mä...
 

SuperMario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hartza kirjoitti:
Oikeus tapahtui. Kärppien tasoitus oli luistimella ohjattu ja kyllä jalka liikkui ennen kuin kiekko osui luistimeen.

En ole sääntökirjaekspertti, mutta ymmärtääkseni kiekon ohjaaminen luistimella on sallittua, kun taas potkaiseminen on luonnollisestikin kielletty. Hylkäämisperusteeksi vaaditaan yleensä potkuliike, mutta en tiedä onko tulkinta muuttunut johonkin suuntaan. Näin olen ainakin näitä nähnyt tuomittavan ja perusteltavan. Oliko tilanteessa potkuliike, sitä en erottanut ensi näkemältä urheiluruudun kuvasta.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Radio Suomen selostaja

Kuka selostaa Radio Suomelle Tampereen pelejä? Selostaja jaksaa itkeä Kivenmäen törkeästä taklausta ja Ässien törkeästä pelitavasta kerta toisensa jälkeen. Kuulemma törkein taklaus koskaan ikinä ja vielä vahingoittaminen oli ainoa tarkoitus. Videoita odotellessa...
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
daamn, jäähy Ässille. Mahtaako tulla noutaja...?

Tehkääs pojat av. maali.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös