IS Veikkaaja ennen sarjan alkua: Jokerit-Lukko 4-0. Syrjäinen rannikkoseutu on nyt lähetetty kokonaisuudessaan kesälomille ja se on aivan oikein se. Dufva kylvetti Lämsää tosipelien koittaessa.
Joo ei toki, itse googlasin nopeasti tällaisen uutisen.Ainakin SM-Liigan sivujen mukaan budjettikolmosen pudotti budjettinelonen. Ei sillä, että tällä jotain merkitystä olisi.
Kärpät ja HIFK uuteen kauteen suurimmilla satsauksilla - SM-liiga
Linki vie Sm-Liigan sivuille budjeteista 2012-13.
Joo ei toki, itse googlasin nopeasti tällaisen uutisen.
Mutta tosiaan pointti oli, että Lukko kuuluu suuriin, joiden pitäisikin menestyä kaudesta toiseen. Totuus on toki muuta.
Mitäs Tampereella tapahtuu? Vähän jäänyt nyt paitsioon itsellä.
Mitäs Tampereella tapahtuu? Vähän jäänyt nyt paitsioon itsellä.
Ilves hallitsee jatkoerää tällä hetkellä aika selkeästi. Ei mitään tuhannen taalan paikkoja mutta vetoja maalia kohti kuitenkin saanut aikaiseksi.Mitäs Tampereella tapahtuu? Vähän jäänyt nyt paitsioon itsellä.
En näe enkä kuule Tampereen peliä mistään, mutta nyt on jostain syystä sellainen kutina, että Jukurit vie tänään. Toivottavasti olen väärässä.
Sama, ilmeisesti jatkoerä 1-1 tilanteesta. Ei taida löytyä selostusta/streamia mistään?
Ei muuten nyi laisinkaan ja kuvanlaatu on mainio.Isolla rahalla saisi jonkun nykivän nettistreamin koneelle, mutta ei tv:stä. Pöh.
Ei muuten nyi laisinkaan ja kuvanlaatu on mainio.
Just katkes mestis-tv:n lähetys. Mitä vitt....