Kaikki pikkutytöt nyt suojaan. Selkäänpotkuvaaraa on suuri.
Samaa mietin. Eihän tuolta säälien kautta ponnistaminen nykyisin enää niin ainutkertaista ole, mutta kyllä Lukko on saanut Jokereiden 25 pisteen etumatkan runkosarjassa näyttämään aika pieneltä.
Eiköhän olisi sarjamuutoksen paikka, jotta saataisiin lisää maukkaita playoff-matseja, kun ei tuolla runkkarilla kuitenkaan mitään merkitystä ole. 18 joukkueen SM-liiga. Kaksinkertainen sarja (34 matsia/joukkue), joista 16 playoffeihin, ja kaksi huonointa liigakarsintaan. Playoffit sitten paras yhdeksästä, jottei herkku lopu ihan heti kesken.
Voidaan toki pelata vain yksinkertaisenakin sarjana, sillä mitä sitä runkkaripakkopullaa pitkittämään.
Liigakarsinnasta tuli tasuri.
Kaikki pikkutytöt nyt suojaan. Selkäänpotkuvaaraa on suuri.
Mä oon myös sitä mieltä, että jotain pitäisi tehdä sarjasysteemille. Pian jengi ei käy katsomassa ollenkaan megapitkää runkosarjaa, kun keväällä asiat voivat mennä miten vaan.
Vaikka toivon, niin ei. KOkenut liigakengi voittaa aina nämä jatkoerät.
Oletko jo suojassa?
Jokerit tekee historiaa :) Kyllä paremmat joukkueet, kuten Kärpät, KalPa ja etenkin JYP ovat puolivälierät aina klaaranneet.
Häviäjät syyttää systeemiä.
Joo, vähän samaa ajattelen. Toistaalta 4 voitettua peliä pleijareissa on aika paljon vaadittu.Mä oon myös sitä mieltä, että jotain pitäisi tehdä sarjasysteemille. Pian jengi ei käy katsomassa ollenkaan megapitkää runkosarjaa, kun keväällä asiat voivat mennä miten vaan.
Mielestäni on aika kohtuutonta laittaa Jokereiden tippuminen veskarin syyksi. 1 tehty maali tänään. Kyllähän tuo koko jengin systeemi on hajonnut.
Ihanaa kiitos Lukko kiitos! Vuoden floppi on syntynyt! Tämänhän piti olla läpihuutojuttu?
I'm feel a good :D