Öö.. ketä kiinnostaa?
Minua. Mutta sinua ei varmasti, koska tuohan on ihan "business as usual"....vaistamaton lopputulema, joka on ollut tiedossa jo etukateen. Minulle se on aina oman joukkueen voitto ja hemmetin hieno homma!
Öö.. ketä kiinnostaa?
Aika myöhään ehdin mukaan vasta mutta hyvältähän tämä näyttää! Ei tässä mitään Vehasta tarvita...
iibor kirjoitti:Olisi hauska olla Jokerien kopissa tänään.
Minua. Mutta sinua ei varmasti, koska tuohan on ihan "business as usual"....vaistamaton lopputulema, joka on ollut tiedossa jo etukateen. Minulle se on aina oman joukkueen voitto ja hemmetin hieno homma!
Mikael Tellqvist 8+3+4=15
Noh, aika vähän tuli kuteja, voi olla että kun alkaa pudotuspelit niin Vehastakin joku saattaa kaivata.
Jaahas ... brändi-mies kääntää selkänsä juuri ennen taklauksta :)
NASULIA!
Mahtavaa. Ei kestänyt Tapparalla nuppi aloittaa takaa-ajoa ja siitä seurauksena 2+10. HIFK ottaa tästä täyden pistepotin. Ei alivoimalla enään Tappara maalia tee, saati Ojanen pistettä.Jaahas ... brändi-mies kääntää selkänsä juuri ennen taklauksta :)
Jos kenttapeli toimii noin hyvin ja estaa kerhon tasoisen jengin paikkojen luonnin noin tehokkaasti, se on varmastikin se ja sama seisooko siella Tellqvist vai Vehanen tumput suorina.
Lukolle 5-3 yv.
Vehasesta ei nyt ensimmäisenä tule mieleen playoff-pelaaja. Tellqvist voi sitä toisaalta ollakin.Noh, aika vähän tuli kuteja, voi olla että kun alkaa pudotuspelit niin Vehastakin joku saattaa kaivata.
KalPa käänsi pelin ja kolme pistettä maistuu. Helvetti, että hienoa. Nyt kelpaa loput katella Ilmaiseksi urpon streamia. Helvetin hyvin maistuu sekä pisteet, että olut. Kiitos KalPa!
En tiedä onko Kerho teitä vastas finaaleissa jos se on Ilves kuteja sataa toiseen malliin, kun männä viikolla Treella...