tahtookirjoittaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Palloseura
Tän katastrofi-illan pelasti Jyp fanien itkupotkuraivarit. :D
Kohta kuullaan Ramonalta itse pääkyynelehtijän itkut lehdistötilaisuudessa.
Tän katastrofi-illan pelasti Jyp fanien itkupotkuraivarit. :D
Suikkasen?
UUhhh kun sattuu, osuitpa herkkään kohtaan, nyt en koskaan uskalla sanoa enää mitään....
Risto Dufva on hyvä esimerkki (samalla varoittava) siitä, että muiden virheet myönnetään mutta ei omia. Kato peiliin joskus Risto.Kohta kuullaan Ramonalta itse pääkyynelehtijän itkut lehdistötilaisuudessa.
Oliko yleisön käyttäytymisestä sanomista?RD: "Tuomarit ratkaisi ottelun". (pidäteltyä itkua)
Ei kai sitä liiton miehille uskalleta mitään sakkoja antaa. Uimalakki saa mesota ihan miten haluaa.Dufva käy aika kuumana, joko tulee sakkoa?
Juuri suorassa lähetyksessä todetaan, että typerämpää jäähyä ei ole, kun Hytösen koukku lopussa. Toivottavasti nämä nähdään jostain vielä ja ennen kaikkea RD:n kommentit kohta.
Se yksi jäähy olisikin pystytty ehkä kestämään, mutta Koskisen jäähy oli radion perusteella epäselvä tilanne. Pistäähän tuo vituttamaan tuommoisen ottelun jälkeen ku ratkaisu on tuommoinen.
Risto Dufva on hyvä esimerkki (samalla varoittava) siitä, että muiden virheet myönnetään mutta ei omia. Kato peiliin joskus Risto.
Pelasti meikäläisen illan kun Gloryhuntter-Jyppiläiset aloitti itkut ilman että ovat edes nähneet jäähyjä videolta! Surkuhupaisaa kerrassaan.
Voin melko varmasti sanoa että joka ikisen joukkueen fanit ja myös valmentaja olisivat reagoinut melko samalla tavalla tähän tilanteeseen
Voitko ihan rehellisesti väittää että jos vastaava olisi tapahtunut omalle joukkueellesi että täällä ei olisi liuta Jokeri faneja itkemässä elämän julmuudesta? Se on nyt aivan selvä asia että tuommoinen jäähy suma loppuun (jotka saattoivat olla ansaittuja tai sitten ei) ei pistäisi hienon tasoituksen jälkeen vituttamaan oikein urakalla.
Voin melko varmasti sanoa että joka ikisen joukkueen fanit ja myös valmentaja olisivat reagoinut melko samalla tavalla tähän tilanteeseen
Eriasia on spontaani vitun huutaminen kuin itkut tuomareille edes näkemättä tilannetta. Varmasti olisin kironnut tuomarit henkisesti syvimpään helvettiin mutta en laittaisi itkuviestiä siitä tänne näkemättä tilannetta.Voitko ihan rehellisesti väittää että jos vastaava olisi tapahtunut omalle joukkueellesi että täällä ei olisi liuta Jokeri faneja itkemässä elämän julmuudesta? Se on nyt aivan selvä asia että tuommoinen jäähy suma loppuun (jotka saattoivat olla ansaittuja tai sitten ei) ei pistäisi hienon tasoituksen jälkeen vituttamaan oikein urakalla.
Jep jep. Ei sitä voisi paremmin sanoa. Pahat henkiset traumat ovat jääneet juu.Turha noihin bultsin viesteihin on sen enempää tarttua. Kaveria on vissii JYP-fanit tönineet ala-asteella ja Jokeripipoa heitelty koulun katolle.
Jaksamisia toki bultsille, varmaan vieläkin itket KalPan puolesta siellä.
Eiku sen, joka soitti äitille viime keväänä, että turkulaiset vislaa meijän tähtipelaajalle.